oeh white knight spotted!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja wat een mongool he die vent.
dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.
Ik kruip bij je onder de deken, goed?quote:
ja hahahahaahhahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij iets met adviezen op FOK! zou doen dan was je nu al lang niet meer bezig met afvallen ahah.
ik baseer mijn mening op je huidige posts. geen vooroordelen of hard -feelings.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah je baseert je mening dus op ehhh, niks.
Vanwege dat vermeende avontuur naar Dubai?quote:
Daar zit Mozy al.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kruip bij je onder de deken, goed?
Haha ja makkelijk was ze he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, met haar mond vol hoeft ze niet te praten toch
Moet je dit zeggen van cachet?quote:
Pff, heb ook niks aan jouquote:
Als je er zo oppervlakkig over denkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin, we zijn toch mannen. Kom op zeg.
Het gaat nu even over iets anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Neverknown het volgende:
Dat je niet rijk bent is ok. Maar gedraag je niet alsof je tonnen uit te geven hebt. ;d
Ik heb geen interesse in autos en huizen die boven mijn niveau liggen. Waarom je er blind op staren.
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Neverknown het volgende:
Dat je niet rijk bent is ok. Maar gedraag je niet alsof je tonnen uit te geven hebt. ;d
Ik heb geen interesse in autos en huizen die boven mijn niveau liggen. Waarom je er blind op staren.
Waarom vind je dat?quote:
Het spijt me. Ik zal je een avond goed verwennen als de prinses die je bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je er zo oppervlakkig over denkt.
en toch zal ze hem wel geven en jou niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.
Wat mij niets zal verbazen.
Dat lijkt er al meer op.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik zal je een avond goed verwennen als de prinses die je bent.
En mij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en toch zal ze hem wel geven en jou niet.
denkne dat ik mijn pener in een vmbo slet zou stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denken dat je hem in een vagina kan stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
denkne dat ik mijn pener in een vmbo slet zou steken_____
Nee dat niet. Hij vindt me wel sluw of zo iets zei die.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.
Wat mij niets zal verbazen.
ben gewoon benieuwd wat hem triggertquote:
vmbo sletje spottedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denken dat je hem in een vagina kan steken
sluw?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij vindt me wel sluw of zo iets zei die.
Maar goed. Verbaas jij je maar niet.
Ja dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek, ze laat een Arabier op haar pissen en poepen en scoort mijn jaarsalaris.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
Ik denk dat Meloewa in Dubai verkocht wordt
madquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je moeder inderdaad op het hoekje staan.
Zullen wij haar kopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
Ik denk dat Meloewa in Dubai verkocht wordt
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek, ze laat een Arabier op haar pissen en poepen en scoort mijn jaarsalaris.
Jij zegt net dat hij verwaande bakkes heeft. Maar jij zit al de ganze tijd op opleidingsniveau te haten????????quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
denkne dat ik mijn pener in een vmbo slet zou steken_____
GOED MANquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je moeder inderdaad op het hoekje staan.
Ik vind je niet zo interessant, mad ben ik niet. Dan doet Catkiller het beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
mad![]()
![]()
![]()
laat je niet zo kennen schat
Zeg dat maar tegen je vriendinnetjequote:
tja, dat is wat anders dan een villa die je niet hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij zegt net dat hij verwaande bakkes heeft. Maar jij zit al de ganze tijd op opleidingsniveau te haten????????
je bent mad omdat je een vmbo-er bent en een zandneger als vriend hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo interessant, mad ben ik niet. Dan doet Catkiller het beter.
Ik ben een man met een bankrekening.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, is ze zo weinig waard?
Ben een hbo-er. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
je bent mad omdat je een vmbo-er bent en een zandneger als vriend hebt.
iedereen heeft datquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een man met een bankrekening.
Lekker alles serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blijf me verbazen om mensen die helemaal in hun game gaan.
0 is ook een saldoquote:
Nee jij doet zelfde hele tijd haten op mensen die lager geschoold zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
tja, dat is wat anders dan een villa die je niet hebt?
welke opleiding heb je genoten//??quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een hbo-er. Maar ik bemoei niet.
Toen was ik zelf niet aanwezig hier dus daar heb ik geen mening over.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriendinnetje
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee jij doet zelfde hele tijd haten op mensen die lager geschoold zijn.
maar volgensmij heb je buiten je papiertje niet veel anders te bieden
Oh dus jij bent de deserteur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was ik zelf niet aanwezig hier dus daar heb ik geen mening over.
STOP MET JEZELF TE HATENquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomen
is altijd zo de laatste wekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, het is wel weer gezellig hier.
he frank 👍quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, het is wel weer gezellig hier.
Leuk en snedig antwoord weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die GTA spelen... waar doel jij op.
sowww inderdaadquote:
stop mn mond maar vol 😮quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)nd-winegum-zoet-zuur
ik heb deze voor je
hoe oud is mijn laatste note?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drug. Er is hoop aan de horizon.
gelukkig maar 😅quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drug. Er is hoop aan de horizon.
zeg dit maar niet tegen tardis.quote:
nicequote:
dan doe je dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
iK DURF NIET EENS NAAR MN NOTES TE KIJKEN
Even gekeken voor je, je hebt er 237quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
Jij hebt er ook wel wat verzameld, mijn hemel. Heel boekwerk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
je notes ook niet naar jouquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn ze een beetje liefquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er ook wel wat verzameld, mijn hemel. Heel boekwerk.
gewoon een bevriende mod vragen het door te sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat een weldoener mij een dagje abo geeft zodat ik kan kijken wat voor liefs de mods over mij schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |