Heel hartelijk dank!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
http://www.euregio-mr.com(...)-ticket-bus-en-trein
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben hier wat hoogwaardiger toerisme ja. Maar daar kan je je woonplaats op uitzoeken hè
Als ik de fotos zo zie is het imho vrijwel allemaal Pastoe wat daar staat, een van de grote Nederlandse meubelfabrieken wat design betreft, invloeden van de Amsterdamse school en art deco. Tentoonstellingen aan gewijd in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.
En zo is het!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik de fotos zo zie is het imho vrijwel allemaal Pastoe wat daar staat, een van de grote Nederlandse meubelfabrieken wat design betreft, invloeden van de Amsterdamse school en art deco. Tentoonstellingen aan gewijd in binnen en buitenland.
Lust ik niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Vergeet de fabrieksverkoop van Lindt niet als je van chocolade houdt!
Goh! Dat hoor je ook niet vaak over chocolade!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik krijg het wel weg als het moet.
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.paolos.nl/de-originele-bolognesesaus-ragu-bolognese/
Dit gemaakt. Ipv gehakt heb ik riblap gepakt en ipv room een scheut 'volle' melk.
Wat lekker zeg
Hehe, of die aflevering van de keuringsdienst van waarde dat ze in Bologna Italianen Bolognesechips lieten proeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2
Die gaat vandaag over spaghetti Bolognese.
Haha, dat is toevallig. Ik wou het nog steeds een keer maken na het zien van de KVW aflevering over bolognesequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2
Die gaat vandaag over spaghetti Bolognese.
Jonguh, aan de hand van je muziek hou ik al je cycli bijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik kan aan hoe leuk ik het vind om naar Depeche Mode te kijken merken aan waar ik ongeveer in mijn maandelijkse vruchtbaarheidscyclus zit.
</randompost>
Met verschillende kleurtjes viltstift op je kalender ja?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jonguh, aan de hand van je muziek hou ik al je cycli bij![]()
Ik vanmorgen ook ja.quote:
Als je borstcrawl kan, ben je sowieso al sneller dan ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook ja.. Ik heb niet de indruk dat ik al sneller ga zwemmen.
#slakkentempo
Nope. Alleen schoolslag en dan nog maar amper. Meer een hybride-zwemtechniek van schoolslag en 'kreupel hondje'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je borstcrawl kan, ben je sowieso al sneller dan ik
Oh ja, jij gaat voor de kroost!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:56 schreef fietsie het volgende:
Ik faciliteer he: uitkleden, zwem-kleren uitdoen na 12 minuten, demonstratief positief toekijken, koffie drinken met de zwem-mamma's, helpen met douchen (haarelastiekzooi) en drogen / aankleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |