Is wel eerlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Absoluut. Spanning en sensatie.
Ah zoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eedafleggin gmoet volgens de wet voor 12:00 gebeuren. Hij begon de eedaflegging rond 12:00:10 en eindigde om 12:00:52
Amerika was even presidentloos.
Is Matt LeTissier overleden ?quote:
Ja, eens.quote:
Dat zouden normale mensen inderdaad doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Of je nu voor of tegen bent, laten we gewoon allemaal eerst eens afwachten hoe het loopt en wat hij doet, alvorens vanalles te roepen.
Ik hoop met een mooi beaver shot van Melaniaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we deze keer ook weer een gigantische foto met 11k megapixels?
denk eerder met onze grote vriend xiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Hoop wel dat donald ruzie zoekt met China en putin
Lenin wilde ook dat het volk het voor het zeggen had?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef invalidusername het volgende:
Volgens mij heeft hij zijn speech van Lenin gejat
Vond z'n speech toen hij Hillary had verslagen veel beterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef Keyos het volgende:
Die speech is wel heel erg slecht zeg, Jezus.
Ik was dus niet de enige die dat hoorde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef Euribob het volgende:
The forgotten people will be forgotten..
no longer..
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik erken maar één leider en dat is Mark Rutte
Niet geloven in het vliegende spaghetti monsterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik erken maar één leider en dat is Mark Rutte
Wat vind je er niet goed aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |