SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
o MCH
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:34:42 ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja toch
Vorig jaar voor het eerst met 'm op vakantie geweest. Ook naar een hotel met 3 glijbanen. Hij heeft het er nog dagelijks over. De gele glijbaan, de bochtglijbaan en de supersnelle glijbaan
Mijn oma drinkt gemiddeld ook wel een wodkatje of 6 per dag.quote:
6 per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma drinkt gemiddeld ook wel een wodkatje of 6 per dag.
Maar geen alcoholist.
En er zijn mensen die maar een paar keer per week drinken en wel aan de criteria voldoen.
Maar met dagelijks gebruik ben je op zn minst erg gevoelig voor een verslaving.
Persoonlijk wil ik daar wel naar toe omdat je daar de hoogste golven ter wereld hebt. Maar daar kan ik niet met die kleine vent naar toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef JanCees het volgende:
leuk hoor onlo
ik zou zeker naar portugal kijken
Zou gelijk doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf zijn 5e kan ie hier geloof ik.
Ik neem aan dat onlogisch dat weigertquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En dan een paar jaar later door Ajax worden gescout..
hebben ze geen voetbalschool?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf zijn 5e kan ie hier geloof ik.
Gewoon door de dag heen hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word al dronken als ik er aan denk
Tenzij 'ie op dat ogenblik werkloos is..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onlogisch dat weigert
Topsport is juist kapot duur voor oudersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tenzij 'ie op dat ogenblik werkloos is..
Dit zal nooit een punt van discussie zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onlogisch dat weigert
da's oost-europees bloed hequote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze geen voetbalschool?
is ie al vaak bij feyenoord geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zal nooit een punt van discussie zijn.
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_Aquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ie al vaak bij feyenoord geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |