SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
o MCH
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:34:42 ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja toch
Vorig jaar voor het eerst met 'm op vakantie geweest. Ook naar een hotel met 3 glijbanen. Hij heeft het er nog dagelijks over. De gele glijbaan, de bochtglijbaan en de supersnelle glijbaan
Mijn oma drinkt gemiddeld ook wel een wodkatje of 6 per dag.quote:
6 per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma drinkt gemiddeld ook wel een wodkatje of 6 per dag.
Maar geen alcoholist.
En er zijn mensen die maar een paar keer per week drinken en wel aan de criteria voldoen.
Maar met dagelijks gebruik ben je op zn minst erg gevoelig voor een verslaving.
Persoonlijk wil ik daar wel naar toe omdat je daar de hoogste golven ter wereld hebt. Maar daar kan ik niet met die kleine vent naar toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef JanCees het volgende:
leuk hoor onlo
ik zou zeker naar portugal kijken
Zou gelijk doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf zijn 5e kan ie hier geloof ik.
Ik neem aan dat onlogisch dat weigertquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En dan een paar jaar later door Ajax worden gescout..
hebben ze geen voetbalschool?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf zijn 5e kan ie hier geloof ik.
Gewoon door de dag heen hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word al dronken als ik er aan denk
Tenzij 'ie op dat ogenblik werkloos is..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onlogisch dat weigert
Topsport is juist kapot duur voor oudersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tenzij 'ie op dat ogenblik werkloos is..
Dit zal nooit een punt van discussie zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onlogisch dat weigert
da's oost-europees bloed hequote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze geen voetbalschool?
is ie al vaak bij feyenoord geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zal nooit een punt van discussie zijn.
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_Aquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ie al vaak bij feyenoord geweest.
wat leuk zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_A
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_A
>quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caland al een andere naam gekozen>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a nasty motherfucker girl..
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:50:13 ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:49 schreef Befbekje het volgende:
We wisten allemaal al dat je een wijf was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a nasty motherfucker girl..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We wisten allemaal al dat je een wijf was.
Dan heb ik een surprise voor je..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik plaag hem een beetje, omdat ik weet dat hij het niet leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een surprise voor je..Hij is dan ook geen wijf en heeft derhalve geen pruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik plaag hem een beetje, omdat ik weet dat hij het niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een surprise voor je..so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.. Al naar gelang mijn gebruikersnaam heb ik even in haar kruis geroken.. En daar zit wel degelijk een pruim.. Maar mij niet gezien daar even met mijn tong80 langsheen te gaan..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen wijf en heeft derhalve geen pruim.
Ik zit te eten, houden we het netjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nou.. Al naar gelang mijn gebruikersnaam heb ik even in haar kruis geroken.. En daar zit wel degelijk een pruim.. Maar mij niet gezien daar even met mijn tong langsheen te gaan..
Smells like fish.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit te eten, houden we het netjes.
Haha okequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:38 schreef Befbekje het volgende:
Mijn zusje studeert sinds afgelopen zomer in Rotterdam.. Heb het haar afgeraden, maar als zij over een paar jaar met een coupe soleil in de bijstand wil zitten.. Het is haar leven..
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet metenquote:
Ik kan teruglezen, maar goed dat zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
Haha watje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde enkel weten of hij er was. Naar aanleiding van zijn aanwezigheid of niet weet ik welke toon ik aan moet meten
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
Ah oke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
(Een TR heb je immers zo aan je broek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
Je mag dat woord niet gebruiken.quote:
Ik mag je moeder ook niet gebruiken maar ja, wat doe je eraan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag dat woord niet gebruiken.
Tyfus dan op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo is dat catkiller. Waar mogen we jouw aanwezig aan danken?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"
10 seconden later, janken.
Sterker nog ik betaal hem hier voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.
Ken hem niet eensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop dit toneelstukje. We weten allemaal dat je 'm gevraagd hebt hier te komen. Zoveel vrienden heb je hier niet meer over.
Waarom weet ik hier niets vanaf?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog ik betaal hem hier voor.
Omdat we dit stil zouden houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niets vanaf?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brute plaat.. Tijd om de woofer aan te slingeren..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"
10 seconden later, janken.
Grote kans dat ie je moeder ook betaalt, maar daar weet je ook niets vanaf of wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niets vanaf?
Boeiend, zolang ik maar te eten krijg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grote kans dat ie je moeder ook betaalt, maar daar weet je ook niets vanaf of wel?
Waar wandel je dan naar toe? Door de stad of bos?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben net thuis van een wandeling van een uur en heb in de afgelopen zeven dagen een kleine 40km gewandeld.
#voeltgoed
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben net thuis van een wandeling van een uur en heb in de afgelopen zeven dagen een kleine 40km gewandeld.
#voeltgoed
Je weet dat je de marathon in 1 dag moet lopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
5,7 km per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
oquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er 18 of ouder voor zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
Hou vol, kanjer.. Check even die Massive Attack-plaat een paar berichten terug.. Heerlijk voor koude, kille, donkere winteravonden..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#voeltgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |