Zelf geschreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef invalidusername het volgende:
Volgens mij heeft hij zijn speech van Lenin gejat
Kijk eens naar het aantal volgers, en dan telkens F5en.quote:
Is ook wel leedvermaakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal volgers, en dan telkens F5en.
Elke paar seconden duizend volgers erbij
Echt he. En dan stil zijn voor applaus... dat niet komt...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoogmoedswaanzin.....
Triest wel...
Als hij iets concreet had gezegd had je gezegd dat hij geen visie had.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
Dit moet toch wel de meest nietszeggende speech zijn die ik ooit heb gehoord.
Hij herhaalt in feite talloze malen hetzelfde, zonder daarbij ook meer iets concreets te melden.
Wassen neus?quote:
Oké, ik vind het wel aardig. Zou alleen met iets meer passie mogen worden gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Slap. Weinig overtuigingskracht. Gelogen.
Haha madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
kap eens met dit gejank van je steeds
Ik ben al afgehaakt. Wat een geleuterquote:
Nee, Obama is al geen president meer hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoogmoedswaanzin.....
Triest wel...
richolio is de grootste azijnpisser van fokquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je gestoten? Want deze toespraak is echt niet zo beroerd.
Alleen in Amerika kan een biljonair gekozen worden om het Establishment op te schudden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat deze bilionair tekeer gaat over Establishment
En dat ook nog eens nationaal!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat deze bilionair tekeer gaat over Establishment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |