In de jaren tachtig verbeeldde ik me ook al hoe mijn huis eruit zou zien als ik later groot was hoor!quote:
Essen met een wengé bies net als de slaapkamer maar bleiblei en SQ?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook een visgraatvloer op de slaapkamer. Met een schapenvachtje. Verder modern maar wel warm ofzo. Met nerdy items. Een tafeltje van reuzen legoblokjes ofzo. En veel planten.
Dat is wel heel tof ja. Maar ik vrees dat ik het de eerste jaren het een goedkoop laminaatje moet doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Essen met een wengé bies net als de slaapkamer maar bleiblei en SQ?
Laminaat in visgraad?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof ja. Maar ik vrees dat ik het de eerste jaren het een goedkoop laminaatje moet doen.
Vorig huis was de slaapkamer ook gevuld met bed. Stond tegen twee zijmuren aan en het hoofdeinde tegen de ramen. Deur kon precies openquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een zo groot bed als er maar paste in de slaapkamer. En twee nachtkastjes
hier kun je net langs het voeteind om aan de andere kant te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Vorig huis was de slaapkamer ook gevuld met bed. Stond tegen twee zijmuren aan en het hoofdeinde tegen de ramen. Deur kon precies open
Bestaat wel maar is prijzig. Dan liever nu iets goedkoops denk ik en over een paar jaar iets echt moois.quote:
Wij hebben aan mijn kant 20 cm ruimte en aan het hoofdeind 40cm. Hel op de fiets. Ik mis eigenlijks niets zo erg als mijn nachtkastje.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Vorig huis was de slaapkamer ook gevuld met bed. Stond tegen twee zijmuren aan en het hoofdeinde tegen de ramen. Deur kon precies open
Ik gebruikte de vensterbank als nachtkastjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben aan mijn kant 20 cm ruimte en aan het hoofdeind 40cm. Hel op de fiets. Ik mis eigenlijks niets zo erg als mijn nachtkastje.
Ik hou van alles door elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef minilot het volgende:
Wat vind jij op interieurgebied leuk Isa?
Op paleis het Loo hebben ze superveel mini-kamertjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef mjan het volgende:
Ik gebruikte de vensterbank als nachtkastje
Ben zelf eigenlijk wel fan van kleine woonruimte. Met meer ruimte ga ik toch alleen maar zooi maken en moet ik meer schoonmaken![]()
Sowieso vind ik kleine ruimtes heel prettig; het voelt veilig aan ofzo. Zolang er maar geen andere mensen in de buurt zitten.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Sowieso vind ik kleine ruimtes heel prettig; het voelt veilig aan ofzo. Zolang er maar geen andere mensen in de buurt zitten.
Ik heb daar nog eens een tijd gewerkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op paleis het Loo hebben ze superveel mini-kamertjesEcht wat voor jou dus! Wel heul erg veel van die kamertjes, dat dan weer wel.
Dat laat ik doen. Net ws een nieuwe gevondenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik gebruikte de vensterbank als nachtkastje
Ben zelf eigenlijk wel fan van kleine woonruimte. Met meer ruimte ga ik toch alleen maar zooi maken en moet ik meer schoonmaken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |