Stad in Twente?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?
graag reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef JanCees het volgende:
Net als vorig jaar:
Wat vonden jullie HET lied van 2016?
Dan log ik uit en zijn ze mij hier nooit meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Catkiller het volgende:
opperkleurder, scrupuleus & Catkiller voor VBL-mod.
Nou meer overtuiging hebben ze niet nodig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan log ik uit en zijn ze mij hier nooit meer.
Ja.. Mij zijn ze dan hier ook nimmer nog..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarnet van mijn dorp naar een gehucht 2.5km verderop en dan via de andere route weer terug naar huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat je de marathon in 1 dag moet lopen?
Een jaar geleden was ik na 2km al kapot, dus jaquote:
Senkjoequote:
Ik doe mijn best, en ga nu die plaat checkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hou vol, kanjer.. Check even die Massive Attack-plaat een paar berichten terug.. Heerlijk voor koude, kille, donkere winteravonden..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post niet buiten VBL en BNW, en na gister al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier: MUZ / Het grote volksmuziek en Nederpop topic #2 Jan Smit & Broederliefde
Gereageerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier: MUZ / Het grote volksmuziek en Nederpop topic #2 Jan Smit & Broederliefde
Pussyboy.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik post niet buiten VBL en BNW, en na gister al helemaal niet meer.
ok dan gaat het voorstel de prullenbak in.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja.. Mij zijn ze dan hier ook nimmer nog..
Na 2 kilometer wandelen op vlak terrein kapot zijn? Had je echt zo'n slechte conditie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarnet van mijn dorp naar een gehucht 2.5km verderop en dan via de andere route weer terug naar huis.
[..]
[..]
Ja.
[..]
Een jaar geleden was ik na 2km al kapot, dus ja
[..]
Senkjoe
[..]
Ik doe mijn best, en ga nu die plaat checken
Gelukkig is het een utopie te denken dat ze zulke kwasten ooit aan het roer zetten. Hoewel je het met Danny natuurlijk nooit weetquote:
It is all about the bass (most of the times), homey..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarnet van mijn dorp naar een gehucht 2.5km verderop en dan via de andere route weer terug naar huis.
[..]
[..]
Ja.
[..]
Een jaar geleden was ik na 2km al kapot, dus ja
[..]
Senkjoe
[..]
Ik doe mijn best, en ga nu die plaat checken
Ben je echt zo onzeker dat je direct na mijn mening jezelf moet bewijzen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na deze belediging ga ik snel een post maken.
hij jankt waarschijnlijk om je typefout.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is het een utopie te denken dat ze zulke kwasten ooit aan het roer zetten. Hoewel je het met Danny natuurlijk nooit weet
Weinig energie en evenwichtsklachten waardoor mijn been- en rugspieren continu strak aangespannen staan, vooral tijdens het lopen, dat vreet nog meer energie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 2 kilometer wandelen op vlak terrein kapot zijn? Had je echt zo'n slechte conditie?
Ik heb een TR gezet, ik hoop dat je zulk gedrag snel de kop indrukt ook al ben je geen regelneuker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |