SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
o MCH
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:34:42 ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja toch
Vorig jaar voor het eerst met 'm op vakantie geweest. Ook naar een hotel met 3 glijbanen. Hij heeft het er nog dagelijks over. De gele glijbaan, de bochtglijbaan en de supersnelle glijbaan
Mijn oma drinkt gemiddeld ook wel een wodkatje of 6 per dag.quote:
6 per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma drinkt gemiddeld ook wel een wodkatje of 6 per dag.
Maar geen alcoholist.
En er zijn mensen die maar een paar keer per week drinken en wel aan de criteria voldoen.
Maar met dagelijks gebruik ben je op zn minst erg gevoelig voor een verslaving.
Persoonlijk wil ik daar wel naar toe omdat je daar de hoogste golven ter wereld hebt. Maar daar kan ik niet met die kleine vent naar toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef JanCees het volgende:
leuk hoor onlo
ik zou zeker naar portugal kijken
Zou gelijk doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf zijn 5e kan ie hier geloof ik.
Ik neem aan dat onlogisch dat weigertquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En dan een paar jaar later door Ajax worden gescout..
hebben ze geen voetbalschool?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf zijn 5e kan ie hier geloof ik.
Gewoon door de dag heen hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word al dronken als ik er aan denk
Tenzij 'ie op dat ogenblik werkloos is..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onlogisch dat weigert
Topsport is juist kapot duur voor oudersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tenzij 'ie op dat ogenblik werkloos is..
Dit zal nooit een punt van discussie zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onlogisch dat weigert
da's oost-europees bloed hequote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze geen voetbalschool?
is ie al vaak bij feyenoord geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zal nooit een punt van discussie zijn.
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_Aquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ie al vaak bij feyenoord geweest.
wat leuk zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_A
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_A
>quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caland al een andere naam gekozen>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a nasty motherfucker girl..
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:50:13 ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:49 schreef Befbekje het volgende:
We wisten allemaal al dat je een wijf was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a nasty motherfucker girl..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We wisten allemaal al dat je een wijf was.
Dan heb ik een surprise voor je..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik plaag hem een beetje, omdat ik weet dat hij het niet leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een surprise voor je..Hij is dan ook geen wijf en heeft derhalve geen pruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik plaag hem een beetje, omdat ik weet dat hij het niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een surprise voor je..so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.. Al naar gelang mijn gebruikersnaam heb ik even in haar kruis geroken.. En daar zit wel degelijk een pruim.. Maar mij niet gezien daar even met mijn tong80 langsheen te gaan..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen wijf en heeft derhalve geen pruim.
Ik zit te eten, houden we het netjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nou.. Al naar gelang mijn gebruikersnaam heb ik even in haar kruis geroken.. En daar zit wel degelijk een pruim.. Maar mij niet gezien daar even met mijn tong langsheen te gaan..
Smells like fish.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit te eten, houden we het netjes.
Haha okequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:38 schreef Befbekje het volgende:
Mijn zusje studeert sinds afgelopen zomer in Rotterdam.. Heb het haar afgeraden, maar als zij over een paar jaar met een coupe soleil in de bijstand wil zitten.. Het is haar leven..
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet metenquote:
Ik kan teruglezen, maar goed dat zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
Haha watje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
Ah oke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
Je mag dat woord niet gebruiken.quote:
Ik mag je moeder ook niet gebruiken maar ja, wat doe je eraan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag dat woord niet gebruiken.
Tyfus dan op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo is dat catkiller. Waar mogen we jouw aanwezig aan danken?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"
10 seconden later, janken.
Sterker nog ik betaal hem hier voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.
Ken hem niet eensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.
Waarom weet ik hier niets vanaf?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog ik betaal hem hier voor.
Omdat we dit stil zouden houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niets vanaf?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 seconden later, janken.
Grote kans dat ie je moeder ook betaalt, maar daar weet je ook niets vanaf of wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niets vanaf?
Boeiend, zolang ik maar te eten krijg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grote kans dat ie je moeder ook betaalt, maar daar weet je ook niets vanaf of wel?
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben net thuis van een wandeling van een uur en heb in de afgelopen zeven dagen een kleine 40km gewandeld.
#voeltgoed
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben net thuis van een wandeling van een uur en heb in de afgelopen zeven dagen een kleine 40km gewandeld.
#voeltgoed
Je weet dat je de marathon in 1 dag moet lopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
5,7 km per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
oquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er 18 of ouder voor zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
Hou vol, kanjer.. Check even die Massive Attack-plaat een paar berichten terug.. Heerlijk voor koude, kille, donkere winteravonden..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
Stad in Twente?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?
graag reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef JanCees het volgende:
Net als vorig jaar:
Wat vonden jullie HET lied van 2016?
Dan log ik uit en zijn ze mij hier nooit meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Catkiller het volgende:
opperkleurder, scrupuleus & Catkiller voor VBL-mod.
Nou meer overtuiging hebben ze niet nodig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan log ik uit en zijn ze mij hier nooit meer.
Ja.. Mij zijn ze dan hier ook nimmer nog..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarnet van mijn dorp naar een gehucht 2.5km verderop en dan via de andere route weer terug naar huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat je de marathon in 1 dag moet lopen?
Een jaar geleden was ik na 2km al kapot, dus jaquote:
Senkjoequote:
Ik doe mijn best, en ga nu die plaat checkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hou vol, kanjer.. Check even die Massive Attack-plaat een paar berichten terug.. Heerlijk voor koude, kille, donkere winteravonden..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post niet buiten VBL en BNW, en na gister al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier: MUZ / Het grote volksmuziek en Nederpop topic #2 Jan Smit & Broederliefde
Gereageerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier: MUZ / Het grote volksmuziek en Nederpop topic #2 Jan Smit & Broederliefde
Pussyboy.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik post niet buiten VBL en BNW, en na gister al helemaal niet meer.
ok dan gaat het voorstel de prullenbak in.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja.. Mij zijn ze dan hier ook nimmer nog..
Na 2 kilometer wandelen op vlak terrein kapot zijn? Had je echt zo'n slechte conditie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarnet van mijn dorp naar een gehucht 2.5km verderop en dan via de andere route weer terug naar huis.
[..]
[..]
Ja.
[..]
Een jaar geleden was ik na 2km al kapot, dus ja
[..]
Senkjoe
[..]
Ik doe mijn best, en ga nu die plaat checken
Gelukkig is het een utopie te denken dat ze zulke kwasten ooit aan het roer zetten. Hoewel je het met Danny natuurlijk nooit weetquote:
It is all about the bass (most of the times), homey..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarnet van mijn dorp naar een gehucht 2.5km verderop en dan via de andere route weer terug naar huis.
[..]
[..]
Ja.
[..]
Een jaar geleden was ik na 2km al kapot, dus ja
[..]
Senkjoe
[..]
Ik doe mijn best, en ga nu die plaat checken
Ben je echt zo onzeker dat je direct na mijn mening jezelf moet bewijzen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na deze belediging ga ik snel een post maken.
hij jankt waarschijnlijk om je typefout.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is het een utopie te denken dat ze zulke kwasten ooit aan het roer zetten. Hoewel je het met Danny natuurlijk nooit weet
Weinig energie en evenwichtsklachten waardoor mijn been- en rugspieren continu strak aangespannen staan, vooral tijdens het lopen, dat vreet nog meer energie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 2 kilometer wandelen op vlak terrein kapot zijn? Had je echt zo'n slechte conditie?
Ik heb een TR gezet, ik hoop dat je zulk gedrag snel de kop indrukt ook al ben je geen regelneuker.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je echt zo onzeker dat je direct na mijn mening jezelf moet bewijzen?
Ga je daar voor naar een dokter?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig energie en evenwichtsklachten waardoor mijn been- en rugspieren continu strak aangespannen staan, vooral tijdens het lopen, dat vreet nog meer energie.
Wat is het erge aan de term ''opkankeren''?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet, ik hoop dat je zulk gedrag snel de kop indrukt ook al ben je geen regelneuker.Sommige mensen hebben gewoon wat heropvoeding nodig.
Pak hem aan Stijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het erge aan de term ''opkankeren''?
Het is een erkend synoniem: afkraken, zeuren, pruttelen, morren, mopperen, klagen, brommen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/ww.php?woord=Kankeren
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het erge aan de term ''opkankeren''?
Het is een erkend synoniem: afkraken, zeuren, pruttelen, morren, mopperen, klagen, brommen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/ww.php?woord=Kankeren
Moe maar wel voldaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben moe
hele drukke dag gehad
ga zo slapen
Wat mij betreft vlieg jij zo de sectie permban in.. Lekker samen met Caland en n1ek- een potje kaarten..quote:
n1ek-quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft vlieg jij zo de sectie permban in.. Lekker samen met Caland en n1ek- een potje kaarten..
Jij mag ook wel opkankeren, gauwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft vlieg jij zo de sectie permban in.. Lekker samen met Caland en n1ek- een potje kaarten..
Hey! Tommie is er ook weer.. Nu Saartje nog..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij mag ook wel opkankeren, gauw
Praten over jezelf in 3e persoonsvorm. Je blijft een raar ventje N1ek-quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, ga alsjeblieft weg uit dit topic als je er alleen op uit bent om te zuigen en mensen op te naaien. Gisteren is dat feestje wel geweest, vandaag niet meer. Ik wil er eigenlijk niets meer over lezen. Praat er over in een apart topic, desnoods in een Feedback of zo.
Pleur. gewoon. op.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij mag ook wel opkankeren, gauw
Ja, maar heb ik in de afgelopen jaren weinig aan gehad, alleen het glutenvrij eten hielp (5 jaar geleden kon ik amper 100 meter lopen zonder te moeten zitten), dusja. Gewoon maar doorgaan zoals ik nu doe en kww (kiek'n wat 't wordt).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je daar voor naar een dokter?
Echt bullshit dat je een ban krijgt voor een ww2 referentie in je UIquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, ga alsjeblieft weg uit dit topic als je er alleen op uit bent om te zuigen en mensen op te naaien. Gisteren is dat feestje wel geweest, vandaag niet meer. Ik wil er eigenlijk niets meer over lezen. Praat er over in een apart topic, desnoods in een Feedback of zo.
Pleur. gewoon. op.
Drogreden, caland lulde danny gisteren uit en dat zit danny dwars.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt bullshit dat je een ban krijgt voor een ww2 referentie in je UI
Daar heeft Caland geen ban voor gekregen, hoor. Ik ga me er voor de rest niet over uitwijden want dan ga ik ook buiten het grijze gebied.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt bullshit dat je een ban krijgt voor een ww2 referentie in je UI
Normaal gedrag inderdaad om opkankeren te zeggen als iemand wat post.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur. gewoon. op.
Mooi, dus ik mag die anne Frank UI gewoon nemen dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heeft Caland geen ban voor gekregen, hoor. Ik ga me er voor de rest niet over uitwijden want dan ga ik ook buiten het grijze gebied.
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drogreden, caland lulde danny gisteren uit en dat zit danny dwars.
Ik heb nog steeds geen overtuigend weerwoord gehoord waarom de term 'opkankeren' buitensporig zou zijn of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Normaal gedrag inderdaad om opkankeren te zeggen als iemand wat post.Dat is ook hoe een SC hoort te zijn toch, één zure kwal die altijd aanwezig is die alle nieuwe users verwelkomt met hostiliteit.
"Haha watje" tegen onlogisch en dan komt die sfeerspons met zijn "kanker op" en duiken de rest van zijn schildmaagden er bovenop maar ja het ligt echt aan de users van buiten VBL hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zal wel in de lucht zitten dat het met de vaste aanhang prima verloopt in dit topic en wanneer er twee figuren raar komen doen het ontspoort. Dan lekker TR'en en klagen dat de string iets te strak zit.
Nee. Caland kan zo weer posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar, Caland heeft nu dus een (Mogelijke perm) ban?
Waarom kanker je niet gewoon opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"Haha watje" tegen onlogisch en dan komt die sfeerspons met zijn "kanker op" en duiken de rest van zijn schildmaagden er bovenop maar ja het ligt echt aan de users van buiten VBL hoor.
Ik zei gewoon kanker op omdat ik wil dat je opkankert, niet om wat je zei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"Haha watje" tegen onlogisch en dan komt die sfeerspons met zijn "kanker op" en duiken de rest van zijn schildmaagden er bovenop maar ja het ligt echt aan de users van buiten VBL hoor.
kanker gewoon op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Befbekje het volgende:
Wat is en blijft dit toch een magisch nummer..
Oké, doei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wanneer kanker je opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Befbekje het volgende:
Mijn string zit ook wel best, eigenlijk..
Jammer dat ze verder zo weinig hebben gemaakt dat ook maar een beetje in de buurt komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Befbekje het volgende:
Wat is en blijft dit toch een magisch nummer..
Het gezuig in dit topic door KLB-users is de afgelopen dagen gewoon schijtvervelend geweest. Er hebben mensen een ban door gekregen, terecht wel. Ik wil niet dat users uit hun topic worden verdreven omdat een paar infantielen door een misverstand hier steeds hun bagger komen legen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
kanker gewoon opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je moeder 20 euro vraagt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel vervelend eigenlijk. Waarom ga je niks doen waar je wel een goed gevoel van krijgt?
zou niet weten waarvanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel vervelend eigenlijk. Waarom ga je niks doen waar je wel een goed gevoel van krijgt?
Dan kruip ik maar weer snel achter de boekenkast.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is weer een nieuwe rellenneger.
Ga de politiek in.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou niet weten waarvan
heb geen ambities
geen passies
Puik plan harriequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kruip ik maar weer snel achter de boekenkast.
Niet geschikt.quote:
Hun topic? Bezitten deze users een deeltje FOK! ja? Volgens mij is het toch echt een openbaar forum en mag ik posten waar ik wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gezuig in dit topic door KLB-users is de afgelopen dagen gewoon schijtvervelend geweest. Er hebben mensen een ban door gekregen, terecht wel. Ik wil niet dat users uit hun topic worden verdreven omdat een paar infantielen door een misverstand hier steeds hun bagger komen legen.
Zo labiel kom je ook niet op me over. Er zitten hier mensen die vele malen labieler zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet geschikt.
Dan moet je namelijk niet labiel zijn
valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo labiel kom je ook niet op me over. Er zitten hier mensen die vele malen labieler zijn
Ben je nou nog niet opgekankert?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hun topic? Bezitten deze users een deeltje FOK! ja? Volgens mij is het toch echt een openbaar forum en mag ik posten waar ik wil.
Ik wil best even met een bakje koffie alle TR's van de KLB SC in de afgelopen pak hem beet drie maanden uitprinten en met je op een willekeurig station al het gedoe daar doornemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hun topic? Bezitten deze users een deeltje FOK! ja? Volgens mij is het toch echt een openbaar forum en mag ik posten waar ik wil.
TwenteFC had toen een script waar je off the grid kon posten op FOK!.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een scriptje inbouwen dat posts van KLB mensen automatisch terecht komen in KLB.
Nee, dit is een kliekje. Je mag overal posten maar deze SC is voor ons. Doe ons een lol en laat ons gewoon onszelf zijn. Heb je geen last van ons en visa versa.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Uhquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een scriptje inbouwen dat posts van KLB mensen automatisch terecht komen in KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is ook geniaal.. Maar eigenlijk alleen met een goede headphone of een decent soundsystem.. Anders kun je beter niet aan Mister S. beginnen..
Ik doe niet aan het OV, kom amper buiten. Maar als er een VBL user in KLB komt dan is er niet eentje die zegt dat hij op moet kankeren waarna er nog eens 10 volgen omdat het opperhoofd toevallig degene was die als eerste opkankeren zei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil best even met een bakje koffie alle TR's van de KLB SC in de afgelopen pak hem beet drie maanden uitprinten en met je op een willekeurig station al het gedoe daar doornemen.
''Hoi, wij zijn van de KLB zo extreem roomser dan de paus. Wij fappen dagelijks op ons eigen wereldgedrag''
Diit nieuws bericht lees ik ieder jaar weer opnieuwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Saind het volgende:
http://www.newjournal.us/(...)g-airline-admin-fee/
Dankje, dat ik daar nog net boven sta.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tong en een zooi van die KLB'ers.
Daar krijgen wij wel een ban voorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ook het zijn nu 5 KLB'ers minimaal, genoeg om in te grijpen volgens mij. Dit is collectief baggeren.
"echte mannen caren niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het OV, kom amper buiten. Maar als er een VBL user in KLB komt dan is er niet eentje die zegt dat hij op moet kankeren waarna er nog eens 10 volgen omdat het opperhoofd toevallig degene was die als eerste opkankeren zei.
Maar ja jij laat mensen wegkomen met een doodsverwensing dus wat dat betreft kon ik dit ook wel verwachten. Misschien moet je je meer als mod voor iedereen die in je forum komt gedragen in plaats van mod voor de vaste users die niet om kunnen gaan met nieuwe users.
Ik zeg niet dat je daar net boven staat. Je staat er een stuk boven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dankje, dat ik daar nog net boven sta.
Ja evenwichtig depressief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je daar net boven staat. Je staat er een stuk boven.
Ik vind je juist vrij evenwichtig.
Ik zie hier een vader die tevreden is met de opvoedingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:36 schreef GGMM het volgende:
Stijn lult die catgast helemaal uit.
Niet dat dat zo lastig is, maar het is fijn om te zien.
Zelfs voor ludieke uitwedstrijden in het Pauw topic ofzo zijn bans gevallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar krijgen wij wel een ban voor
Gister had je nog slechte woorden over mijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan wel een knuffel gebruiken.
* GGMM knuffelt insomnia
Dat jij mijn posts nou net zo serieus neemt als je potjes haxball daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet vervolgens een TR en huilt een half uur.![]()
GGMM is een beetje labiel, iedere dag een andere mening.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister had je nog slechte woorden over mijn
Ja, omdat ik niet wist dat je niet lekker in je vel zat. Je komt zeer evenwichtig en zelfverzekerd over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister had je nog slechte woorden over mijn
Wat een extreem beroerde counter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij mijn posts nou net zo serieus neemt als je potjes haxball daar kan ik niks aan doen.
toch hier maar voor gegaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM is een beetje labiel, iedere dag een andere mening.
Huh? Hoe is dit een reactie op mijn post?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij mijn posts nou net zo serieus neemt als je potjes haxball daar kan ik niks aan doen.
gebruik jij ook telegramquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM is een beetje labiel, iedere dag een andere mening.
Het enige wat we serieus nemen is je moederquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe is het met Oscar de hondgodquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie hier een vader die tevreden is met de opvoeding
Die keuze gaf je mij niet. Maar lijkt me een goede keuze. Ik doe vanavond rustig aan. Morgen festivalletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
toch hier maar voor gegaan
https://www.ratebeer.com/(...)-london-1856/141501/
KOEKOEK.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het enige wat we serieus nemen is je moeder
Ik heb nog steeds niet gehoord wat het buitensporige aan 'opkankeren' is. Ik heb je uitleg gegeven en je gaat er maar niet op in. Leuk hoor, dat cassettebandje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het OV, kom amper buiten. Maar als er een VBL user in KLB komt dan is er niet eentje die zegt dat hij op moet kankeren waarna er nog eens 10 volgen omdat het opperhoofd toevallig degene was die als eerste opkankeren zei.
Ik spring in op dit forum voor users die wel wat van VBL willen maken en vooral de users weghouden die alleen komen om te zieken. Ik heb geen enkele KLB-user gezien die normaal mee probeert te posten. Dat lekker voorzichtige gezuig ben ik wel klaar mee. Het is geen constructieve poging tot normaal meeposten. Gisteren ontspoorde het topic ook opeens na dat gedoe rond Caland en dan is er opeens een hele zwerm users die normaal nooit iets te zoeken heeft in de SC en massaal op de groep komt inhakken. Dat steekt me. Dat hele verheven gedoe van ''kijk ons eens deugen''. Ik treed nog liever af dan dat ik een hele zwerm KLB-users in dit topic laat posten die voor 80% van de tijd in geen enkel ander topic te vinden zijn. Alleen in de SC komen om te zuigen.quote:Maar ja jij laat mensen wegkomen met een doodsverwensing dus wat dat betreft kon ik dit ook wel verwachten. Misschien moet je je meer als mod voor iedereen die in je forum komt gedragen in plaats van mod voor de vaste users die niet om kunnen gaan met nieuwe users.
Snel maak ook een poepgrapje dan hebben we alles gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het enige wat we serieus nemen is je moeder
Hij kan niet inhoudelijk reageren, omdat hij teringdom is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord wat het buitensporige aan 'opkankeren' is. Ik heb je uitleg gegeven en je gaat er maar niet op in. Leuk hoor, dat cassettebandje.
ook niet in ruslandquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ken te weinig mensen die het gebruiken. Maar anders zou ik overstappen.
Kwam hem bij toeval tegen in de frigo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die keuze gaf je mij niet. Maar lijkt me een goede keuze. Ik doe vanavond rustig aan. Morgen festivalletje.
Hoe is het met jouw kat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.Ik ben geen hondenpersoon, maar deze hond
![]()
de bezetting in polen is afgelopen he van de parlementquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meeste schoonfamilie gebruikt Viber of Whatsapp
Hebben ze hun zin gekregen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de bezetting in polen is afgelopen he van de parlement
Darten is geen sportquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Als er weer gedart wordt zal ik weer even een foto posten.
Heb je meegekregen dat je vanaf 12 februari 5 dagen in Wit-Rusland mag blijven zonder visum zolang je op Minsk International aankomt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de bezetting in polen is afgelopen he van de parlement
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Dat heb ik hier al gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat je vanaf 12 februari 5 dagen in Wit-Rusland mag blijven zonder visum zolang je op Minsk International aankomt?
Die foto met jouw kat en mijn post op de achtergrondquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat je vanaf 12 februari 5 dagen in Wit-Rusland mag blijven zonder visum zolang je op Minsk International aankomt?
Wel lekker democratisch land dat Polen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee misschien gaan ze wel gevangenis in
Denk dan terug aan je hoogtepunten, zoals toen je Turkse pizza ohne gemüse wist te vinden in Berlijn.quote:
gewoon democratisch gekozen regeringquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel lekker democratisch land dat Polen.
Bij mij ook niet per se, maar lijkt me wel geinig om toch eens gezien te hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Wit-Rusland staat ook niet zo hoog op mn verlanglijstje
Ik wil er wel naar toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Wit-Rusland staat ook niet zo hoog op mn verlanglijstje
Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dan terug aan je hoogtepunten, zoals toen je Turkse pizza ohne gemüse wist te vinden in Berlijn.
Was het leven leuker toen je dronk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch.
Toen dronk ik nog
nee dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was het leven leuker toen je dronk?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was het leven leuker toen je dronk?
Geen probleem makker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je boeiende toevoegingen in dit topic.
Fijn om te horenquote:
Graag ontvang ik dan picsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij gaat binnenkort naar de trimmer
Wat leuk zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij gaat binnenkort naar de trimmer
Koop er eentjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Had ik nog maar een hond
In feite is er niks mis mee nee om opkankeren te zeggen. Maar in mijn ogen niet normaal om dat te roepen tegen iemand die 1 ding post in een SC waarvan je in de waan leeft dat het je eigen intellectueel bezit is en jij en jij alleen mag bepalen wie er in post. Zo zijn SC's niet bedoeld toch dat er een groepje post en andere users een welkom krijgen door middel van "kanker op"?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gehoord wat het buitensporige aan 'opkankeren' is. Ik heb je uitleg gegeven en je gaat er maar niet op in. Leuk hoor, dat cassettebandje.
[..]
Ik spring in op dit forum voor users die wel wat van VBL willen maken en vooral de users weghouden die alleen komen om te zieken. Ik heb geen enkele KLB-user gezien die normaal mee probeert te posten. Dat lekker voorzichtige gezuig ben ik wel klaar mee. Het is geen constructieve poging tot normaal meeposten. Gisteren ontspoorde het topic ook opeens na dat gedoe rond Caland en dan is er opeens een hele zwerm users die normaal nooit iets te zoeken heeft in de SC en massaal op de groep komt inhakken. Dat steekt me. Dat hele verheven gedoe van ''kijk ons eens deugen''. Ik treed nog liever af dan dat ik een hele zwerm KLB-users in dit topic laat posten die voor 80% van de tijd in geen enkel ander topic te vinden zijn. Alleen in de SC komen om te zuigen.
Oprotten en heel gauw, doei.
Haha, je quotte mijn post voor niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In feite is er niks mis mee nee om opkankeren te zeggen. Maar in mijn ogen niet normaal om dat te roepen tegen iemand die 1 ding post in een SC waarvan je in de waan leeft dat het je eigen intellectueel bezit is en jij en jij alleen mag bepalen wie er in post. Zo zijn SC's niet bedoeld toch dat er een groepje post en andere users een welkom krijgen door middel van "kanker op"?
HOE KRIJG IK DE KANS OM CONSTRUCTIEF MEE TE POSTEN ALS ER IEMAND METEEN ZEGT DAT IK OP MOET KANKEREN? Wij deugen net zo goed niet vaak. Maar er zijn onder VBL'ers wel een redelijk aantal bans gevallen toen ze 'onze' SC in kwamen en volgens mij bij ons geen enkele ban toen wij hetzelfde deden. En de reden waarom zie je ook in dit geval, hier krijg je meteen opkankeren en je moeder dit je moeder dat naar je toegesmeten en jij steunt zulk gedrag. Jij weet niet met welke intentie ik hier kom en volgens mij heb ik geen enkele TR in VBL gezet tot vandaag.
Oh hij post in KLB wat een kutuser hij komt hier vast alleen maar om de boel op te stoken en mijn jongens hebben een goede reden om deze users weg te wensen en aan te vallen.
Allememaggies waarom kanker je niet opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In feite is er niks mis mee nee om opkankeren te zeggen. Maar in mijn ogen niet normaal om dat te roepen tegen iemand die 1 ding post in een SC waarvan je in de waan leeft dat het je eigen intellectueel bezit is en jij en jij alleen mag bepalen wie er in post. Zo zijn SC's niet bedoeld toch dat er een groepje post en andere users een welkom krijgen door middel van "kanker op"?
HOE KRIJG IK DE KANS OM CONSTRUCTIEF MEE TE POSTEN ALS ER IEMAND METEEN ZEGT DAT IK OP MOET KANKEREN? Wij deugen net zo goed niet vaak. Maar er zijn onder VBL'ers wel een redelijk aantal bans gevallen toen ze 'onze' SC in kwamen en volgens mij bij ons geen enkele ban toen wij hetzelfde deden. En de reden waarom zie je ook in dit geval, hier krijg je meteen opkankeren en je moeder dit je moeder dat naar je toegesmeten en jij steunt zulk gedrag. Jij weet niet met welke intentie ik hier kom en volgens mij heb ik geen enkele TR in VBL gezet tot vandaag.
Oh hij post in KLB wat een kutuser hij komt hier vast alleen maar om de boel op te stoken en mijn jongens hebben een goede reden om deze users weg te wensen en aan te vallen.
Ja werd afgeleid door een inhoudelijke post ipv die zuigpost van jouquote:
Oké doei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
opgekankerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het achterlijk is dat een user ergens niet welkom is op een openbaar forum en dat een mod zulk gedrag nog steunt ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Allememaggies waarom kanker je niet op
ik snap nooit dat mensen ergens posten waar ze duidelijk niet welkom zijn
vind je dat gezellig ofzo
tis wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het achterlijk is dat een user ergens niet welkom is op een openbaar forum en dat een mod zulk gedrag nog steunt ook.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Allememaggies waarom kanker je niet op
ik snap nooit dat mensen ergens posten waar ze duidelijk niet welkom zijn
vind je dat gezellig ofzo
Ah, nu je vastzit in de discussie is het opeens een zuigpost ipv een inhoudelijke post. Goeie tactiek, niemand heeft dit door.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja werd afgeleid door een inhoudelijke post ipv die zuigpost van jou
Kanker op gekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach meisje toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het achterlijk is dat een user ergens niet welkom is op een openbaar forum en dat een mod zulk gedrag nog steunt ook.
Hij neemt het internet te serieus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Catkiller zal wel masochistisch ingesteld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |