Nee, mijn vriend is geen Noord Afrikaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
haha stimorol neukt ook een zandneger
misschien heeft ie wat te compenseren?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
E
[..]
Geloof sws niet want als ik doorvraag. Doet ie zo vaag. En hij doet et alleen voor et groot geld niet klein.
Zo zijn veel mannen. Grootpraters.
doh het is bs. Vader z'n tweede huis, veel geld. Uhu uhuquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
E
[..]
Geloof sws niet want als ik doorvraag. Doet ie zo vaag. En hij doet et alleen voor et groot geld niet klein.
Zo zijn veel mannen. Grootpraters.
is ie nederlands?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend is geen Noord Afrikaan.
dat is een keuze schatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zelfs Braddie neukt en jij niet?
Ik denk dat je beter gewoon kan stoppen met posten, een paar maanden niet inloggen en dan een nieuwe account aanmaken en daar weer opnieuw mee beginnen zonder willekeurig users met een vrouwenicoontje te DM'en als je jeuk aan je zak hebt. Want dit gaat hem niet meer worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
schat, het interesseert mij gewoon niet![]()
als ik zin heb DM ik 15 chicks, je bent echt niet bijzonder ofzo
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje sneu al die kinderlijke aandacht voor een vrouw
Echt he, mannen zijn veel leuker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje sneu al die kinderlijke aandacht voor een vrouw
goeien idee!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter gewoon kan stoppen met posten, een paar maanden niet inloggen en dan een nieuwe account aanmaken en daar weer opnieuw mee beginnen zonder willekeurig users met een vrouwenicoontje te DM'en als je jeuk aan je zak hebt. Want dit gaat hem niet meer worden.
Ik zeg nergens dat je bijzonder bent en het interesseert mij ook niet hoor. Je bent gewoon mad en durft niet toe te geven dat je me wel degelijk hebt benaderd. Maar geeft niet hoor, hoop dat je hier voldoening uithaalt en vanavond weer lekker kan slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
schat, het interesseert mij gewoon niet![]()
als ik zin heb DM ik 15 chicks, je bent echt niet bijzonder ofzo
dat ik je kut vind heeft niets te maken met hetgeen dat 2 week geleden blijkbaar is gebeurt inzake he wel of niet DM'en, schatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je bijzonder bent en het interesseert mij ook niet hoor. Je bent gewoon mad en durft niet toe te geven dat je me wel degelijk hebt benaderd. Maar geeft niet hoor, hoop dat je hier voldoening uithaalt en vanavond weer lekker kan slapen
hey schatjequote:
Hij stuurde me villas in belgie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
misschien heeft ie wat te compenseren?
Ja gwn zon kuthuurhuis extra van zn vader voor opslag shit zeker. hij is ZZPer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doh het is bs. Vader z'n tweede huis, veel geld. Uhu uhu
Als jij iets met adviezen op FOK! zou doen dan was je nu al lang niet meer bezig met afvallen ahah.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zei de ene fokker tegen de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |