Zelfde mensen die heel erg mad zijn dat Hillary niet gewonnen heeft met haar corrupte bende.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef DaMook het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal, wacht eerst eens af hoe hij het gaat doen !!
#teamberniequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde mensen die heel erg mad zijn dat Hillary niet gewonnen heeft met haar corrupte bende.
Nee man, Bernie had daar moeten staanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde mensen die heel erg mad zijn dat Hillary niet gewonnen heeft met haar corrupte bende.
jij zit hier constant te janken om Trump. Behoefte neem je verlies en gedraag je niet als een kindquote:
Ja, inderdaad. Jammer dat mensen niet een beetje neutraal kunnen kijken maar er bijna volledig emotioneel in zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschrevenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom heeft ie geen speechwriter aangenomen?
Omdat hij zelf ook een prima verhaal kan schrijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man, Bernie had daar moeten staan
Klopt, dat was een gozer die wel een hart had voor het land, maar de democraten moeten boeten voor wat ze gedaan hebbenquote:
Daar heeft Rusland geen behoefte aan. Propaganda van bange russofobenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Rianne84 het volgende:
Is Rusland de baltische Staten al binnen gevallen?
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef hottentot het volgende:
Ik wil alle jankerds bedanken, jullie maken deze dag alleen maar beter voor mij.
Dat was zijn plan natuurlijk al die tijd al.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Maraca het volgende:
Zit hij nou te rickrollen? Never gonna give you up, never gonna let you down
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat was een gozer die wel een hart had voor het land, maar de democraten moeten boeten voor wat ze gedaan hebben
Whut. Voor 10eu pu verzin ik nog wat betersquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschreven
You don't change a winning man, Falco.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Falco het volgende:
Iemand moet nu het podium op komen en hem influisteren 'Donald, het is nu genoeg, kom maar even mee'. En dat ie dan van het podium weg begeleid wordt.
Prima verhaal hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
DEY TUK ER JURBSS!!quote:
Waar precies zit ik te janken? Die enige die heel de tijd stampvoetend loopt te janken ben jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij zit hier constant te janken om Trump. Behoefte neem je verlies en gedraag je niet als een kind
ik kijk hartstikke neutral naar een rijke knakker die uit zijn nek lult. Maar ik ben erg benieuwd wat hij er van gaat bakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Jammer dat mensen niet een beetje neutraal kunnen kijken maar er bijna volledig emotioneel in zitten.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Prima verhaal hoor.Hij noemt de belangrijke thema's en ik geloof wel dat hij veel goeds kan betekenen voor de VS. Maar goed, we gaan het zien.
Zuurder heb je ze bijna niet in dit topic.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef FredvZ het volgende:
Hij begint op een naar mannetje uit Duitsland te lijken met deze woorden tbh
Fakenewsquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschreven
Wow.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef hottentot het volgende:
Ik wil alle jankerds bedanken, jullie maken deze dag alleen maar beter voor mij.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Maraca het volgende:
Zit hij nou te rickrollen? Never gonna give you up, never gonna let you down
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt. Wat een geleuter
Al die mensen in 2009 die dachten dat er echt "change" zou gaan komen. In 8 jaar tijd is het alleen maar slechter geworden voor de meeste mensen.quote:
Tuurlijk niet, ben eigenlijk aan het wachten tot er iets vies mis gaat. Anders wachten op de impeachment.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht?
Zo te zien konden ze in 2009 een stuk minder dichtbij komen... tussen de vijver en het Capitool zat toen een groot groen stuk waar nu mensen staan.quote:
quote:
+1 voor Trumpquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Hij zegt het: radical islam
Obama durfde dat nooit in de mond te nemen.
Ja, dat zal 't zijn...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo te zien konden ze in 2009 een stuk minder dichtbij komen... tussen de vijver en het Capitool zat toen een groot groen stuk waar nu mensen staan.
Die hele vent is leeg.quote:
Beetjequote:
okequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig grapte Trump nog dat hij goed geld had gemaakt met de crisis, hij zijn merchandising in China liet produceren.
Grappig dat mensen dan niet door hebben hoe hypocriet die gast met zijn verhaal is.
Ja, dat snap ik wel. Washington is nogal links. Je had de rallies moeten zien. Daar zaten de stadions vol voor Trump maar kwam er bijna geen hond bij Hillary.quote:
quote:
Huilenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Blanke hebben geen recht op werk of boosheid om het verlies ervan?
Jij bitchquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:11:30BREAKING: Russia has just invaded Lithuania in a show of force during Trump inaguration. reageer retweet
Niet. Toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:11:30BREAKING: Russia has just invaded Lithuania in a show of force during Trump inaguration. reageer retweet
The time for empty talk is over.quote:
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:11:30BREAKING: Patrice_Consigny has been found out to not own a car at all. reageer retweet
Precies, hoort er nu eenmaal bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:15 schreef Moira. het volgende:
Trump is heul nie religieus, maar in Merica moet je natuurlijk doen alsof
Ik proef hier enige frustratie. Het kan vast beter maar hij zegt toch ook goede dingen? Of is het allemaal onzin?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik kijk hartstikke neutral naar een rijke knakker die uit zijn nek lult. [...]
OMGquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:11:30BREAKING: Patrice_Consigny has been found out to not own a car at all. reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt, er zit een paar jaar tussen.
#Calexitquote:
Nepnieuws raakt ons allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar je bent wel gewoon voor democratie?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben eigenlijk aan het wachten tot er iets vies mis gaat. [...]
Je wilde Merica een democratie noemen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je bent wel gewoon voor democratie?
Hij wil gamenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef TLC het volgende:
Dat joch van Trump dat altijd zo zuur kijktvolgens mij kan ie niet eens lachen
Trump is wel degelijk religieus. Heeft ook gewoon aangegeven dat hij God zijn penthouse suite zou geven in een van zijn hotels, tegen een flinke korting natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:15 schreef Moira. het volgende:
Netflix en chill vanavond met take awayquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat moet Obama zich bevrijd voelen nu
eerste president met meerdere scheidingen. Of uberhaubt gescheiden misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:15 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef invalidusername het volgende:
[..]
terwijl hij alleen green kent.
zuurrrrrrrquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je wilde Merica een democratie noemen?
Terwijl ie zelf geel is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Rodawa het volgende:
Niks over de gele medemens? Vuige racist.
Ik had hoop dat hij wel dingen op zou kunnen schudden, maar die hoop is voor mij weer verloren toen ik bekend werd met zijn appointments voor zijn kabinetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten pas zuur te gaan zeiken als we een jaar of twee verder zijn. Even afwachten. Net zoals ik vroeger nooit van m'n moeder mocht gillen dat ik iets kwijt was voordat ik gezocht had, zeg maar.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten pas zuur te gaan zeiken als we een jaar of twee verder zijn. Even afwachten. Net zoals ik vroeger nooit van m'n moeder mocht gillen dat ik iets kwijt was voordat ik gezocht had, zeg maar.
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vrees dat the time of empty talk just began.
Ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Greys het volgende:
Vooral in the pussy.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Friek_ het volgende:
Precies Donald.
Uiteindelijk zijn we allemaal blank van binnen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Friek_ het volgende:
Precies Donald.
Uiteindelijk zijn we allemaal blank van binnen.
Of hij gaat het goed doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:18 schreef beantherio het volgende:
Hele dubbele gevoelens nu: of dit wordt 4 jaar lachen geblazen of hij maakt er een enorme bende van die ons ook gaat raken.
Tja je trouwt niet zo snel met je slachtoffers he, Billquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
eerste president met meerdere scheidingen. Of uberhaubt gescheiden misschien?
Problemen mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:18 schreef Faux. het volgende:
Christelijke republiek der Verenigde Staten
Of hij doet het geweldig, maar dat gaat er bij sommigen niet in.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:18 schreef beantherio het volgende:
Hele dubbele gevoelens nu: of dit wordt 4 jaar lachen geblazen of hij maakt er een enorme bende van die ons ook gaat raken.
ik gok op beidequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:18 schreef beantherio het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Of hij doet het geweldig, maar dat gaat er bij sommigen niet in.
Had je wat anders verwacht?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef ForzaMilan het volgende:
matige speech, totaal niet inspirerend.
Weinig resonerend iddquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Nee hoor, moeten ze mooi zelf wetenquote:
Nee, jouw teksten doen er toe.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Het is de schuld van de buitenlanders, en alle politici zijn joden. Zoeits?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben geen president.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, jouw teksten doen er toe.
Typisch Trump...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alleen vage oneliners. Totaal geen visie
WATDAN :dquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef Refragmental het volgende:
Op NBC zijn ze nu gelijk aan het janken en liegen
Misschien nog al overweldigend voor zo'n knul, daarnaast waarom zou je hier bij lachen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef TLC het volgende:
Dat joch van Trump dat altijd zo zuur kijktvolgens mij kan ie niet eens lachen
#Rothschild.quote:
ik heet geen bill, en zie de relevantie niet op mijn vraagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja je trouwt niet zo snel met je slachtoffers he, Bill
binnen gelopen in een open deurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk slechte speech. De reclamejongen zal wel binnen zijn gelopen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:21 schreef 2dope het volgende:
Haha die stem. "Jeez it sure is dry out here"
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:21 schreef 2dope het volgende:
En die Obama moet het kunnen weten, die kon aardig speechen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
Obama zei "good job" tegen Trump. Haha.
Eh, z'n dochter is Joods.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef vigen98 het volgende:
ugh een jood.... nahja het moet dan maar
Waar heb je problemen mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef vigen98 het volgende:
WTFquote:
Netanyahu keek ernaar en zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef vigen98 het volgende:
Euhm nee. Je snapt niet hoe je echt joods wordt. Je moeder moet joods zijn om zelf ook joods te zijn.quote:
Er was ook nauwelijks applaus.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Al Jazeera schakelt nu even terug naar de studio.
Er is een grens overschredenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTFHet moet niet veel gekker worden. Er zijn grenzen.
Oh, dan heeft hij daarover gelogen. My bad,.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhm nee. Je snapt niet hoe je echt joods wordt. Je moeder moet joods zijn om zelf ook joods te zijn.
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:21 schreef 2dope het volgende:
Beetje Jerseys accentjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef Refragmental het volgende:
Wat een typische joodse stem.
Naar om naar te luisteren
Iedereen dacht dat het filosofische nog zou komen maar het bleef bij matige clichés.quote:
Wel het stereotype zelve ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef Refragmental het volgende:
Wat een typische joodse stem.
Naar om naar te luisteren
Dat de joden Christus hebben gekruisigd. Ze ontkennen het nog steeds dat hij de zoon van God is.quote:
Nee, jij snapt niet hoe je joods wordt. Je moeder moet joods zijn, óf je moet jezelf bekeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhm nee. Je snapt niet hoe je echt joods wordt. Je moeder moet joods zijn om zelf ook joods te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |