quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
Nu kan er echt iets gaan veranderen
Jij kijkt toch ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef invalidusername het volgende:
People of the world? Krijgt ie het nou al hoog in z'n bol?
Dat zou het zijn geweest als Hillary gekozen was. Nu nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef beantherio het volgende:
Kunnen we later zeggen dat dit het moment was waarop WO3 begon?
Je gaat zeker juichen als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef nattermann het volgende:
En nu een sniper vanuit een torentje ergens daar in DC
Meegekregen dat Ford wel al besloten had niet uit te breiden in Mexico, maar een nieuwe plant in de US te openen? Just sayin, roep niet vooraf al dat alles onmogelijk is en verslechteren zal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Murica. Alle mijnen , staal -en autoindustrie komt terug. America wordt weer groot.
is gewoon weer van de autocue lezen die hij zelf zo hoondequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg nou wat, een voorbereide speech.
Idd zeg...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het is maar wat je heerlijk noemt
Jij hebt de meest opvallende ui in dit topicquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom ben ik ingetuned omdat ik dat niet wou missen
https://www.periscope.tv/w/1OdKreqaoQexX?channel=travelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef Infection het volgende:
Ik kan het niet live zien helaas. Maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |