Ja dat sws. Zo simpel mogelijk denken en gewoon genieten van het moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel.. ;s
maar vakantie moet wel lukken om te genieten ja toch
Ja dr ging toch over veel intensief contact 4 uur bellen bijv in de nacht dan next day een gaar strange gevoel over die persoon.quote:
bedankt dat je ng geen domme fipoking post liet makenquote:
niemand belt nog 4 uur met iemandquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja dat sws. Zo simpel mogelijk denken en gewoon genieten van het moment.
[..]
Ja dr ging toch over veel intensief contact 4 uur bellen bijv in de nacht dan next day een gaar strange gevoel over die persoon.
precies dat 👌quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
vannacht wel gedaan. Af en toe gewoon. Dan zit je in die vibe van et bellen en kom je er niet meer uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niemand belt nog 4 uur met iemand
Haha ja zal vastquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Ja dr ging toch over veel intensief contact 4 uur bellen bijv in de nacht dan next day een gaar strange gevoel over die persoon.
Echt hèquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niemand belt nog 4 uur met iemand
tyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:32 schreef Neverknown het volgende:
Hijs wel knap stimo denk dat jij et ook vindt
wat is zijn nationaliteit danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:32 schreef Neverknown het volgende:
Hijs wel knap stimo denk dat jij et ook vindt
Half Tunesisch half venezuelaansquote:
als ie zou willen stoppen dan zou hij nu niet meer blowenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij blowed maar wil wel stoppen.
geen discipline. gwn fase in et leven. heb ik nu ook beetje. slechte fase gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
als ie zou willen stoppen dan zou hij nu niet meer blowen
dear lord stuur fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Half Tunesisch half venezuelaans
heeeeeel donker haar wel beetje dikke beharing. Dan redelijk lichte huid. Met groene ogengoede brede kaaklijn.
En beetje zweverige stem. Hij blowed maar wil wel stoppen.
volgens mij is je hele leven een slechte fasequote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
geen discipline. gwn fase in et leven. heb ik nu ook beetje. slechte fase gehad.
Niet TE snel, beetje moeilijk is leuk voor mannenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef Neverknown het volgende:
ff foto uploaden nee nog nie geneukt.
stuur eensquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef Neverknown het volgende:
ff foto uploaden nee nog nie geneukt.
quote:
jij weet wel.quote:
Van welk geld?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om de sloten te vervangen. Kan ze bij thuiskomst gelijk op zoek naar een eigen plekje.
hij kijkt echt engquote:
is dat sidney?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Half Tunesisch half venezuelaans
heeeeeel donker haar wel beetje dikke beharing. Dan redelijk lichte huid. Met groene ogengoede brede kaaklijn.
En beetje zweverige stem. Hij blowed maar wil wel stoppen.
1.000.000 Hansjes is 1 miljoen aan nullen.quote:
Ik vind zn kop erg geil.quote:
Haha doe stiekem screens maken als we videobellen. vond wel sexy. dat roken zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
ahaha meloewa, op die tweede foto vind ik hem nog enger
dat is toch al niet meer stoer sinds iemand de 16 jarige leeftijd heeft gepasseerd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha doe stiekem screens maken als we videobellen. vond wel sexy. dat roken zo.
toen mijn vriend rookte vondik dat erg geil. Hij is gestopt nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat is toch al niet meer stoer sinds iemand de 16 jarige leeftijd heeft gepasseerd?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
tja sommige mensen hun hersenen ontwikkelen zich niet verder na hun 15e...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
toen mijn vriend rookte vondik dat erg geil. Hij is gestopt nu.
Stoer niet. Maar gewoon sexy. Als ie het nonchalant doet tenminste. Ik kijk echt zo hoe ik mijn telefoon richt zeg maar beste hoeken enz. En hij heeft gwn schijt en filmt van elke hoek.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat is toch al niet meer stoer sinds iemand de 16 jarige leeftijd heeft gepasseerd?
Makes no sense at allquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfde als waar ze van op vakantie gaat.
hij heeft die peuk echt lelijk op zijn lip ahahahquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij maar geen vrouw kan scoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
tja sommige mensen hun hersenen ontwikkelen zich niet verder na hun 15e...
Stuur stiekem door naar mij :$quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft die peuk echt lelijk op zijn lip ahahah
ha haquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij maar geen vrouw kan scoren.
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij maar geen vrouw kan scoren.
Heb je haar afgewezen?quote:
Heb foto van J gezien................. Ws gewoon soort van dude.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.
ja gwn schijt heeft ie. mr heeft ook wat onzeker hoor. Als ik domme opmerking maak is die meteen beledigd. of boos.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft die peuk echt lelijk op zijn lip ahahah
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb foto van J gezien................. Ws gewoon soort van dude.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja gwn schijt heeft ie. mr heeft ook wat onzeker hoor. Als ik domme opmerking maak is die meteen beledigd. of boos.
leuk relatiemateriaal kies jij uitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja gwn schijt heeft ie. mr heeft ook wat onzeker hoor. Als ik domme opmerking maak is die meteen beledigd. of boos.
Goed zo, nu nog jezelf aanbieden direct hierna dan is het perfect.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
leuk relatiemateriaal kies jij uit
een narcistische zelf ingenomen zak
en hij scoort wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je ook wel aan zn hoofd zien.
Moest lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1.000.000 Hansjes is 1 miljoen aan nullen.
Hoezo aan zn hoofd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je ook wel aan zn hoofd zien.
Nu komt het moment van prijzen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog jezelf aanbieden direct hierna dan is het perfect.
Ik zeg, Humberta... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.
quote:
wannabe ego? als je even op zn pikkie trapt kan hij zich nu al niet beheersen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoezo aan zn hoofd.
Ja gewoon wannabe ego toch.
Hij vindt wel snel meisjes lelijk. :S
Euh.. vind ik een moeilijke vraag, die skip ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg, Humberta... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden?
moiiiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou, fijne avond mensen! Houdoe
Dag meneerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja klopt toch wel een bepaalde onzekerheid blijkbaar. Maar miss zijn mijn opmerkingen beetje vervelend geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wannabe ego? als je even op zn pikkie trapt kan hij zich nu al niet beheersen.
Onzeker ventje is het.
Ja best wel, hoe kom je der ineens bij?quote:
iemand had een keer een opname van haar gestuurd maar weet niet of zij dat echt wasquote:
Nee, weet niet mee zo goed. Is al lang geledenquote:
Dag he poepiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
wat is jou IQ ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:13 schreef Neverknown het volgende:
benieuwd....... wat zal mortax vinden tutututut
ahahaha omgquote:
Boven de 100.quote:
weet ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahaha omg
jou IQ
jouw scheel varken
Hij heeft gewoon iets waar ik wel wat in zie. Vind je hem niet knap dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
de tering hoe kom je steeds weer bij dit soort figuren
Zoeken op dezelfde plek als waar Braddie zijn bedpartners zitten zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
de tering hoe kom je steeds weer bij dit soort figuren
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon iets waar ik wel wat in zie. Vind je hem niet knap dan?
ik was vorige week nog ongesteldquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
weet ik wel
niet zo ongesteld reageren
dertien in een dozijn noord afrikaanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon iets waar ik wel wat in zie. Vind je hem niet knap dan?
Jij bent toch continu ongesteld?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was vorige week nog ongesteld
nee man, met de pil heb ik dat probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij bent toch continu ongesteld?
Oh misschien is je karakter dan gewoon zoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man, met de pil heb ik dat probleem opgelost
Nee ik ken ze niet zo knap hoor. Meeste hebben niet zulke mooie volle lippen, groene ogen. En een best wel rechte neus. En een lichte huid.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dertien in een dozijn noord afrikaan
hoe?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh misschien is je karakter dan gewoon zo
Ja hij zat me te dm'en maar ik reageerde niet en nu is hij inderaad madquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je hem soms afgewezen? Hij klinkt nogal mad
ik heb jou nooit gedm'd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij zat me te dm'en maar ik reageerde niet en nu is hij inderaad mad
Is ook onbeschoft als iemand tegen je praat om niet te reageren toch.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Verrassend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
hij mag z'n kamer ook wel eens opruimen
9 januariquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb jou nooit gedm'd?alleen amarantha en chloro volgens mij
Wtf.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.
je hebt weer een pareltjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.
Als ik hem moet geloven heeft ie genoeg geld.quote:
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reagerenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook onbeschoft als iemand tegen je praat om niet te reageren toch.
nee ik ben 21quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
SOF wat voor types val jij dan. Maar jij bent ook nog 17 toch? toen viel ik daar ook niet op.
ik heb het net opgezocht flapdrolquote:
Heb zin om te tr'enquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reageren
zou niet zo goedgelovig zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als ik hem moet geloven heeft ie genoeg geld.
ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben 21
heb niet echt een type
Oh toch al.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben 21
heb niet echt een type
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het net opgezocht flapdrol
komt mij totaal niet bekend voorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reageren
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar hij neukt wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
braddie neukt ook wat is je puntquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
maar hij neukt wel.
Jij niet.
haha stimorol neukt ook een zandnegerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
maar hij neukt wel.
Jij niet.
zoek het maar terug als je me niet geloofdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[..]
komt mij totaal niet bekend voor
maargoed. Niet zo spannend toch?
Pls Mortaxx is toch veel te hoog gegrepen voor Meloewa.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
maar hij neukt wel.
Jij niet.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
ik kijk even in de spiegel naar sof's type
Geloof sws niet want als ik doorvraag. Doet ie zo vaag. En hij doet et alleen voor et groot geld niet klein.quote:
schat, het interesseert mij gewoon nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek het maar terug als je me niet geloofd
Nee, mijn vriend is geen Noord Afrikaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
haha stimorol neukt ook een zandneger
misschien heeft ie wat te compenseren?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
E
[..]
Geloof sws niet want als ik doorvraag. Doet ie zo vaag. En hij doet et alleen voor et groot geld niet klein.
Zo zijn veel mannen. Grootpraters.
doh het is bs. Vader z'n tweede huis, veel geld. Uhu uhuquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
E
[..]
Geloof sws niet want als ik doorvraag. Doet ie zo vaag. En hij doet et alleen voor et groot geld niet klein.
Zo zijn veel mannen. Grootpraters.
is ie nederlands?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend is geen Noord Afrikaan.
dat is een keuze schatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zelfs Braddie neukt en jij niet?
Ik denk dat je beter gewoon kan stoppen met posten, een paar maanden niet inloggen en dan een nieuwe account aanmaken en daar weer opnieuw mee beginnen zonder willekeurig users met een vrouwenicoontje te DM'en als je jeuk aan je zak hebt. Want dit gaat hem niet meer worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
schat, het interesseert mij gewoon niet![]()
als ik zin heb DM ik 15 chicks, je bent echt niet bijzonder ofzo
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje sneu al die kinderlijke aandacht voor een vrouw
Echt he, mannen zijn veel leuker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje sneu al die kinderlijke aandacht voor een vrouw
goeien idee!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter gewoon kan stoppen met posten, een paar maanden niet inloggen en dan een nieuwe account aanmaken en daar weer opnieuw mee beginnen zonder willekeurig users met een vrouwenicoontje te DM'en als je jeuk aan je zak hebt. Want dit gaat hem niet meer worden.
Ik zeg nergens dat je bijzonder bent en het interesseert mij ook niet hoor. Je bent gewoon mad en durft niet toe te geven dat je me wel degelijk hebt benaderd. Maar geeft niet hoor, hoop dat je hier voldoening uithaalt en vanavond weer lekker kan slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
schat, het interesseert mij gewoon niet![]()
als ik zin heb DM ik 15 chicks, je bent echt niet bijzonder ofzo
dat ik je kut vind heeft niets te maken met hetgeen dat 2 week geleden blijkbaar is gebeurt inzake he wel of niet DM'en, schatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je bijzonder bent en het interesseert mij ook niet hoor. Je bent gewoon mad en durft niet toe te geven dat je me wel degelijk hebt benaderd. Maar geeft niet hoor, hoop dat je hier voldoening uithaalt en vanavond weer lekker kan slapen
hey schatjequote:
Hij stuurde me villas in belgie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
misschien heeft ie wat te compenseren?
Ja gwn zon kuthuurhuis extra van zn vader voor opslag shit zeker. hij is ZZPer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doh het is bs. Vader z'n tweede huis, veel geld. Uhu uhu
Als jij iets met adviezen op FOK! zou doen dan was je nu al lang niet meer bezig met afvallen ahah.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zei de ene fokker tegen de andere.
Sof laat geen man onberoerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
geen idee en zal mij een worst wezen
Waarom vind je me dan kut?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat ik je kut vind heeft niets te maken met hetgeen dat 2 week geleden blijkbaar is gebeurt inzake he wel of niet DM'en, schat
ik kan je ook foto's sturen van villa'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij stuurde me villas in belgie.ik heel droog. Ja heel mooi maar kan me er niet blind op staren eigenlijk. Hij zo. Ja jij ziet geen optie.
Ik dacht bij mezelf als ik geld heb voor een eend auto ga ik niet kijken naar dikke range rovers.
[..]
Ja gwn zon kuthuurhuis extra van zn vader voor opslag shit zeker. hij is ZZPer.
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vallen ze je weer lastig die lelijke hitsige fokkers.
Hey frank potje kontenbonken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een spannende verhalen hier. Tjonge.
Hey, schatje. Je bent er weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.
Frank praat eens met meloewaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een spannende verhalen hier. Tjonge.
geen idee eigenlijkquote:
Ja weet ik. Hij was zich er beetje op aan blind staren zeg maar. Maar ik ga niet kijken na huizen die 2 duizend euro huur kosten per maand als ik niet geld heb om te flowen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik kan je ook foto's sturen van villa's
Je lijkt bijna niet mad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkwaarschijnlijk om de posts van eerder.Kan mij het niet meer zo goed herinneren eigenlijks. Vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
Haha ja wat een mongool he die vent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter gewoon kan stoppen met posten, een paar maanden niet inloggen en dan een nieuwe account aanmaken en daar weer opnieuw mee beginnen zonder willekeurig users met een vrouwenicoontje te DM'en als je jeuk aan je zak hebt. Want dit gaat hem niet meer worden.
En van mijn posts?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet echt onder de indruk van haar posts iig en daar draait het hier voor mij om
Eerst hoor je me op een goede maaltijd en wijn te trakteren, daarna zien we wel weer verder.quote:
TR wegens sneer naar Fylax.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet echt onder de indruk van haar posts iig en daar draait het hier voor mij om
Huur betalenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja weet ik. Hij was zich er beetje op aan blind staren zeg maar. Maar ik ga niet kijken na huizen die 2 duizend euro huur kosten per maand als ik niet geld heb om te flowen.
Maar sommige mannen doen dat wel. Die hebben weinig geld en denken alsnog groot. van groot denken wordt je niet groot.
Ah je baseert je mening dus op ehhh, niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkwaarschijnlijk om de posts van eerder.Kan mij het niet meer zo goed herinneren eigenlijks. Vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
Onzin, we zijn toch mannen. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerst hoor je me op een goede maaltijd en wijn te trakteren, daarna zien we wel weer verder.
oeh white knight spotted!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja wat een mongool he die vent.
dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.
Ik kruip bij je onder de deken, goed?quote:
ja hahahahaahhahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij iets met adviezen op FOK! zou doen dan was je nu al lang niet meer bezig met afvallen ahah.
ik baseer mijn mening op je huidige posts. geen vooroordelen of hard -feelings.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah je baseert je mening dus op ehhh, niks.
Vanwege dat vermeende avontuur naar Dubai?quote:
Daar zit Mozy al.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kruip bij je onder de deken, goed?
Haha ja makkelijk was ze he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, met haar mond vol hoeft ze niet te praten toch
Moet je dit zeggen van cachet?quote:
Pff, heb ook niks aan jouquote:
Als je er zo oppervlakkig over denkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin, we zijn toch mannen. Kom op zeg.
Het gaat nu even over iets anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Neverknown het volgende:
Dat je niet rijk bent is ok. Maar gedraag je niet alsof je tonnen uit te geven hebt. ;d
Ik heb geen interesse in autos en huizen die boven mijn niveau liggen. Waarom je er blind op staren.
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Neverknown het volgende:
Dat je niet rijk bent is ok. Maar gedraag je niet alsof je tonnen uit te geven hebt. ;d
Ik heb geen interesse in autos en huizen die boven mijn niveau liggen. Waarom je er blind op staren.
Waarom vind je dat?quote:
Het spijt me. Ik zal je een avond goed verwennen als de prinses die je bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je er zo oppervlakkig over denkt.
en toch zal ze hem wel geven en jou niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.
Wat mij niets zal verbazen.
Dat lijkt er al meer op.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik zal je een avond goed verwennen als de prinses die je bent.
En mij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en toch zal ze hem wel geven en jou niet.
denkne dat ik mijn pener in een vmbo slet zou stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denken dat je hem in een vagina kan stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
denkne dat ik mijn pener in een vmbo slet zou steken_____
Nee dat niet. Hij vindt me wel sluw of zo iets zei die.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.
Wat mij niets zal verbazen.
ben gewoon benieuwd wat hem triggertquote:
vmbo sletje spottedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denken dat je hem in een vagina kan steken
sluw?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij vindt me wel sluw of zo iets zei die.
Maar goed. Verbaas jij je maar niet.
Ja dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek, ze laat een Arabier op haar pissen en poepen en scoort mijn jaarsalaris.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
Ik denk dat Meloewa in Dubai verkocht wordt
madquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je moeder inderdaad op het hoekje staan.
Zullen wij haar kopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
Ik denk dat Meloewa in Dubai verkocht wordt
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek, ze laat een Arabier op haar pissen en poepen en scoort mijn jaarsalaris.
Jij zegt net dat hij verwaande bakkes heeft. Maar jij zit al de ganze tijd op opleidingsniveau te haten????????quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
denkne dat ik mijn pener in een vmbo slet zou steken_____
GOED MANquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je moeder inderdaad op het hoekje staan.
Ik vind je niet zo interessant, mad ben ik niet. Dan doet Catkiller het beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
mad![]()
![]()
![]()
laat je niet zo kennen schat
Zeg dat maar tegen je vriendinnetjequote:
tja, dat is wat anders dan een villa die je niet hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij zegt net dat hij verwaande bakkes heeft. Maar jij zit al de ganze tijd op opleidingsniveau te haten????????
je bent mad omdat je een vmbo-er bent en een zandneger als vriend hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo interessant, mad ben ik niet. Dan doet Catkiller het beter.
Ik ben een man met een bankrekening.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, is ze zo weinig waard?
Ben een hbo-er. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
je bent mad omdat je een vmbo-er bent en een zandneger als vriend hebt.
iedereen heeft datquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een man met een bankrekening.
Lekker alles serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blijf me verbazen om mensen die helemaal in hun game gaan.
0 is ook een saldoquote:
Nee jij doet zelfde hele tijd haten op mensen die lager geschoold zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
tja, dat is wat anders dan een villa die je niet hebt?
welke opleiding heb je genoten//??quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een hbo-er. Maar ik bemoei niet.
Toen was ik zelf niet aanwezig hier dus daar heb ik geen mening over.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriendinnetje
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee jij doet zelfde hele tijd haten op mensen die lager geschoold zijn.
maar volgensmij heb je buiten je papiertje niet veel anders te bieden
Oh dus jij bent de deserteur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was ik zelf niet aanwezig hier dus daar heb ik geen mening over.
STOP MET JEZELF TE HATENquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomen
is altijd zo de laatste wekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, het is wel weer gezellig hier.
he frank 👍quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, het is wel weer gezellig hier.
Leuk en snedig antwoord weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die GTA spelen... waar doel jij op.
sowww inderdaadquote:
stop mn mond maar vol 😮quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)nd-winegum-zoet-zuur
ik heb deze voor je
hoe oud is mijn laatste note?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drug. Er is hoop aan de horizon.
gelukkig maar 😅quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drug. Er is hoop aan de horizon.
zeg dit maar niet tegen tardis.quote:
nicequote:
dan doe je dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
iK DURF NIET EENS NAAR MN NOTES TE KIJKEN
Even gekeken voor je, je hebt er 237quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
Jij hebt er ook wel wat verzameld, mijn hemel. Heel boekwerk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
je notes ook niet naar jouquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn ze een beetje liefquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er ook wel wat verzameld, mijn hemel. Heel boekwerk.
gewoon een bevriende mod vragen het door te sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat een weldoener mij een dagje abo geeft zodat ik kan kijken wat voor liefs de mods over mij schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |