Stoer niet. Maar gewoon sexy. Als ie het nonchalant doet tenminste. Ik kijk echt zo hoe ik mijn telefoon richt zeg maar beste hoeken enz. En hij heeft gwn schijt en filmt van elke hoek.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat is toch al niet meer stoer sinds iemand de 16 jarige leeftijd heeft gepasseerd?
Makes no sense at allquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfde als waar ze van op vakantie gaat.
hij heeft die peuk echt lelijk op zijn lip ahahahquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha doe stiekem screens maken als we videobellen. vond wel sexy. dat roken zo.
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij maar geen vrouw kan scoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
tja sommige mensen hun hersenen ontwikkelen zich niet verder na hun 15e...
Stuur stiekem door naar mij :$quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft die peuk echt lelijk op zijn lip ahahah
ha haquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij maar geen vrouw kan scoren.
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij maar geen vrouw kan scoren.
Heb je haar afgewezen?quote:
Heb foto van J gezien................. Ws gewoon soort van dude.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.
ja gwn schijt heeft ie. mr heeft ook wat onzeker hoor. Als ik domme opmerking maak is die meteen beledigd. of boos.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft die peuk echt lelijk op zijn lip ahahah
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb foto van J gezien................. Ws gewoon soort van dude.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja gwn schijt heeft ie. mr heeft ook wat onzeker hoor. Als ik domme opmerking maak is die meteen beledigd. of boos.
leuk relatiemateriaal kies jij uitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja gwn schijt heeft ie. mr heeft ook wat onzeker hoor. Als ik domme opmerking maak is die meteen beledigd. of boos.
Goed zo, nu nog jezelf aanbieden direct hierna dan is het perfect.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
leuk relatiemateriaal kies jij uit
een narcistische zelf ingenomen zak
en hij scoort wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je ook wel aan zn hoofd zien.
Moest lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1.000.000 Hansjes is 1 miljoen aan nullen.
Hoezo aan zn hoofd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je ook wel aan zn hoofd zien.
Nu komt het moment van prijzen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog jezelf aanbieden direct hierna dan is het perfect.
Ik zeg, Humberta... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.
quote:
wannabe ego? als je even op zn pikkie trapt kan hij zich nu al niet beheersen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoezo aan zn hoofd.
Ja gewoon wannabe ego toch.
Hij vindt wel snel meisjes lelijk. :S
Euh.. vind ik een moeilijke vraag, die skip ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg, Humberta... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden?
moiiiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou, fijne avond mensen! Houdoe
Dag meneerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja klopt toch wel een bepaalde onzekerheid blijkbaar. Maar miss zijn mijn opmerkingen beetje vervelend geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wannabe ego? als je even op zn pikkie trapt kan hij zich nu al niet beheersen.
Onzeker ventje is het.
Ja best wel, hoe kom je der ineens bij?quote:
iemand had een keer een opname van haar gestuurd maar weet niet of zij dat echt wasquote:
Nee, weet niet mee zo goed. Is al lang geledenquote:
Dag he poepiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
wat is jou IQ ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:13 schreef Neverknown het volgende:
benieuwd....... wat zal mortax vinden tutututut
ahahaha omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |