Geniet ervan Uniekie!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo al een paar uur alleen in hotel. 3 sauna's en een kruidenmassage bad gehad. Nu een drankje. Heb ook al een levensverhaal van een echtpaar aangehoord. Ik vermaak mij prima
In Australië kan dat prima in januari. Ik heb een hekel aan de zee. Doe mij ook maar een meerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Of in zee. Maar niet in januari.
Wel een zwemdiploma? Ik heb alleen A. Wel les voor B gehad, maar geen diploma. Duiken kan ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Alleen schoolslag en dan nog maar amper. Meer een hybride-zwemtechniek van schoolslag en 'kreupel hondje'
En inmiddels is vintage alweer een beetje synoniem met 'oude troep', dus nu heet het allemaal 'brocante' en ik krijg me een jeuk bij dat woordquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:24 schreef mjan het volgende:
Ik houd trouwens heel veel van oude meuk en kringloopwinkels, maar ik kan mijn lachen gewoon niet inhouden wanneer de prijs met termen als 'vintage', 'retro' en 'authentiek' ineens vier keer zo hoog wordt.
Gevlinderd beton en sandwichpanelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef minilot het volgende:
Wat vind jij op interieurgebied leuk Isa?
jaquote:
Mag ik bij jullie komen wonen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:22 schreef minilot het volgende:
Witte muren, houten vloer, superveel planten en wat eclectische, bij elkaar gesprokkelde tweedehands meubels die nauwelijks bij elkaar passen. Dat vind ik het prettigst.En geen decoratieve frutseldingen.
ik nu ook niet meer, maar weet nog wel dat ik in jaren 80 nog fantaseerde over spierwitte inrichting met daarin één rode stoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:28 schreef derLudolf het volgende:
Visgraadvloertje, warme/donkere kleuren, veel hout, open haard/kachel, jachttrofee, wat vloerkleden
Maar wat strakers en lichters vind ik ook. Mooie essenvloer,
Hoogglans greeploze keuken en veel klinisch wit vind ik dan weer niks.
Dat is wel een echte eighties-fantasie!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
..maar weet nog wel dat ik in jaren 80 nog fantaseerde over spierwitte inrichting met daarin één rode stoel.
jaja oud wijf hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is wel een echte eighties-fantasie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |