Leuk en snedig antwoord weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel op mensen die GTA spelen... waar doel jij op.
sowww inderdaadquote:
stop mn mond maar vol 😮quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)nd-winegum-zoet-zuur
ik heb deze voor je
hoe oud is mijn laatste note?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drug. Er is hoop aan de horizon.
gelukkig maar 😅quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drug. Er is hoop aan de horizon.
zeg dit maar niet tegen tardis.quote:
nicequote:
dan doe je dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
iK DURF NIET EENS NAAR MN NOTES TE KIJKEN
Even gekeken voor je, je hebt er 237quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
Jij hebt er ook wel wat verzameld, mijn hemel. Heel boekwerk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
je notes ook niet naar jouquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn ze een beetje liefquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er ook wel wat verzameld, mijn hemel. Heel boekwerk.
gewoon een bevriende mod vragen het door te sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat een weldoener mij een dagje abo geeft zodat ik kan kijken wat voor liefs de mods over mij schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |