Prima verhaal hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom heeft ie geen speechwriter aangenomen?
DEY TUK ER JURBSS!!quote:
Waar precies zit ik te janken? Die enige die heel de tijd stampvoetend loopt te janken ben jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij zit hier constant te janken om Trump. Behoefte neem je verlies en gedraag je niet als een kind
ik kijk hartstikke neutral naar een rijke knakker die uit zijn nek lult. Maar ik ben erg benieuwd wat hij er van gaat bakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Jammer dat mensen niet een beetje neutraal kunnen kijken maar er bijna volledig emotioneel in zitten.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Prima verhaal hoor.Hij noemt de belangrijke thema's en ik geloof wel dat hij veel goeds kan betekenen voor de VS. Maar goed, we gaan het zien.
Zuurder heb je ze bijna niet in dit topic.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef FredvZ het volgende:
Hij begint op een naar mannetje uit Duitsland te lijken met deze woorden tbh
Fakenewsquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeftie ook, die heeft deze geschreven
Wow.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef hottentot het volgende:
Ik wil alle jankerds bedanken, jullie maken deze dag alleen maar beter voor mij.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:11 schreef Maraca het volgende:
Zit hij nou te rickrollen? Never gonna give you up, never gonna let you down
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt. Wat een geleuter
Al die mensen in 2009 die dachten dat er echt "change" zou gaan komen. In 8 jaar tijd is het alleen maar slechter geworden voor de meeste mensen.quote:
Tuurlijk niet, ben eigenlijk aan het wachten tot er iets vies mis gaat. Anders wachten op de impeachment.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht?
Zo te zien konden ze in 2009 een stuk minder dichtbij komen... tussen de vijver en het Capitool zat toen een groot groen stuk waar nu mensen staan.quote:
quote:
+1 voor Trumpquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Hij zegt het: radical islam
Obama durfde dat nooit in de mond te nemen.
Ja, dat zal 't zijn...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo te zien konden ze in 2009 een stuk minder dichtbij komen... tussen de vijver en het Capitool zat toen een groot groen stuk waar nu mensen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |