de bezetting in polen is afgelopen he van de parlementquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meeste schoonfamilie gebruikt Viber of Whatsapp
Hebben ze hun zin gekregen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de bezetting in polen is afgelopen he van de parlement
Darten is geen sportquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Als er weer gedart wordt zal ik weer even een foto posten.
Heb je meegekregen dat je vanaf 12 februari 5 dagen in Wit-Rusland mag blijven zonder visum zolang je op Minsk International aankomt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de bezetting in polen is afgelopen he van de parlement
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Dat heb ik hier al gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat je vanaf 12 februari 5 dagen in Wit-Rusland mag blijven zonder visum zolang je op Minsk International aankomt?
Die foto met jouw kat en mijn post op de achtergrondquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat je vanaf 12 februari 5 dagen in Wit-Rusland mag blijven zonder visum zolang je op Minsk International aankomt?
Wel lekker democratisch land dat Polen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee misschien gaan ze wel gevangenis in
Denk dan terug aan je hoogtepunten, zoals toen je Turkse pizza ohne gemüse wist te vinden in Berlijn.quote:
gewoon democratisch gekozen regeringquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel lekker democratisch land dat Polen.
Bij mij ook niet per se, maar lijkt me wel geinig om toch eens gezien te hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Wit-Rusland staat ook niet zo hoog op mn verlanglijstje
Ik wil er wel naar toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Wit-Rusland staat ook niet zo hoog op mn verlanglijstje
Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dan terug aan je hoogtepunten, zoals toen je Turkse pizza ohne gemüse wist te vinden in Berlijn.
Was het leven leuker toen je dronk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch.
Toen dronk ik nog
nee dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was het leven leuker toen je dronk?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was het leven leuker toen je dronk?
Geen probleem makker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je boeiende toevoegingen in dit topic.
Fijn om te horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |