Uhquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een scriptje inbouwen dat posts van KLB mensen automatisch terecht komen in KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is ook geniaal.. Maar eigenlijk alleen met een goede headphone of een decent soundsystem.. Anders kun je beter niet aan Mister S. beginnen..
Ik doe niet aan het OV, kom amper buiten. Maar als er een VBL user in KLB komt dan is er niet eentje die zegt dat hij op moet kankeren waarna er nog eens 10 volgen omdat het opperhoofd toevallig degene was die als eerste opkankeren zei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil best even met een bakje koffie alle TR's van de KLB SC in de afgelopen pak hem beet drie maanden uitprinten en met je op een willekeurig station al het gedoe daar doornemen.
''Hoi, wij zijn van de KLB zo extreem roomser dan de paus. Wij fappen dagelijks op ons eigen wereldgedrag''
Diit nieuws bericht lees ik ieder jaar weer opnieuwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Saind het volgende:
http://www.newjournal.us/(...)g-airline-admin-fee/
Dankje, dat ik daar nog net boven sta.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tong en een zooi van die KLB'ers.
Daar krijgen wij wel een ban voorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ook het zijn nu 5 KLB'ers minimaal, genoeg om in te grijpen volgens mij. Dit is collectief baggeren.
"echte mannen caren niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het OV, kom amper buiten. Maar als er een VBL user in KLB komt dan is er niet eentje die zegt dat hij op moet kankeren waarna er nog eens 10 volgen omdat het opperhoofd toevallig degene was die als eerste opkankeren zei.
Maar ja jij laat mensen wegkomen met een doodsverwensing dus wat dat betreft kon ik dit ook wel verwachten. Misschien moet je je meer als mod voor iedereen die in je forum komt gedragen in plaats van mod voor de vaste users die niet om kunnen gaan met nieuwe users.
Ik zeg niet dat je daar net boven staat. Je staat er een stuk boven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dankje, dat ik daar nog net boven sta.
Ja evenwichtig depressief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je daar net boven staat. Je staat er een stuk boven.
Ik vind je juist vrij evenwichtig.
Ik zie hier een vader die tevreden is met de opvoedingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:36 schreef GGMM het volgende:
Stijn lult die catgast helemaal uit.
Niet dat dat zo lastig is, maar het is fijn om te zien.
Zelfs voor ludieke uitwedstrijden in het Pauw topic ofzo zijn bans gevallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar krijgen wij wel een ban voor
Gister had je nog slechte woorden over mijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan wel een knuffel gebruiken.
* GGMM knuffelt insomnia
Dat jij mijn posts nou net zo serieus neemt als je potjes haxball daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
"echte mannen caren niet"
Zet vervolgens een TR en huilt een half uur.![]()
GGMM is een beetje labiel, iedere dag een andere mening.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister had je nog slechte woorden over mijn
Ja, omdat ik niet wist dat je niet lekker in je vel zat. Je komt zeer evenwichtig en zelfverzekerd over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister had je nog slechte woorden over mijn
Wat een extreem beroerde counter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij mijn posts nou net zo serieus neemt als je potjes haxball daar kan ik niks aan doen.
toch hier maar voor gegaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM is een beetje labiel, iedere dag een andere mening.
Huh? Hoe is dit een reactie op mijn post?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij mijn posts nou net zo serieus neemt als je potjes haxball daar kan ik niks aan doen.
gebruik jij ook telegramquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM is een beetje labiel, iedere dag een andere mening.
Het enige wat we serieus nemen is je moederquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe is het met Oscar de hondgodquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie hier een vader die tevreden is met de opvoeding
Die keuze gaf je mij niet. Maar lijkt me een goede keuze. Ik doe vanavond rustig aan. Morgen festivalletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
toch hier maar voor gegaan
https://www.ratebeer.com/(...)-london-1856/141501/
KOEKOEK.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het enige wat we serieus nemen is je moeder
Ik heb nog steeds niet gehoord wat het buitensporige aan 'opkankeren' is. Ik heb je uitleg gegeven en je gaat er maar niet op in. Leuk hoor, dat cassettebandje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het OV, kom amper buiten. Maar als er een VBL user in KLB komt dan is er niet eentje die zegt dat hij op moet kankeren waarna er nog eens 10 volgen omdat het opperhoofd toevallig degene was die als eerste opkankeren zei.
Ik spring in op dit forum voor users die wel wat van VBL willen maken en vooral de users weghouden die alleen komen om te zieken. Ik heb geen enkele KLB-user gezien die normaal mee probeert te posten. Dat lekker voorzichtige gezuig ben ik wel klaar mee. Het is geen constructieve poging tot normaal meeposten. Gisteren ontspoorde het topic ook opeens na dat gedoe rond Caland en dan is er opeens een hele zwerm users die normaal nooit iets te zoeken heeft in de SC en massaal op de groep komt inhakken. Dat steekt me. Dat hele verheven gedoe van ''kijk ons eens deugen''. Ik treed nog liever af dan dat ik een hele zwerm KLB-users in dit topic laat posten die voor 80% van de tijd in geen enkel ander topic te vinden zijn. Alleen in de SC komen om te zuigen.quote:Maar ja jij laat mensen wegkomen met een doodsverwensing dus wat dat betreft kon ik dit ook wel verwachten. Misschien moet je je meer als mod voor iedereen die in je forum komt gedragen in plaats van mod voor de vaste users die niet om kunnen gaan met nieuwe users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |