wat leuk zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_A
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Hij was net een jaar toen ie mee ging. Training voor de joden. Dat was overigens met C_A
>quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caland al een andere naam gekozen>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a nasty motherfucker girl..
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:50:13 ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:49 schreef Befbekje het volgende:
We wisten allemaal al dat je een wijf was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a nasty motherfucker girl..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We wisten allemaal al dat je een wijf was.
Dan heb ik een surprise voor je..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik plaag hem een beetje, omdat ik weet dat hij het niet leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een surprise voor je..Hij is dan ook geen wijf en heeft derhalve geen pruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het persoonlijk prima, maar ik denk niet dat het de sfeer hier verder ten goede komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik plaag hem een beetje, omdat ik weet dat hij het niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een surprise voor je..so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.. Al naar gelang mijn gebruikersnaam heb ik even in haar kruis geroken.. En daar zit wel degelijk een pruim.. Maar mij niet gezien daar even met mijn tong80 langsheen te gaan..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen wijf en heeft derhalve geen pruim.
Ik zit te eten, houden we het netjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nou.. Al naar gelang mijn gebruikersnaam heb ik even in haar kruis geroken.. En daar zit wel degelijk een pruim.. Maar mij niet gezien daar even met mijn tong langsheen te gaan..
Smells like fish.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit te eten, houden we het netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |