Hee, nieuw hier?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
gefermenteerde brownies zijn vast heel hip
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nu je dit zegt kom ik er achter dat ik nog brownies heb liggen. Ben ze gewoon vergeten op de eten hoe dan
95 is stokoud voor een ketel toch.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:15 schreef fietsie het volgende:
Deze is van '95. Waait bij harde wind uit het westen veel en vaak uit. Alles wat er gedaan kon worden is inmiddels meermalen vervangen; hij is op. Hij levert nog de helft aan warm water wat ie deed in de folder...
Zijn ze echt bedorvenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
gefermenteerde brownies zijn vast heel hip
Dan is de kans dat ze bedorven zijn vrijwel nulquote:
He wat fijn voor jou (minder voor je vriendin)quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:56 schreef Myraela het volgende:
Mensennnnn, mijn toets ging goed! Ik had niet verwacht. Wilde eigenlijk vanochtend nog goed gaan leren. Maar een vriendin van me mocht door een fout bij de inschrijving haar herkansing in de ochtend niet doen. Dus dat was even stress en paniek voor haar. Met gebakjes naar school gegaan en daarna gaan lunchen. Eten helpt tegen frustraties.
En nu extra werken, collega was ziek.
Dat ligt meer aan je 50mm dan aan je diafragma opening.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al. Ik heb een 50mm F4 middenformaat objectief liggen. F4.0 past al niet in je oogkas
Ja, ik heb het cijfer nog niet natuurlijk, maar verwacht wel dat het voldoende is. Vond het voor haar wel echt sneu. Die herkansing was belangrijk en daarom had ze alleen daarvoor geleerd. Soms voel ik me bijna schuldig omdat het bij mij allemaal zo soepel lijkt te gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
He wat fijn voor jou (minder voor je vriendin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als piet het zegt is het waarquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ze bedorven zijn vrijwel nul
Hoe was je brownie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef zeefje het volgende:
Werk klaar nu 'mag' ik weer ziek zijn. Dus hup warme douche eb onder een dekentje. Eten word voor mij gemaakt dus ik kan lekker blijven zitten
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...a yellow submarine :Mag toch hopen dat dat niet jouw auto isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
owww damn wat kut, dacht ook een random plaatje.... auw!quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef AnneX het volgende:
Jawel, nou eigenlijk van mn.X.![]()
Die zat wel even te sippen.
Ik had hem geparkeerd om half twaalf en hel op 2 fietsen niet op de handrem ( never) .
Alleen niet in de versnelling zoals gebruikelijk.
Om 13 uur reed de garagehouder voorbij en zag het en dacht er zijn er twee van in het dorp.
Affijn, om half twee kwam iemand langs bij de Bieb én werd ik gebeld.
Én er stonden twee agenten in de school.
Ondertussen al gebeld met Ohra en die regelden verder de berging.
Jammergenoeg voor de kinderen waren die al vrij. Sensatie.
Uurtje later was het bergingsbedrijf er en David takelde eruit en nu bij de garage.
Total loss de electronika en alles.
David wilde wel de foto's en filmpjes.
Blijkbaar zijn dit de krenten in de pap in vergelijking met ongelukken op de A2.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...a yellow submarine :Das mooi klotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |