Sof laat geen man onberoerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
geen idee en zal mij een worst wezen
Waarom vind je me dan kut?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat ik je kut vind heeft niets te maken met hetgeen dat 2 week geleden blijkbaar is gebeurt inzake he wel of niet DM'en, schat
ik kan je ook foto's sturen van villa'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij stuurde me villas in belgie.ik heel droog. Ja heel mooi maar kan me er niet blind op staren eigenlijk. Hij zo. Ja jij ziet geen optie.
Ik dacht bij mezelf als ik geld heb voor een eend auto ga ik niet kijken naar dikke range rovers.
[..]
Ja gwn zon kuthuurhuis extra van zn vader voor opslag shit zeker. hij is ZZPer.
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje sneu al die kinderlijke aandacht voor een vrouw
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vallen ze je weer lastig die lelijke hitsige fokkers.
Hey frank potje kontenbonken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een spannende verhalen hier. Tjonge.
Hey, schatje. Je bent er weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.
Frank praat eens met meloewaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een spannende verhalen hier. Tjonge.
geen idee eigenlijkquote:
Ja weet ik. Hij was zich er beetje op aan blind staren zeg maar. Maar ik ga niet kijken na huizen die 2 duizend euro huur kosten per maand als ik niet geld heb om te flowen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik kan je ook foto's sturen van villa's
Je lijkt bijna niet mad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkwaarschijnlijk om de posts van eerder.Kan mij het niet meer zo goed herinneren eigenlijks. Vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
Haha ja wat een mongool he die vent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter gewoon kan stoppen met posten, een paar maanden niet inloggen en dan een nieuwe account aanmaken en daar weer opnieuw mee beginnen zonder willekeurig users met een vrouwenicoontje te DM'en als je jeuk aan je zak hebt. Want dit gaat hem niet meer worden.
En van mijn posts?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet echt onder de indruk van haar posts iig en daar draait het hier voor mij om
Eerst hoor je me op een goede maaltijd en wijn te trakteren, daarna zien we wel weer verder.quote:
TR wegens sneer naar Fylax.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet echt onder de indruk van haar posts iig en daar draait het hier voor mij om
Huur betalenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja weet ik. Hij was zich er beetje op aan blind staren zeg maar. Maar ik ga niet kijken na huizen die 2 duizend euro huur kosten per maand als ik niet geld heb om te flowen.
Maar sommige mannen doen dat wel. Die hebben weinig geld en denken alsnog groot. van groot denken wordt je niet groot.
Ah je baseert je mening dus op ehhh, niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkwaarschijnlijk om de posts van eerder.Kan mij het niet meer zo goed herinneren eigenlijks. Vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
Onzin, we zijn toch mannen. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerst hoor je me op een goede maaltijd en wijn te trakteren, daarna zien we wel weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |