hij jankt waarschijnlijk om je typefout.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is het een utopie te denken dat ze zulke kwasten ooit aan het roer zetten. Hoewel je het met Danny natuurlijk nooit weet
Weinig energie en evenwichtsklachten waardoor mijn been- en rugspieren continu strak aangespannen staan, vooral tijdens het lopen, dat vreet nog meer energie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 2 kilometer wandelen op vlak terrein kapot zijn? Had je echt zo'n slechte conditie?
Ik heb een TR gezet, ik hoop dat je zulk gedrag snel de kop indrukt ook al ben je geen regelneuker.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je echt zo onzeker dat je direct na mijn mening jezelf moet bewijzen?
Ga je daar voor naar een dokter?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig energie en evenwichtsklachten waardoor mijn been- en rugspieren continu strak aangespannen staan, vooral tijdens het lopen, dat vreet nog meer energie.
Wat is het erge aan de term ''opkankeren''?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet, ik hoop dat je zulk gedrag snel de kop indrukt ook al ben je geen regelneuker.Sommige mensen hebben gewoon wat heropvoeding nodig.
Pak hem aan Stijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het erge aan de term ''opkankeren''?
Het is een erkend synoniem: afkraken, zeuren, pruttelen, morren, mopperen, klagen, brommen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/ww.php?woord=Kankeren
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het erge aan de term ''opkankeren''?
Het is een erkend synoniem: afkraken, zeuren, pruttelen, morren, mopperen, klagen, brommen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/ww.php?woord=Kankeren
Moe maar wel voldaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben moe
hele drukke dag gehad
ga zo slapen
Wat mij betreft vlieg jij zo de sectie permban in.. Lekker samen met Caland en n1ek- een potje kaarten..quote:
n1ek-quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft vlieg jij zo de sectie permban in.. Lekker samen met Caland en n1ek- een potje kaarten..
Jij mag ook wel opkankeren, gauwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft vlieg jij zo de sectie permban in.. Lekker samen met Caland en n1ek- een potje kaarten..
Hey! Tommie is er ook weer.. Nu Saartje nog..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij mag ook wel opkankeren, gauw
Praten over jezelf in 3e persoonsvorm. Je blijft een raar ventje N1ek-quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, ga alsjeblieft weg uit dit topic als je er alleen op uit bent om te zuigen en mensen op te naaien. Gisteren is dat feestje wel geweest, vandaag niet meer. Ik wil er eigenlijk niets meer over lezen. Praat er over in een apart topic, desnoods in een Feedback of zo.
Pleur. gewoon. op.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij mag ook wel opkankeren, gauw
Ja, maar heb ik in de afgelopen jaren weinig aan gehad, alleen het glutenvrij eten hielp (5 jaar geleden kon ik amper 100 meter lopen zonder te moeten zitten), dusja. Gewoon maar doorgaan zoals ik nu doe en kww (kiek'n wat 't wordt).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je daar voor naar een dokter?
Echt bullshit dat je een ban krijgt voor een ww2 referentie in je UIquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, ga alsjeblieft weg uit dit topic als je er alleen op uit bent om te zuigen en mensen op te naaien. Gisteren is dat feestje wel geweest, vandaag niet meer. Ik wil er eigenlijk niets meer over lezen. Praat er over in een apart topic, desnoods in een Feedback of zo.
Pleur. gewoon. op.
Drogreden, caland lulde danny gisteren uit en dat zit danny dwars.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt bullshit dat je een ban krijgt voor een ww2 referentie in je UI
Daar heeft Caland geen ban voor gekregen, hoor. Ik ga me er voor de rest niet over uitwijden want dan ga ik ook buiten het grijze gebied.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt bullshit dat je een ban krijgt voor een ww2 referentie in je UI
Normaal gedrag inderdaad om opkankeren te zeggen als iemand wat post.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur. gewoon. op.
Mooi, dus ik mag die anne Frank UI gewoon nemen dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heeft Caland geen ban voor gekregen, hoor. Ik ga me er voor de rest niet over uitwijden want dan ga ik ook buiten het grijze gebied.
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drogreden, caland lulde danny gisteren uit en dat zit danny dwars.
Ik heb nog steeds geen overtuigend weerwoord gehoord waarom de term 'opkankeren' buitensporig zou zijn of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Normaal gedrag inderdaad om opkankeren te zeggen als iemand wat post.Dat is ook hoe een SC hoort te zijn toch, één zure kwal die altijd aanwezig is die alle nieuwe users verwelkomt met hostiliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |