Zelfde mensen die heel erg mad zijn dat Hillary niet gewonnen heeft met haar corrupte bende.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef DaMook het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal, wacht eerst eens af hoe hij het gaat doen !!
#teamberniequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde mensen die heel erg mad zijn dat Hillary niet gewonnen heeft met haar corrupte bende.
Nee man, Bernie had daar moeten staanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde mensen die heel erg mad zijn dat Hillary niet gewonnen heeft met haar corrupte bende.
jij zit hier constant te janken om Trump. Behoefte neem je verlies en gedraag je niet als een kindquote:
Ja, inderdaad. Jammer dat mensen niet een beetje neutraal kunnen kijken maar er bijna volledig emotioneel in zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschrevenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom heeft ie geen speechwriter aangenomen?
Omdat hij zelf ook een prima verhaal kan schrijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man, Bernie had daar moeten staan
Klopt, dat was een gozer die wel een hart had voor het land, maar de democraten moeten boeten voor wat ze gedaan hebbenquote:
Daar heeft Rusland geen behoefte aan. Propaganda van bange russofobenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Rianne84 het volgende:
Is Rusland de baltische Staten al binnen gevallen?
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef hottentot het volgende:
Ik wil alle jankerds bedanken, jullie maken deze dag alleen maar beter voor mij.
Dat was zijn plan natuurlijk al die tijd al.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Maraca het volgende:
Zit hij nou te rickrollen? Never gonna give you up, never gonna let you down
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat was een gozer die wel een hart had voor het land, maar de democraten moeten boeten voor wat ze gedaan hebben
Whut. Voor 10eu pu verzin ik nog wat betersquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschreven
You don't change a winning man, Falco.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Falco het volgende:
Iemand moet nu het podium op komen en hem influisteren 'Donald, het is nu genoeg, kom maar even mee'. En dat ie dan van het podium weg begeleid wordt.
Prima verhaal hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
DEY TUK ER JURBSS!!quote:
Waar precies zit ik te janken? Die enige die heel de tijd stampvoetend loopt te janken ben jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij zit hier constant te janken om Trump. Behoefte neem je verlies en gedraag je niet als een kind
ik kijk hartstikke neutral naar een rijke knakker die uit zijn nek lult. Maar ik ben erg benieuwd wat hij er van gaat bakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Jammer dat mensen niet een beetje neutraal kunnen kijken maar er bijna volledig emotioneel in zitten.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Prima verhaal hoor.Hij noemt de belangrijke thema's en ik geloof wel dat hij veel goeds kan betekenen voor de VS. Maar goed, we gaan het zien.
Zuurder heb je ze bijna niet in dit topic.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef FredvZ het volgende:
Hij begint op een naar mannetje uit Duitsland te lijken met deze woorden tbh
Fakenewsquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschreven
Wow.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef hottentot het volgende:
Ik wil alle jankerds bedanken, jullie maken deze dag alleen maar beter voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |