quote:
ja daaag!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:59 schreef Lonaa het volgende:
Het moderaten is best el fucking irritant yo
Tja, daar heb je wel een moreel besef voor nodig, en niet iedereen lijkt dat te hebben.quote:
Geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Obama zit nu alvast z'n Just-Eat order in te vullen voor vanavond. Lekker Netflixen en eten laten bezorgen de komende week
DRAMA!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef FredvZ het volgende:
En daar gaat de wereld zoals we hem kende
Ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
Moira en ik vinden dit een geweldige familie.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef Fylax het volgende:
What a beautiful day for America, what a beautiful day for the Americans.
Voor Amerikaanse begrippen is iedereen in Europa links....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Euribob het volgende:
Tja, die zijn voor Europese begrippen ook gewoon rechts.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef FredvZ het volgende:
Er waren ook zat gekkie tegen Obama. Die leeft ook gewoon nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het zou mij echt niet verbazen als hij wordt neergeschoten eigenlijk. Je zou denken dat er tussen al die mensen die tegen hem zijn wel een paar echte gekkies moeten zitten.
rip merica 2k17quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef FredvZ het volgende:
And therefore, for the rest of the worldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef Fylax het volgende:
What a beautiful day for America, what a beautiful day for the Americans.
Dat doen ze al een tijdje niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:01 schreef YazooW het volgende:
Ik gok dat ze vanavond weer zuur gaan doen bij DWDD.
http://www.infowars.com/c(...)-would-be-president/quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:58 schreef Sosa het volgende:
En als Obama nu neergeschoten wordt terwijl trump nog niet beëdigd is, wordt pence dan president?
Valt me idd nog mee van hem.quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik hoop dat hij live onstage Hillary laat oppakken
Wat dan?quote:
Het is maar wat je heerlijk noemtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
heerlijke traditioneel christelijke conservatieve staat
Heheh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Moira. het volgende:
Trump gaat straks gelijk Area 51 shit opzoeken
Mag ie toch al?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Moira. het volgende:
dat zou ik ook doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Moira. het volgende:
Daarom ben ik ingetuned omdat ik dat niet wou missenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef nattermann het volgende:
En nu een sniper vanuit een torentje ergens daar in DC
Misschien doet hij het wel hartstikke goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:01 schreef Guanabana het volgende:
Nou sterkte allemaal, komende 4 jaar.
Want?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amerika had 51 seconden geen president.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
Nu kan er echt iets gaan veranderen
Jij kijkt toch ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef invalidusername het volgende:
People of the world? Krijgt ie het nou al hoog in z'n bol?
Dat zou het zijn geweest als Hillary gekozen was. Nu nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef beantherio het volgende:
Kunnen we later zeggen dat dit het moment was waarop WO3 begon?
Je gaat zeker juichen als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef nattermann het volgende:
En nu een sniper vanuit een torentje ergens daar in DC
Meegekregen dat Ford wel al besloten had niet uit te breiden in Mexico, maar een nieuwe plant in de US te openen? Just sayin, roep niet vooraf al dat alles onmogelijk is en verslechteren zal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Murica. Alle mijnen , staal -en autoindustrie komt terug. America wordt weer groot.
is gewoon weer van de autocue lezen die hij zelf zo hoondequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg nou wat, een voorbereide speech.
Idd zeg...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het is maar wat je heerlijk noemt
Jij hebt de meest opvallende ui in dit topicquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom ben ik ingetuned omdat ik dat niet wou missen
https://www.periscope.tv/w/1OdKreqaoQexX?channel=travelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Infection het volgende:
Ik kan het niet live zien helaas. Maar
Precies de reden waarom ik kijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom ben ik ingetuned omdat ik dat niet wou missen
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt de meest opvallende ui in dit topic
En je loopt zeker weg met Bill Clinton? Hypocrietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Montov het volgende:
Trump als president.![]()
![]()
Beschamend om zo'n leugenaar, aanrander en onbekwaam persoon als leider te hebben.
Samequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik kijk
Ex-vrije wereld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
We hebben een nieuwe leider van de vrije wereld.
Ja, democratie hè? Beste systeem dat we hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Montov het volgende:
![]()
Beschamend om zo'n leugenaar, aanrander en onbekwaam persoon als leider te hebben.
Zoveel levert dat niet op. Hele gebieden lopen achter. Dit komt onder trump ook niet meer goed. Te onderontwikkeld is het.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Meegekregen dat Ford wel al besloten had niet uit te breiden in Mexico, maar een nieuwe plant in de US te openen? Just sayin, roep niet vooraf al dat alles onmogelijk is en verslechteren zal.
Nergens op gebaseerd ook weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je loopt zeker weg met Bill Clinton? Hypocriet
Zit op me werk dus niet zo verstandig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
https://www.periscope.tv/w/1OdKreqaoQexX?channel=travel
Absoluut. Spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je gaat zeker juichen als dat gebeurt.
Gaat z'n kleurspoeling druipen.quote:
Hij moet wel flink met zijn ogen knijpen. Tijd voor betere lenzen...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
is gewoon weer van de autocue lezen die hij zelf zo hoonde
eedafleggin gmoet volgens de wet voor 12:00 gebeuren. Hij begon de eedaflegging rond 12:00:10 en eindigde om 12:00:52quote:
madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef 2dope het volgende:
Hou die domme handjes nou eens naar beneden Donnolt. Of doet 'ie weer een downie na?
Ach, als Clinton het was geworden zou ongeveer hetzelfde gezegd worden. Kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Montov het volgende:
![]()
Is wel eerlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Absoluut. Spanning en sensatie.
Ah zoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eedafleggin gmoet volgens de wet voor 12:00 gebeuren. Hij begon de eedaflegging rond 12:00:10 en eindigde om 12:00:52
Amerika was even presidentloos.
Is Matt LeTissier overleden ?quote:
Ja, eens.quote:
Dat zouden normale mensen inderdaad doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Of je nu voor of tegen bent, laten we gewoon allemaal eerst eens afwachten hoe het loopt en wat hij doet, alvorens vanalles te roepen.
Ik hoop met een mooi beaver shot van Melaniaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we deze keer ook weer een gigantische foto met 11k megapixels?
denk eerder met onze grote vriend xiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Hoop wel dat donald ruzie zoekt met China en putin
Lenin wilde ook dat het volk het voor het zeggen had?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef invalidusername het volgende:
Volgens mij heeft hij zijn speech van Lenin gejat
Vond z'n speech toen hij Hillary had verslagen veel beterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef Keyos het volgende:
Die speech is wel heel erg slecht zeg, Jezus.
Ik was dus niet de enige die dat hoorde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef Euribob het volgende:
The forgotten people will be forgotten..
no longer..
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik erken maar één leider en dat is Mark Rutte
Niet geloven in het vliegende spaghetti monsterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik erken maar één leider en dat is Mark Rutte
Wat vind je er niet goed aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Zelf geschreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:06 schreef invalidusername het volgende:
Volgens mij heeft hij zijn speech van Lenin gejat
Kijk eens naar het aantal volgers, en dan telkens F5en.quote:
Is ook wel leedvermaakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal volgers, en dan telkens F5en.
Elke paar seconden duizend volgers erbij
Echt he. En dan stil zijn voor applaus... dat niet komt...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoogmoedswaanzin.....
Triest wel...
Als hij iets concreet had gezegd had je gezegd dat hij geen visie had.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
Dit moet toch wel de meest nietszeggende speech zijn die ik ooit heb gehoord.
Hij herhaalt in feite talloze malen hetzelfde, zonder daarbij ook meer iets concreets te melden.
Wassen neus?quote:
Oké, ik vind het wel aardig. Zou alleen met iets meer passie mogen worden gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Slap. Weinig overtuigingskracht. Gelogen.
Haha madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
kap eens met dit gejank van je steeds
Ik ben al afgehaakt. Wat een geleuterquote:
Nee, Obama is al geen president meer hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoogmoedswaanzin.....
Triest wel...
richolio is de grootste azijnpisser van fokquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je gestoten? Want deze toespraak is echt niet zo beroerd.
Alleen in Amerika kan een biljonair gekozen worden om het Establishment op te schudden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat deze bilionair tekeer gaat over Establishment
En dat ook nog eens nationaal!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat deze bilionair tekeer gaat over Establishment
Het lijkt er eerder op dat Nancy Sinatra zelf liegt. Niet alleen CNN heeft die tweet gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Refragmental het volgende:
CNN gaat overigens gewoon door met liegen alsof het geschreven staat
https://twitter.com/NancySinatra/status/822212248881876993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |