Haha okequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:38 schreef Befbekje het volgende:
Mijn zusje studeert sinds afgelopen zomer in Rotterdam.. Heb het haar afgeraden, maar als zij over een paar jaar met een coupe soleil in de bijstand wil zitten.. Het is haar leven..
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet metenquote:
Ik kan teruglezen, maar goed dat zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
Haha watje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
Ah oke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
Je mag dat woord niet gebruiken.quote:
Ik mag je moeder ook niet gebruiken maar ja, wat doe je eraan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag dat woord niet gebruiken.
Tyfus dan op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo is dat catkiller. Waar mogen we jouw aanwezig aan danken?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"
10 seconden later, janken.
Sterker nog ik betaal hem hier voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.
Ken hem niet eensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.
Waarom weet ik hier niets vanaf?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog ik betaal hem hier voor.
Omdat we dit stil zouden houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niets vanaf?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"
10 seconden later, janken.
Grote kans dat ie je moeder ook betaalt, maar daar weet je ook niets vanaf of wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niets vanaf?
Boeiend, zolang ik maar te eten krijg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grote kans dat ie je moeder ook betaalt, maar daar weet je ook niets vanaf of wel?
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben net thuis van een wandeling van een uur en heb in de afgelopen zeven dagen een kleine 40km gewandeld.
#voeltgoed
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben net thuis van een wandeling van een uur en heb in de afgelopen zeven dagen een kleine 40km gewandeld.
#voeltgoed
Je weet dat je de marathon in 1 dag moet lopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
5,7 km per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
oquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er 18 of ouder voor zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
Hou vol, kanjer.. Check even die Massive Attack-plaat een paar berichten terug.. Heerlijk voor koude, kille, donkere winteravonden..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
Stad in Twente?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?
graag reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef JanCees het volgende:
Net als vorig jaar:
Wat vonden jullie HET lied van 2016?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |