Haha okequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:38 schreef Befbekje het volgende:
Mijn zusje studeert sinds afgelopen zomer in Rotterdam.. Heb het haar afgeraden, maar als zij over een paar jaar met een coupe soleil in de bijstand wil zitten.. Het is haar leven..
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet metenquote:
Ik kan teruglezen, maar goed dat zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
Haha watje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
Ah oke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
Je mag dat woord niet gebruiken.quote:
Ik mag je moeder ook niet gebruiken maar ja, wat doe je eraan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag dat woord niet gebruiken.
Tyfus dan op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo is dat catkiller. Waar mogen we jouw aanwezig aan danken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |