oeh white knight spotted!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja wat een mongool he die vent.
dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal is het ook de vrouw die hier voor aandacht komt.
Ik kruip bij je onder de deken, goed?quote:
ja hahahahaahhahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij iets met adviezen op FOK! zou doen dan was je nu al lang niet meer bezig met afvallen ahah.
ik baseer mijn mening op je huidige posts. geen vooroordelen of hard -feelings.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah je baseert je mening dus op ehhh, niks.
Vanwege dat vermeende avontuur naar Dubai?quote:
Daar zit Mozy al.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kruip bij je onder de deken, goed?
Haha ja makkelijk was ze he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, met haar mond vol hoeft ze niet te praten toch
Moet je dit zeggen van cachet?quote:
Pff, heb ook niks aan jouquote:
Als je er zo oppervlakkig over denkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin, we zijn toch mannen. Kom op zeg.
Het gaat nu even over iets anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Neverknown het volgende:
Dat je niet rijk bent is ok. Maar gedraag je niet alsof je tonnen uit te geven hebt. ;d
Ik heb geen interesse in autos en huizen die boven mijn niveau liggen. Waarom je er blind op staren.
Misschien ziet ie je als een goedkoop vmbo sletje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Neverknown het volgende:
Dat je niet rijk bent is ok. Maar gedraag je niet alsof je tonnen uit te geven hebt. ;d
Ik heb geen interesse in autos en huizen die boven mijn niveau liggen. Waarom je er blind op staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |