Hij wil gamenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef TLC het volgende:
Dat joch van Trump dat altijd zo zuur kijktvolgens mij kan ie niet eens lachen
Trump is wel degelijk religieus. Heeft ook gewoon aangegeven dat hij God zijn penthouse suite zou geven in een van zijn hotels, tegen een flinke korting natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:15 schreef Moira. het volgende:
Trump is heul nie religieus, maar in Merica moet je natuurlijk doen alsof
Netflix en chill vanavond met take awayquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat moet Obama zich bevrijd voelen nu
eerste president met meerdere scheidingen. Of uberhaubt gescheiden misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:15 schreef Moira. het volgende:
Trump is heul nie religieus, maar in Merica moet je natuurlijk doen alsof
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef invalidusername het volgende:
[..]
terwijl hij alleen green kent.
zuurrrrrrrquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je wilde Merica een democratie noemen?
Terwijl ie zelf geel is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Rodawa het volgende:
Niks over de gele medemens? Vuige racist.
Ik had hoop dat hij wel dingen op zou kunnen schudden, maar die hoop is voor mij weer verloren toen ik bekend werd met zijn appointments voor zijn kabinetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten pas zuur te gaan zeiken als we een jaar of twee verder zijn. Even afwachten. Net zoals ik vroeger nooit van m'n moeder mocht gillen dat ik iets kwijt was voordat ik gezocht had, zeg maar.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten pas zuur te gaan zeiken als we een jaar of twee verder zijn. Even afwachten. Net zoals ik vroeger nooit van m'n moeder mocht gillen dat ik iets kwijt was voordat ik gezocht had, zeg maar.
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vrees dat the time of empty talk just began.
Ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |