quote:
jij weet wel.quote:
Van welk geld?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om de sloten te vervangen. Kan ze bij thuiskomst gelijk op zoek naar een eigen plekje.
hij kijkt echt engquote:
is dat sidney?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Half Tunesisch half venezuelaans
heeeeeel donker haar wel beetje dikke beharing. Dan redelijk lichte huid. Met groene ogengoede brede kaaklijn.
En beetje zweverige stem. Hij blowed maar wil wel stoppen.
1.000.000 Hansjes is 1 miljoen aan nullen.quote:
Ik vind zn kop erg geil.quote:
Haha doe stiekem screens maken als we videobellen. vond wel sexy. dat roken zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
ahaha meloewa, op die tweede foto vind ik hem nog enger
dat is toch al niet meer stoer sinds iemand de 16 jarige leeftijd heeft gepasseerd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha doe stiekem screens maken als we videobellen. vond wel sexy. dat roken zo.
toen mijn vriend rookte vondik dat erg geil. Hij is gestopt nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat is toch al niet meer stoer sinds iemand de 16 jarige leeftijd heeft gepasseerd?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha doe stiekem screens maken als we videobellen. vond wel sexy. dat roken zo.
tja sommige mensen hun hersenen ontwikkelen zich niet verder na hun 15e...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
toen mijn vriend rookte vondik dat erg geil. Hij is gestopt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |