je hebt weer een pareltjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.
Als ik hem moet geloven heeft ie genoeg geld.quote:
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reagerenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook onbeschoft als iemand tegen je praat om niet te reageren toch.
nee ik ben 21quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
SOF wat voor types val jij dan. Maar jij bent ook nog 17 toch? toen viel ik daar ook niet op.
ik heb het net opgezocht flapdrolquote:
Heb zin om te tr'enquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reageren
zou niet zo goedgelovig zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als ik hem moet geloven heeft ie genoeg geld.
ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben 21
heb niet echt een type
Oh toch al.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben 21
heb niet echt een type
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het net opgezocht flapdrol
komt mij totaal niet bekend voorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reageren
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dertien in een dozijn noord afrikaan
maar hij neukt wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dertien in een dozijn noord afrikaan
braddie neukt ook wat is je puntquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
maar hij neukt wel.
Jij niet.
haha stimorol neukt ook een zandnegerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
maar hij neukt wel.
Jij niet.
zoek het maar terug als je me niet geloofdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[..]
komt mij totaal niet bekend voor
maargoed. Niet zo spannend toch?
Pls Mortaxx is toch veel te hoog gegrepen voor Meloewa.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
maar hij neukt wel.
Jij niet.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
ik kijk even in de spiegel naar sof's type
Geloof sws niet want als ik doorvraag. Doet ie zo vaag. En hij doet et alleen voor et groot geld niet klein.quote:
schat, het interesseert mij gewoon nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek het maar terug als je me niet geloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |