Zeg dat maar tegen je vriendinnetjequote:
tja, dat is wat anders dan een villa die je niet hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij zegt net dat hij verwaande bakkes heeft. Maar jij zit al de ganze tijd op opleidingsniveau te haten????????
je bent mad omdat je een vmbo-er bent en een zandneger als vriend hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo interessant, mad ben ik niet. Dan doet Catkiller het beter.
Ik ben een man met een bankrekening.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, is ze zo weinig waard?
Ben een hbo-er. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
je bent mad omdat je een vmbo-er bent en een zandneger als vriend hebt.
iedereen heeft datquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een man met een bankrekening.
Lekker alles serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blijf me verbazen om mensen die helemaal in hun game gaan.
0 is ook een saldoquote:
Nee jij doet zelfde hele tijd haten op mensen die lager geschoold zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
tja, dat is wat anders dan een villa die je niet hebt?
welke opleiding heb je genoten//??quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een hbo-er. Maar ik bemoei niet.
Toen was ik zelf niet aanwezig hier dus daar heb ik geen mening over.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriendinnetje
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee jij doet zelfde hele tijd haten op mensen die lager geschoold zijn.
maar volgensmij heb je buiten je papiertje niet veel anders te bieden
Oh dus jij bent de deserteur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was ik zelf niet aanwezig hier dus daar heb ik geen mening over.
STOP MET JEZELF TE HATENquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomen
is altijd zo de laatste wekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, het is wel weer gezellig hier.
he frank 👍quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, het is wel weer gezellig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |