kanker gewoon opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"Haha watje" tegen onlogisch en dan komt die sfeerspons met zijn "kanker op" en duiken de rest van zijn schildmaagden er bovenop maar ja het ligt echt aan de users van buiten VBL hoor.
Omdat je moeder 20 euro vraagt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel vervelend eigenlijk. Waarom ga je niks doen waar je wel een goed gevoel van krijgt?
zou niet weten waarvanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel vervelend eigenlijk. Waarom ga je niks doen waar je wel een goed gevoel van krijgt?
Dan kruip ik maar weer snel achter de boekenkast.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is weer een nieuwe rellenneger.
Ga de politiek in.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou niet weten waarvan
heb geen ambities
geen passies
Puik plan harriequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kruip ik maar weer snel achter de boekenkast.
Niet geschikt.quote:
Hun topic? Bezitten deze users een deeltje FOK! ja? Volgens mij is het toch echt een openbaar forum en mag ik posten waar ik wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gezuig in dit topic door KLB-users is de afgelopen dagen gewoon schijtvervelend geweest. Er hebben mensen een ban door gekregen, terecht wel. Ik wil niet dat users uit hun topic worden verdreven omdat een paar infantielen door een misverstand hier steeds hun bagger komen legen.
Zo labiel kom je ook niet op me over. Er zitten hier mensen die vele malen labieler zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet geschikt.
Dan moet je namelijk niet labiel zijn
valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo labiel kom je ook niet op me over. Er zitten hier mensen die vele malen labieler zijn
Ben je nou nog niet opgekankert?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hun topic? Bezitten deze users een deeltje FOK! ja? Volgens mij is het toch echt een openbaar forum en mag ik posten waar ik wil.
Ik wil best even met een bakje koffie alle TR's van de KLB SC in de afgelopen pak hem beet drie maanden uitprinten en met je op een willekeurig station al het gedoe daar doornemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hun topic? Bezitten deze users een deeltje FOK! ja? Volgens mij is het toch echt een openbaar forum en mag ik posten waar ik wil.
TwenteFC had toen een script waar je off the grid kon posten op FOK!.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een scriptje inbouwen dat posts van KLB mensen automatisch terecht komen in KLB.
Nee, dit is een kliekje. Je mag overal posten maar deze SC is voor ons. Doe ons een lol en laat ons gewoon onszelf zijn. Heb je geen last van ons en visa versa.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |