Nu komt het moment van prijzen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog jezelf aanbieden direct hierna dan is het perfect.
Ik zeg, Humberta... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan het ook. Oke, misschien zijn dat geen normale vrouwen.
quote:
wannabe ego? als je even op zn pikkie trapt kan hij zich nu al niet beheersen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoezo aan zn hoofd.
Ja gewoon wannabe ego toch.
Hij vindt wel snel meisjes lelijk. :S
Euh.. vind ik een moeilijke vraag, die skip ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg, Humberta... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden?
moiiiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou, fijne avond mensen! Houdoe
Dag meneerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja klopt toch wel een bepaalde onzekerheid blijkbaar. Maar miss zijn mijn opmerkingen beetje vervelend geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wannabe ego? als je even op zn pikkie trapt kan hij zich nu al niet beheersen.
Onzeker ventje is het.
Ja best wel, hoe kom je der ineens bij?quote:
iemand had een keer een opname van haar gestuurd maar weet niet of zij dat echt wasquote:
Nee, weet niet mee zo goed. Is al lang geledenquote:
Dag he poepiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
wat is jou IQ ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:13 schreef Neverknown het volgende:
benieuwd....... wat zal mortax vinden tutututut
ahahaha omgquote:
Boven de 100.quote:
weet ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahaha omg
jou IQ
jouw scheel varken
Hij heeft gewoon iets waar ik wel wat in zie. Vind je hem niet knap dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
de tering hoe kom je steeds weer bij dit soort figuren
Zoeken op dezelfde plek als waar Braddie zijn bedpartners zitten zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
de tering hoe kom je steeds weer bij dit soort figuren
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon iets waar ik wel wat in zie. Vind je hem niet knap dan?
ik was vorige week nog ongesteldquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
weet ik wel
niet zo ongesteld reageren
dertien in een dozijn noord afrikaanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon iets waar ik wel wat in zie. Vind je hem niet knap dan?
Jij bent toch continu ongesteld?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was vorige week nog ongesteld
nee man, met de pil heb ik dat probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij bent toch continu ongesteld?
Oh misschien is je karakter dan gewoon zoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man, met de pil heb ik dat probleem opgelost
Nee ik ken ze niet zo knap hoor. Meeste hebben niet zulke mooie volle lippen, groene ogen. En een best wel rechte neus. En een lichte huid.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dertien in een dozijn noord afrikaan
hoe?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh misschien is je karakter dan gewoon zo
Ja hij zat me te dm'en maar ik reageerde niet en nu is hij inderaad madquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je hem soms afgewezen? Hij klinkt nogal mad
ik heb jou nooit gedm'd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij zat me te dm'en maar ik reageerde niet en nu is hij inderaad mad
Is ook onbeschoft als iemand tegen je praat om niet te reageren toch.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Verrassend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
hij mag z'n kamer ook wel eens opruimen
9 januariquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb jou nooit gedm'd?alleen amarantha en chloro volgens mij
Wtf.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.
je hebt weer een pareltjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is zn vaders (extra) huis. Hij slaapt daar gwn. soort van opslagruimte.
Als ik hem moet geloven heeft ie genoeg geld.quote:
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reagerenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook onbeschoft als iemand tegen je praat om niet te reageren toch.
nee ik ben 21quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Neverknown het volgende:
SOF wat voor types val jij dan. Maar jij bent ook nog 17 toch? toen viel ik daar ook niet op.
ik heb het net opgezocht flapdrolquote:
Heb zin om te tr'enquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reageren
zou niet zo goedgelovig zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als ik hem moet geloven heeft ie genoeg geld.
ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben 21
heb niet echt een type
Oh toch al.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben 21
heb niet echt een type
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het net opgezocht flapdrol
komt mij totaal niet bekend voorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had in de sc al gezegd dat ik geen foto wilde sturen en via dm had ik er ook geen zin in. En toen had hij een opmerking over seks en ongesteld zijn ofzo. Ga ik niet op reageren
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar hij neukt wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |