Netflix ontdektquote:
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Netflix ontdekt![]()
Lekker trouwens dat jullie een hulp hebben gevonden. Zo heerlijk.
Hoe doen de kinderen het? Zitten ze al op een school(geen idee hoe oud ze zijn). En zijn alle dozen al uitgepakt?
Weet niet meer of ik dit vanmorgen al had gezegd of alleen bedacht, maar ik vind het echt fijn voor je dat de verhuizing meteen zo goed uitpakt voor jullie kinderen. Meteen bevestiging dat het een goede keuze voor ze is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
GoedEentje wel maar die zat hier al, ander niet, maar die is afgelopen maanden langzaam overgegaan naar een kinderdagverblijf hier in de buurt. Voor allebei is dus eigenlijk het huis het enige nieuwe. En dat bevalt ze dusdanig goed dat ze helemaal niet meer naar het oude terugwillen. Snap ik wel natuurlijk, met het mooiste huis van de wereld
Nee, maar er moeten er nog max 10. Van de 100 oid.
tquote:
Wat fijn dat ze het lekker doen, dat maakt t voor jullie ook een heel stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
GoedEentje wel maar die zat hier al, ander niet, maar die is afgelopen maanden langzaam overgegaan naar een kinderdagverblijf hier in de buurt. Voor allebei is dus eigenlijk het huis het enige nieuwe. En dat bevalt ze dusdanig goed dat ze helemaal niet meer naar het oude terugwillen. Snap ik wel natuurlijk, met het mooiste huis van de wereld
Nee, maar er moeten er nog max 10. Van de 100 oid.
Genieten, hè. The Crown.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Laatste aflevering van the crown. Zometeen klaar en dan naar bed![]()
Wil ik ook niet, 7 uur is vroeg genoeg, 5 uur heeft geen zin, totaal niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:54 schreef mjan het volgende:
Ik ga ook slapen. En niet midden in de nacht wakker worden. Gewoon niet doen.![]()
Welterusten!
Ja, heerlijk. Ik verheug me nu al op de volgende serie.quote:
Hij is fijn he? Ik vind de stijlcitaten naar Vietnamoorlogfilms zo gaaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:56 schreef minilot het volgende:
Aaaaaaaaaaa wat genoot ik mij zojuist toch weer helemaal te pletter bij Rogue One!![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:53 schreef FranticDJ het volgende:
Gooooooodmorning Vietnam!
En goodmorning SC!
Toevallig deze week een soortgelijke discussie aan boord gehad met onder andere onze leerlingen. Het is een wereldje waar je tussen past of niet. Een middenweg werkt in de praktijk niet, dan ga je er onder door. En dat is helemaal niet erg, dit komt in iedere beroepsgroep voor. Ik weet van mijzelf dat ik niet in de wieg ben gelegd voor een kantoorbaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:04 schreef AnneX het volgende:
Hé frantic...dit las ik zojuist https://www.nrc.nl/nieuws(...)lui-6134303-a1540559
Trustenquote:Morgen weer een dag....trusten
Mag ik aanschuivenquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Liefde is: als g een pannenkoek voor je bakt om 1 uur snachts![]()
![]()
![]()
![]()
Even uitschrijven voor de mailtjes (linkje staat onderin) en je hebt er geen last meer van.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:44 schreef RobinOok het volgende:
Van het weekend die laptoptas besteld bij Etsy en nu al iets van 6 fuckimg irri spammails over wat ik allemaal nog meer zou kunnen bestellen volgens hun. Serieus, als dit zo doorgaat ga ik zo auw die tas binnen is mijn account deleten en hun mail blocken! Achterlijk kutspammers !!!
quote:
Je liegt 't!quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:20 schreef mjan het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk heb jij precies de associaties (TT) die ik zelf in mijn hoofd had
Nope, geen grap.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Je liegt 't!![]()
Helpt het een beetje, een goeie nacht vol nachtrust?
Ik was toen nog prins.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:21 schreef minilot het volgende:
Krea, wat deed jij voor werk ten paleize?
Ik ken eigenlijk best een hoop mensen die het een tof concept vonden (al kan dat natuurlijk ook liggen aan mijn bubbel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:34 schreef mjan het volgende:
[..]
..maar op dat gebied hebben we weinig medestanders, volgens mij.
'Prins Krea'.. Ik heb daar toch eerder een carnavalesk idee bij dan iets dat struis - en met kroontje op de golvende haardos - op een wit paard door donkere wouden galloppeert.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was toen nog prins.
...ingehuurd om een systeem te implementeren.
Ik kon gisteren niet meer op de juiste naam komen, maar het was dus de Luie Lakei!quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk best een hoop mensen die het een tof concept vonden (al kan dat natuurlijk ook liggen aan mijn bubbel.) - het Land van Ooit ging uiteindelijk vooral ten onder aan waanzinnig beroerd financieel mismanagement, niet eens zozeer aan te lage bezoekerscijfers..
En jeuj voor goed geslapen! Tuurlijk helpt het. En als je hier wilt spuien/sparren over de shizzle waar je over piekert - daar zijn we (ook voor) hè?
Mijn beeld van Krea, wat doe je nuquote:Op woensdag 11 januari 2017 07:41 schreef minilot het volgende:
[..]
'Prins Krea'.. Ik heb daar toch eerder een carnavalesk idee bij dan iets dat struis - en met kroontje op de golvende haardos - op een wit paard door donkere wouden galloppeert.
Grappig dat dat soort dingen zo puik lopen de laatste jaren. Het hele idee dat je voor (veel) minder dan twintig euro ergens gewoon een niet hemelschokkend creatieve maar wel verder prima maaltijd buiten de deur kunt eten bij een keten - dat is in Nederland een behoorlijk nieuw concept.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Proeflokaal Bregje was echt goed. Kregen een gastvrouw (meisje van 17 haha), 2 serveersters tegelijk, tijd tussen de gangen door en normale bescheiden porties. En dan de rekening... 12,50 voor 3-gangenmenu (excl. drinken/fooi). Echt ongelooflijk!
Snap wel dat zo'n concept heel snel groeit. Restaurant zat helemaal vol op dinsdag. En het zag er nog leuk uit ook van binnen
Thanks! Gelukkig pas om 1 uur, nog ff de laatste dingen stampen. Eerst ontbijten met een carrotcake muffin van Koekela.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:19 schreef minilot het volgende:
Myra, succes met je tentamen vandaag!
Ik ben vooral fan van de kaaskroketjes.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Myra; fijn dat t lekker was! Wat vond je allemaal lekker? Kan zoveel van die knoflookgarnalen op.
Wat, waar!? Bij dat Bregje?quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:14 schreef mjan het volgende:
Ik ben echt geen zeikende purist, maar een salade caprese met pecannoten en guacamole?
Van alles wat. Keel, oor, spierpijn in armen, een neus die blijft produceren. Geen koorts, maar voor de rest...quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Och Boriszje!Wat heb je opgelopen?
Bah zeg. Beterschap dan maar!quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Van alles wat. Keel, oor, spierpijn in armen, een neus die blijft produceren. Geen koorts, maar voor de rest...
Hier op het werk ook weer een paar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Van alles wat. Keel, oor, spierpijn in armen, een neus die blijft produceren. Geen koorts, maar voor de rest...
prins II ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was toen nog prins.
...ingehuurd om een systeem te implementeren.
Omelet. Met ham, kaas, tomaat en champignons.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef minilot het volgende:
Ik heb vandaag maar iets van een kwartiertje tijd om te koken.![]()
Wat zal ik eens maken? (Voorwaarden: Liever geen pasta. Liefst vegetarisch.)
4 lomp grote hamburgers bakken; plakkie kaas, uitje, broodje eromheen. Saus naar believen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef minilot het volgende:
Beetje schamel voor avondeten, vind ik. Maar dankquote:Op woensdag 11 januari 2017 08:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Omelet. Met ham, kaas, tomaat en champignons.
Oh, dat is wel een idee! Stomen is lekkerder, maar niet stomen is nog steeds heel lekker. Ik heb nog wel wat groentenrestjes liggen en een bonkje feta voor erdoor. Jup. Merci.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:54 schreef mjan het volgende:
Met zo weinig tijd zou ik voor iets met couscous gaan.
dat is inderdaad lief!quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Liefde is: als g een pannenkoek voor je bakt om 1 uur snachts![]()
![]()
![]()
![]()
In het magazijn ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik ga de monteurs maar even pesten beneden in het magazijn.![]()
couscoussalade en haloumni.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef minilot het volgende:
Couscous wordt het inderdaad!quote:
ah, ik had nog niet verder gelezen, maar GMTA enzo.quote:
Als ik wat te lezen mee mag nemen ben ik best zoet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet al te lang vliegen, want dat is met mini niet zo leuk.
och, zonder wat te lezen ook wel denk ik. Kom je ook mee?quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik wat te lezen mee mag nemen ben ik best zoet hoor.
quote:
Betere plek dan eerst?quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:27 schreef AnneX het volgende:
...en gaat naar werk in de Jeugdbieb op nieuwe plek in de basisschool![]()
och, voor mijn mini maakt dat niet zoveel uit. Die gaat gewoon mee en is denk ik blij zolang wij er zijn. Maar ik wil het mezelf niet aan doen om 8 uur in het vliegtuig te zitten met een dreumes die alleen maar wil lopen en niet stil kan zitten..quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Hier helaas ook geen tips. Nog nooit met een ukkie op reis geweest, weet helemaal niet wat daar wel en niet voor geschikt is..
Dank je! Is prijzig btwquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:27 schreef AnneX het volgende:
Valt binnen...strooit beterschapswensen uit hier en daar...
Plaatst een link voor Pietverdriet...hopelijk leest hij terug? of komt straks langs:
Over geite bokjes http://www.bokkenbunker.nl/
Helaasch JT geen handige tips voor je voor (vlieg) reizen en bestemming voor jullie en kind.
Zelf denk ik aan prettige temp in Portugal of Italië.
Zuid Frankrijk is dichterbij.
...en gaat naar werk in de Jeugdbieb op nieuwe plek in de basisschool![]()
kofferbak is waarschijnlijk kouder dan je koelkast 's nachts. Tenminste, als het daar net zo koud is als hier...quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:04 schreef fietsie het volgende:
Oow ik moet nu natuurlijk gezonde lunch voor 2 dagen meeslepen naar Eindhoven.
Ach, in de auto is het vast koud zat om dag-2 koud te houden...
Zouden jullie dat ook wel aandurven, gekookt / gebakken spul dag + nacht in kofferbak ?
Nee heel noord europa heeft winter, en NL heeft herfst gekregen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kofferbak is waarschijnlijk kouder dan je koelkast 's nachts. Tenminste, als het daar net zo koud is als hier...
Krokante sushirolquote:Op woensdag 11 januari 2017 08:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Grappig dat dat soort dingen zo puik lopen de laatste jaren. Het hele idee dat je voor (veel) minder dan twintig euro ergens gewoon een niet hemelschokkend creatieve maar wel verder prima maaltijd buiten de deur kunt eten bij een keten - dat is in Nederland een behoorlijk nieuw concept.
Wat at je er zelf, FFT?
Herkenning. In mijn geval: Fok & schrijven van een werkgerelateerd projectplan wat ik ook donderdagavond zou kunnen schrijven in mijn hotelkamer..quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Studieontwijkendgedrag: telefoon opruimen.
Ik heb net een nieuwe CV ketel besteld, en de plaatsing daarvan stellen ze voor op korte termijn... hmz...quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Over een paar dagen niet meer. Dan is het ook hier echt winter..
Fok. Reddit. Telefoon. Ik moet vandaag een document af hebben, maar dat kost me hooguit nog 30 minuten.quote:
Zwaaaaaar zulke dagenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap borisz!
Klinkt goed FFT...
In hotel uitgeslapen tot 10:30, daarna half uur gedoucht en nu koffie met slagroom. Ontijten over een uurowweweee wat is dit toch fijn. Alles doen wat je zelf wil. Vanmiddag fitnessen en sauna.
Dit heb ik alle 3 al gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werkontwijkendgedrag: Moltalk en de RLS van Peter Jan Rens gekeken. Nu toch echt aan de slag.
Oh nee, ik kan nog supermarktfolders lezen
Hells yeah, ik volg het topic in SHO al jaren op de voet. Geen schaamte. Is het enige van dit soort pulp dat ik kijk. Eentje mag bestquote:
Die man is zo dom. En die vrouw nog veel dommer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hells yeah, ik volg het topic in SHO al jaren op de voet. Geen schaamte. Is het enige van dit soort pulp dat ik kijk. Eentje mag best
Zeker. Morgen ben ik in Jourequote:
Dat is dus niet waar. Zij stijgt echt enorm op welke ladder dan ook als ze naast PJR staat. Echt waar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Die man is zo dom. En die vrouw nog veel dommer.
Mijn mening is gebaseerd op enkele flitsen. Kijk nooit te lang naar die twee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Zij stijgt echt enorm op welke ladder dan ook als ze naast PJR staat. Echt waar.
Sure, ze is een tokkie. Maar voor die begrippen best oke. Zeker naast PJR heeft ze wel verstand en zegt ze zinnige dingen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op enkele flitsen. Kijk nooit te lang naar die twee.
Het vermaak zit hem vooral in het feit dat hij nogal hoogmoedswaanzin heeft. Hij is er heilig van overtuigd dat hij gods gift to media is en dat hij vol met fantastische ideeën zit die het medialandschap gaan veranderen. Ondertussen krijgt hij niets voor elkaar, maakt hij overal schulden en ziet hij totaal niet in dat hij echt de sneuheid zelve is die zo aan de grond zit dat hij op moet treden in een vervallen attractiepark met Johan Vlemminx.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Die man is zo dom. En die vrouw nog veel dommer.
Misschien maakt dat het wel leuk om te kijken.
Ik heb dat soort programma's nooit zo leuk gevonden. Net als Oh Oh Cherso en die shit.
Daarentegen vond ik De Zomer Voorbij altijd wel
Ik ben ook echt verbaasd. Ze komt uit een tokkienest en heeft tokkies als vrienden en familie maar is zelf helemaal niet zo erg. Met wat goede wil kan ze zich er best aan onttrekken maar toch doet ze dat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sure, ze is een tokkie. Maar voor die begrippen best oke. Zeker naast PJR heeft ze wel verstand en zegt ze zinnige dingen.
Dat heb ik niet eens hoeven doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:18 schreef golfer het volgende:
De laatste keer dat ik naar Rens heb gekeken was toen mijn zoon erg klein was en hij Meneer Kaktus speelde. Daarna nooit meer en dat wil ik, als ik het zo hier nalees, graag zo houden.
Dit. Behalve dan dat ik in deze context de zoon ben.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:18 schreef golfer het volgende:
De laatste keer dat ik naar Rens heb gekeken was toen mijn zoon erg klein was en hij Meneer Kaktus speelde. Daarna nooit meer en dat wil ik, als ik het zo hier nalees, graag zo houden.
Echt he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verbaasd. Ze komt uit een tokkienest en heeft tokkies als vrienden en familie maar is zelf helemaal niet zo erg. Met wat goede wil kan ze zich er best aan onttrekken maar toch doet ze dat niet.
Jij bent de zoon van Golfer?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Behalve dan dat ik in deze context de zoon ben.
Alleen spiritueel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij bent de zoon van Golfer?
<3quote:
De hele dag al hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Paardje
De buren van mijn schoonouders hebben ook een shetlander, en die ga ik ook altijd even aaien, die komt ook altijd.Mijn schoonouders vinden het maar raar maar zijn er inmiddels wel aangewend.
Dat is v toch niet zo heel moeilijk te zien.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
:
Geertje! (geen idee hoe hij/zij echt heet dus)
Te leuk om niet te quotenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik kan sowieso niet van alles wat paard of poes is afblijven
FTFYquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik kan sowieso niet van alles wat paard of poes beest is afblijven
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hele dag al hier
En lekker gewandeld en mn vriendje gelokt voor een foto, eigenlijk komt ie dan altijd wel aanwaggelen:
Het hij/zij gedeelte moet niet lastig te spotten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
Of bij een Shetland hengst moet de verhouding lichaam/geslachtsdeel al heel anders liggenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het hij/zij gedeelte moet niet lastig te spotten zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hele dag al hier
En lekker gewandeld en mn vriendje gelokt voor een foto, eigenlijk komt ie dan altijd wel aanwaggelen:
Wat een leuke pluk manenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Vandaar dus Geertje.quote:
Ja dat is een raar fenomeen hequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ook de oogarts ziet verbetering
Over 3 maanden terug, rond die tijd met de neuroloog kijken naar medicatie afbouw
Heb oogdruppels gekregen zodat ik wijde pupillen kreeg, zie echt niks nu en zie er uit alsof ik aan de drugs zit
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Over 3 maanden terug, rond die tijd met de neuroloog kijken naar medicatie afbouw
Heb oogdruppels gekregen zodat ik wijde pupillen kreeg, zie echt niks nu en zie er uit alsof ik aan de drugs zit
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Weet niet meer of ik dit vanmorgen al had gezegd of alleen bedacht, maar ik vind het echt fijn voor je dat de verhuizing meteen zo goed uitpakt voor jullie kinderen. Meteen bevestiging dat het een goede keuze voor ze is.
Met mdma op hebben mijn ogen ook altijd een diafragma van F1.8, inclusief de bijhorende optische veranderingen. Alles lekker licht maar een tikje moeite met scherptequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Bij welke brandpuntsafstand? Andere moet je wel heule grote ogen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met mdma op hebben mijn ogen ook altijd een diafragma van F1.8, inclusief de bijhorende optische veranderingen. Alles lekker licht maar een tikje moeite met scherpte
25mm aldus Google.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij welke brandpuntsafstand? Andere moet je wel heule grote ogen hebben
Ja, paar vrienden van me laatst gedaan(kon niet meedoen ivm medicatie), maar ik heb ze verslagen als het gaat om wijde pupillenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met mdma op hebben mijn ogen ook altijd een diafragma van F1.8, inclusief de bijhorende optische veranderingen. Alles lekker licht maar een tikje moeite met scherpte
Ja dat scheelt al. Ik heb een 50mm F4 middenformaat objectief liggen. F4.0 past al niet in je oogkasquote:
Ga je slapenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb fucking helemaal nergens fuck zin in.
En het is pas 15:10u. Fuck.
Ik heb inmiddles een puddinghoofd van het studerenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ga wat lekkers koken/bakken weet ik het.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb geen oven op mijn werk. Of ik moet vragen bij de kantine...quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga wat lekkers koken/bakken weet ik het.
Nu je dit zegt kom ik er achter dat ik nog brownies heb liggen. Ben ze gewoon vergeten op de eten hoe danquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga wat lekkers koken/bakken weet ik het.
Knapquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nu je dit zegt kom ik er achter dat ik nog brownies heb liggen. Ben ze gewoon vergeten op de eten hoe dan
Nu heb ik zin om te fucken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Morgen ben ik in Eindhoven.quote:
Ik heb net een nieuwe gekocht. Bye centen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:45 schreef Vork het volgende:
CV weigert dienst. Goed moment. Monteur is onderweg.
"naar school" vond ik ook weer zo..... klinken...quote:
Hier ging de waakvlam niet meer aan, tenminste bij mij. Monteur drukt op de knop en jahoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gekocht. Bye centen.
Bwehehe, ja, dat heb ik ook al eens gehad. Hij blies er een keer op, zat een stofje op.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier ging de waakvlam niet meer aan, tenminste bij mij. Monteur drukt op de knop en jahoor.
Maargoed, alles ging wel razendsnel. Ik heb een uur geleden met de woningbouw gebeld en alles is nu al 'gefixt'.
gefermenteerde brownies zijn vast heel hipquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:24 schreef zeefje het volgende:
Heb ze zondag gemaakt. Hoop dat ze nog te eten zijn
Hee, nieuw hier?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
gefermenteerde brownies zijn vast heel hip
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nu je dit zegt kom ik er achter dat ik nog brownies heb liggen. Ben ze gewoon vergeten op de eten hoe dan
95 is stokoud voor een ketel toch.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:15 schreef fietsie het volgende:
Deze is van '95. Waait bij harde wind uit het westen veel en vaak uit. Alles wat er gedaan kon worden is inmiddels meermalen vervangen; hij is op. Hij levert nog de helft aan warm water wat ie deed in de folder...
Zijn ze echt bedorvenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
gefermenteerde brownies zijn vast heel hip
Dan is de kans dat ze bedorven zijn vrijwel nulquote:
He wat fijn voor jou (minder voor je vriendin)quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:56 schreef Myraela het volgende:
Mensennnnn, mijn toets ging goed! Ik had niet verwacht. Wilde eigenlijk vanochtend nog goed gaan leren. Maar een vriendin van me mocht door een fout bij de inschrijving haar herkansing in de ochtend niet doen. Dus dat was even stress en paniek voor haar. Met gebakjes naar school gegaan en daarna gaan lunchen. Eten helpt tegen frustraties.
En nu extra werken, collega was ziek.
Dat ligt meer aan je 50mm dan aan je diafragma opening.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al. Ik heb een 50mm F4 middenformaat objectief liggen. F4.0 past al niet in je oogkas
Ja, ik heb het cijfer nog niet natuurlijk, maar verwacht wel dat het voldoende is. Vond het voor haar wel echt sneu. Die herkansing was belangrijk en daarom had ze alleen daarvoor geleerd. Soms voel ik me bijna schuldig omdat het bij mij allemaal zo soepel lijkt te gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
He wat fijn voor jou (minder voor je vriendin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als piet het zegt is het waarquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ze bedorven zijn vrijwel nul
Hoe was je brownie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef zeefje het volgende:
Werk klaar nu 'mag' ik weer ziek zijn. Dus hup warme douche eb onder een dekentje. Eten word voor mij gemaakt dus ik kan lekker blijven zitten
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...a yellow submarine :Mag toch hopen dat dat niet jouw auto isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
owww damn wat kut, dacht ook een random plaatje.... auw!quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef AnneX het volgende:
Jawel, nou eigenlijk van mn.X.![]()
Die zat wel even te sippen.
Ik had hem geparkeerd om half twaalf en hel op 2 fietsen niet op de handrem ( never) .
Alleen niet in de versnelling zoals gebruikelijk.
Om 13 uur reed de garagehouder voorbij en zag het en dacht er zijn er twee van in het dorp.
Affijn, om half twee kwam iemand langs bij de Bieb én werd ik gebeld.
Én er stonden twee agenten in de school.
Ondertussen al gebeld met Ohra en die regelden verder de berging.
Jammergenoeg voor de kinderen waren die al vrij. Sensatie.
Uurtje later was het bergingsbedrijf er en David takelde eruit en nu bij de garage.
Total loss de electronika en alles.
David wilde wel de foto's en filmpjes.
Blijkbaar zijn dit de krenten in de pap in vergelijking met ongelukken op de A2.
Helaasch...a yellow submarine :Das mooi klotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Helaasch...a yellow submarine :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat jammer!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Helaasch...a yellow submarine :Bluh dat zijn de minder toffe kajuitsloepjes. Sterkte daarmee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
beetje trillerig? vind dat je er best cool onder bent (zo online ieg) ik zou echt zooooooooooo balen (en me doodschamen ftm), echt mega bummerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef AnneX het volgende:
Tja, ik ben er toch wel wat trillerig ervan.
Vooral omdat mn.X écht wel van streek is en kan relativeren.
David was de berger, die het in zijn uppie klaarde.
Inruilwaarde nul.
En het plan was om in te ruilen voor een nieuwer exemplaar.
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
beetje trillerig? vind dat je er best cool onder bent (zo online ieg) ik zou echt zooooooooooo balen (en me doodschamen ftm), echt mega bummer
dat stukje solo daarheen lijkt me welhaast een heerlijke opluchting (maar dat is een slechte gedachte me know)quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.
Dat betekent dat ik voorlopig niet solo naar sch.ouwechies rijd en terug kan wanneer ik wil.![]()
Mea culpa. Mea maxima culpa. Ofwel suffe muts
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat stukje solo daarheen lijkt me welhaast een heerlijke opluchting (maar dat is een slechte gedachte me know)
Wat doe jij allemaal met je schouder?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:09 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij is mijn schouder ontstoken oid. Pijn..
owwwwwwwwwwwwww ja..... *blond* ja dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.
👍 😜 😎quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.
Relativée Overflakée: Je zat er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.
Dat betekent dat ik voorlopig niet solo naar sch.ouwechies rijd en terug kan wanneer ik wil.![]()
Mea culpa. Mea maxima culpa. Ofwel suffe muts
Mensen op laten uithuilen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je schouder?
Goed zoquote:
Sorry....maar ik probeerde er nog iets positiefs in te zoekenquote:
Just like a highschool historybook: White wash it!quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Brittany is zo coolIk zou bijna een tafeltje gaan maken.
Ik gebruik nooit de handremquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef RobinOok het volgende:
Mijn auto is nog nooit gaan rollen. Vefbaas me dat dat zoveel mensen is overkomen. Zetten jullie hem vaker niet op de handrem? Niet op slot gebeurt me wel sinds de beepbeep sleutel, maar niet op de handrem nooit. Is automatisme.
Handbak zet ik ook in de versnelling weg. Handrem is alleen voor om mee te spelen.quote:
Ik gebruik altijd de handrem. Maar die ene keer dus niet. Eigenlijk moet ik het afleren. Of in elk geval niet doen als het vriest.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef RobinOok het volgende:
Mijn auto is nog nooit gaan rollen. Vefbaas me dat dat zoveel mensen is overkomen. Zetten jullie hem vaker niet op de handrem? Niet op slot gebeurt me wel sinds de beepbeep sleutel, maar niet op de handrem nooit. Is automatisme.
Extra handeling als je weg wilt rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:59 schreef RobinOok het volgende:
Wat is er in godsnaam tegen de handrem gebruiken, die is daarvoor bedoeld. De versnelling daarentegen....
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef RobinOok het volgende:
Net terug van proefles Tai Chi.
Moest het maar gewoon eens gaan doen. Het was wel enigzins genant dat ik zelfs van die slome oefeningen rood aanliep en buiten adem raakte.Dus ja, eens kijken of het wat voor me is als ik die dansjes (mag je vast niet zeggen, maar ik vond het slome dansjes) geleerd krijg. Goed voor mijn houding, ademhaling, ontspanning en ik denk zelfs conditie.
Of vastplakken, toen ik mijn auto instapte na twee maanden in NZ te zijn geweest zat de handrem ook vast, doorheen gedrukt, voelde nog steeds een aanlopen in de remschijven, weg op, naar 100 kmh getrokken en vol op de rem gaan staan. Toen was het weg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Extra handeling als je weg wilt rijden.
Een handrem kan alleen maar vastvriezen.
Er vroor altijd van alles vast aan mijn auto, maar nog nooit de handrem.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, hier gelukkig geen muziek! Dat zou ik echt niet trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigTotdat ik genoeg had van de 'rustgevende' muziek die altijd aan stond.
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Er vroor altijd van alles vast aan mijn auto, maar nog nooit de handrem.
Ik vind het echt een domme gewoonte, in de versnelling wegezetten. Al een ander eens mey rijden, draait contct om, boem, op de voorliger of tegen de muur. En als ie uit de versnellibg schiet, hoppa, dan rijdt ie weg.
Of na een lange afdaling de auto lekker op de handrem in een file oidquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of vastplakken, toen ik mijn auto instapte na twee maanden in NZ te zijn geweest zat de handrem ook vast, doorheen gedrukt, voelde nog steeds een aanlopen in de remschijven, weg op, naar 100 kmh getrokken en vol op de rem gaan staan. Toen was het weg.
Ja, duhuh, als je de handrem niet kunt gebruiken moet je niet rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.
Als je de rem of koppeling niet kunt bedienen moet je niet rijden.
Ik kan met beide overwegquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, duhuh, als je de handrem niet kunt gebruiken moet je niet rijden.
Dit. Ook eens gebeurd...vandaar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel agressief worden van rustgevende muziek; iets waar ik normaal nooit last van heb. Geen muziek klinkt zoveel beter, Robinook! Dacht dat dat altijd met jeukmuziek wasquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef mjan het volgende:
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigTotdat ik genoeg had van de 'rustgevende' muziek die altijd aan stond.
Jij zegt zelf dat als je dan start, zonder koppeling dat je op een muur oid kunt knallen. Als je niet ziet dat een auto in de versnelling staat en daarom niet de koppeling gebruikt, dan ben je dom bezig. Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:26 schreef RobinOok het volgende:
Oja, en mensen die de handrem gebruiken kunnen niet met een pookje overweg. Sure.
Dat doe ik, ook. Ben niet zo eigenwijs als jijquote:Anyway, heb even gegoogelt en ik hou het bij de handrem.
Zo'n beetje alle gevallen van wegrollende, geparkeerde auto's stonden niet op de handrem.
Klaar.
Doe jij wat je wilt, maar ik blijf gewoon de handrem gebruiken.
Ja, nou. En dan zeg je "jeetje wat dom van je" en is ondertussen je auto gedeukt. Nee, bedankt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat als je dan start, zonder koppeling dat je op een muur oid kunt knallen. Als je niet ziet dat een auto in de versnelling staat en daarom niet de koppeling gebruikt, dan ben je dom bezig. Dat bedoelde ik.
Ik verwacht gewoon niet dat iemand een auto in de versnelling laat staan, dus waar heb je dan de koppeling voor nodig zou ik denken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.
Als je de rem of koppeling niet kunt bedienen moet je niet rijden.
Iets nieuws of nu weer/nog die long/rib?quote:Op donderdag 12 januari 2017 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen seconde geslapen door de pijn. 8 uur maar weer de huisarts bellen.
Ben het zoooo zat.
Ach Isa wat klote. Kan de klaplong ook weer teruggekomen zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Ben het zoooo zat.
Mijn handrem is vorig jaar compleet vastgevroren toen ik hem 1x gebruikt had. 200 euro schade en ik was te laat op een sollicitatie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, nou. En dan zeg je "jeetje wat dom van je" en is ondertussen je auto gedeukt. Nee, bedankt.
mehquote:Op donderdag 12 januari 2017 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Ben het zoooo zat.
ik heb de optie nog niet gevonden in de boordcomputer waarmee ik automatische handrem kan uitschakelen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 07:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn handrem is vorig jaar compleet vastgevroren toen ik hem 1x gebruikt had. 200 euro schade en ik was te laat op een sollicitatie.
Ik gebruik em verder eigenlijk nooit, behalve op een heuvel oid.
Gewoon in de 1 laten staan dus.
@isa. Sterktr en beterschap.
Denk dat het pijn van mijn longbladen is. Maar och hemel wat doet dat zeer. En mijn pijnstillers van de seh zijn opquote:Op donderdag 12 januari 2017 06:39 schreef Vanyel het volgende:
Iets nieuws of nu weer/nog die long/rib?
Steeds pijn is al zo beroerd, maar als je probeert te slapen helemaal.
Nu helemaal niet kortademig, dus denk het niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 06:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach Isa wat klote. Kan de klaplong ook weer teruggekomen zijn?
Ja da's wel kut.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
ik heb de optie nog niet gevonden in de boordcomputer waarmee ik automatische handrem kan uitschakelen.
Deze auto zet hem daar automatisch op.... ik wacht dus ook op de eerste keer bevriezen...
Altijd mooi als ze hun planningsproblemen bij jou neerleggen. Alsof het jouw schuld is dat het druk is en dat je pijn hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Assistente: Iedereen wil gisteren nog gezien worden. Ik: Ja, ik bij nader inzien ook.
Ze verontschuldigde zich dat ze pas een spoedplek had om 3 uurquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:31 schreef Kreator het volgende:
Altijd mooi als ze hun planningsproblemen bij jou neerleggen. Alsof het jouw schuld is dat het druk is en dat je pijn hebt.
Fijn dat je vandaag nog terecht kunt. En sterkte!quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze verontschuldigde zich dat ze pas een spoedplek had om 3 uurIk moet zeggen dat ik over 7 uur uur niet zo heel spoed vind, maar ok. Spoed vind ik: komt u deze kant maar direct op. Maar goed, logistiek gezien was het natuurlijk een open plekje in het afsprakenrooster bedoeld voor tussendoor komende spoed.
Voordeel: ze zei eerst dat ze geen plek bij mijn eigen ha had, maar hij bleek wel de spoed van vandaag te doen.
Ik kreeg hier 1x op dinsdag te horen dat ik op donderdag kon komen. Aanstaande? Nee, volgende weekquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
Fijn dat je vandaag nog terecht kunt. En sterkte!
Met Melle's astma mogen we ook weleens op een van de spoedplekjes komen, erg fijn, want een paar dagen moeten wachten voor je afspraak is hier geen uitzondering helaas.
oh man, het houdt niet op he. Wat een shit-zooi...quote:Op donderdag 12 januari 2017 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Ben het zoooo zat.
Je hebt van die dingen op een stok en duplo kan ook op een tafelquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
oh man, het houdt niet op he. Wat een shit-zooi...![]()
Ik was vanmorgen ook bij de huisarts, hechtingen eruit. Dat ging snel zeg. Nu nog een weekje niet op m''n hurken zitten enzo. Dat zal leuk zijn, ik ben volgende week de hele week alleen thuis met mini, en hoe moet ik dan de grond schoonmaken onder zijn eetstoel, of met duplo spelen?
Mijn huisarts heeft alleen maar inloopspreekuur. Gaat om 8 uur open. Ze deelt haar praktijk met een orthopeed, en die heeft ook een inloopspreekuur. Daar staan mensen soms al om 7 uur voor de deur zodat ze hopen dat ze aan de beurt komen. Ik was er vanmorgen om 8.05, en had nog niet eens m'n jas uitgedaan in de wachtkamer en ik was al aan de beurt. Ik vind het wel een fijn systeem...quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze verontschuldigde zich dat ze pas een spoedplek had om 3 uurIk moet zeggen dat ik over 7 uur uur niet zo heel spoed vind, maar ok. Spoed vind ik: komt u deze kant maar direct op. Maar goed, logistiek gezien was het natuurlijk een open plekje in het afsprakenrooster bedoeld voor tussendoor komende spoed.
Voordeel: ze zei eerst dat ze geen plek bij mijn eigen ha had, maar hij bleek wel de spoed van vandaag te doen.
Op m'n billen op de grond gaat wel inderdaad. Het grootste probleem is het schoonmaken, want mini houdt nogal van eten op de grond gooien. Helaas. Maar goed, dat zal ook wel weer goed komen. Bij lopen weinig last. Ik kan m'n been niet helemaal naar me toe trekken, en traplopen is nog wat lastig. Verder gaat het de goede kant op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt van die dingen op een stok en duplo kan ook op een tafelOf op je billen zitten.
Heb je ook nog last bij lopen oid?
(en nee, het houdt maar niet op, maar is wel allemaal gerelateerd, dus ooit zal het toch wel ophouden?)
Inloopspreekuurquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn huisarts heeft alleen maar inloopspreekuur. Gaat om 8 uur open. Ze deelt haar praktijk met een orthopeed, en die heeft ook een inloopspreekuur. Daar staan mensen soms al om 7 uur voor de deur zodat ze hopen dat ze aan de beurt komen. Ik was er vanmorgen om 8.05, en had nog niet eens m'n jas uitgedaan in de wachtkamer en ik was al aan de beurt. Ik vind het wel een fijn systeem...
Ja, traplopen lijkt me erg vervelend met een pijnlijke knie + hechtingenquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Op m'n billen op de grond gaat wel inderdaad. Het grootste probleem is het schoonmaken, want mini houdt nogal van eten op de grond gooien. Helaas. Maar goed, dat zal ook wel weer goed komen. Bij lopen weinig last. Ik kan m'n been niet helemaal naar me toe trekken, en traplopen is nog wat lastig. Verder gaat het de goede kant op.
En vast houdt het ooit op. Ik hoop voor jou dat ooit snel komt.
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen hier. Gelukkig heb ik ook vrijwel nooit wat, dat scheelt. Maar, die 3x dat ik bij de huisarts geweest ben in de laatste anderhalf jaar heb ik nooit lang hoeven wachten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InloopspreekuurDat had mijn tandarts vroeger, dat was een ramp. Hele hal + wachtkamer helemaal stampvol, mensen die hutjemutje staan en dan maar uren wachten. Daar was het blijkbaar minder goed geregeld
Dan heb ik liever geen dooier dan een lange grijze haarquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man is ook snipverkouden.
Ik hap net in hardgekookt ei, heeft het geen dooier. Is de eerste keer dat ik dit meemaak. Als ik het goegel lees ik dat het vaker gebeurd. Mijn zwager had ooit een lange grijze haar (of een ander iets wat er op lijkt) in zijn ei.
Gatver niet leukquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:01 schreef Lonaa het volgende:
Oh dit intieme knuffelmoment zorgde wel voor een ontdekking van een knobbeltje in d'r oksel.
We gaan morgen even naar de dierenarts.
Hondjequote:
Nee. Gelukkig is ie klein, zit ie helemaal los in d'r vel (dat lijkt me goed) en mag ik er aan zitten.quote:
Ik zat me net te bedenken dat hond toch al zowaar sinds mei niet meer stuk is gegaan. Die anderhalf jaar daarvoor was echt heel matig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
HondjeHond moet niet stukgaan, ik duim voor een vetbultje.
Hen had daarvoor een dubbeldekker gelegd en n was even door de dooiers heen zekerquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man is ook snipverkouden.
Ik hap net in hardgekookt ei, heeft het geen dooier. Is de eerste keer dat ik dit meemaak. Als ik het goegel lees ik dat het vaker gebeurd. Mijn zwager had ooit een lange grijze haar (of een ander iets wat er op lijkt) in zijn ei.
Dat was die aanval door tokkie-terrier?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat hond toch al zowaar sinds mei niet meer stuk is gegaan. Die anderhalf jaar daarvoor was echt heel matig.![]()
Dikke vette winkelhaak in oor omdat andere hond greep. Tumortje op oogrand + hersteloperatie omdat de hechtingen niet goed zaten, gescheurde bandjes in pinkteen, 2x botstukjes in polsgewricht.
Hond
Nee. Een zwarte herder die z'n bal verdedigde en per ongeluk met z'n hoektand bleef haken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was die aanval door tokkie-terrier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |