quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eet F alweer wat vaker thuis?
Wij eten hot dogsMet kaas, ontbijtspek, koolsla, cherrytomaten, uitjes, augurk en voor mij jalapenos. Die overigens nog steeds prima smaken nadat ik ze maanden geleden had ingemaakt.
klopt, buren deden het poosje heel veel. LHO heeft denk ik niet veel ervaring met stomdronken toeristen die snachts in tuin of op balkon staan te schreeuwenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zal er maar naast wonen. Wat een ramp kan dat zijn.
Ik had gisteren zoet/zure tomatensoep met wat mihoen erin gemaakt (dacht ik) maar zoveel groenten erin gedaan dat het een soort zout/zure pastasaus is gewordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten mijn lieve FOK!kertjes vanavond?
Hier is het kerstsoep.Knolselderij- pastinaaksoep met gerookte wilde ganzenborst.
En de couchsurfing waar LHO en Ise veel mee doen is ook niet vergelijkbaar met Airbnb. Met couchsurfing ben je zelf ook thuis en kan je zo controle op je gasten houden. Dat is gewoon een logeerpartij maar dan bij onbekenden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt, buren deden het poosje heel veel. LHO heeft denk ik niet veel ervaring met stomdronken toeristen die snachts in tuin of op balkon staan te schreeuwen
En nu heb ik ineens trek in Chinese tomatensoep met kroepoek.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had gisteren zoet/zure tomatensoep met wat mihoen erin gemaakt (dacht ik) maar zoveel groenten erin gedaan dat het een soort zout/zure pastasaus is geworden![]()
De smaak was prima dus straks opwarmen en met wat kroepoek erbij. Genoeg tijd om The Crown te kijken voordat ik in slaap val. Want nu alna een slechte nacht.
Ik heb heeeeel veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En nu heb ik ineens trek in Chinese tomatensoep met kroepoek.
De bruidegom van vorige week uitzwaaien en de bruid troosten. Hij gaat 5 maand op uitzending.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:20 schreef minilot het volgende:
Wat ga je maandag ook alweer doen, Lonaa?
Ha, daar ben ik een keer een weekendje geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik vind de inrichting van dit mini-huisje zohttp://www.degroenemeisjes.nl/huize-carmiggelt-en-hotspots-aken/
..maar dat terzijde.
Hipster? Jaren-50 en hipster? Dacht het niet. Gewoon ouderwetse wansmaak.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef mjan het volgende:
Dat huisje is uitermate liefjes, maar het schreeuwt wel heel erg 'HIPSTER' in je gezicht, waardoor ik toch een beetje weerstand voel
Dat is ook alles wat ik erin zie. Ik snap niet waarom iedereen er zo enthousiast over is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hipster? Jaren-50 en hipster? Dacht het niet. Gewoon ouderwetse wansmaak.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef mjan het volgende:
Dat huisje is uitermate liefjes, maar het schreeuwt wel heel erg 'HIPSTER' in je gezicht, waardoor ik toch een beetje weerstand voel
Jaren 50 ja, maar wansmaak?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind jaren '50 design echt prachtigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.quote:
Ik vond het overigens wel een tikkeltje tegenvallen dat het huisje temidden van allerlei andere huisjes staat. Ik was er in februari dus we hadden er geen last van, maar dat doet het 'midden in het bos'-gevoel een beetje teniet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:43 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ha, daar ben ik een keer een weekendje geweestHeelijk
En de inrichting had ik wel mee naar huis willen nemen inderdaad
https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-century_modernquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.
Daar was ik al bang voor!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik vond het overigens wel een tikkeltje tegenvallen dat het huisje temidden van allerlei andere huisjes staat. Ik was er in februari dus we hadden er geen last van, maar dat doet het 'midden in het bos'-gevoel een beetje teniet.
Ja, ik moet ook nog zoiets.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-century_modern
Het is in elk geval nu niet meer goedkoopWe wilden een tijdje terug een kast kopen, en wat we mooi vonden kostte in goede staat al snel 700/800 euro op marktplaats. Wij vonden na lang zoeken een wat meer afgeragd exemplaar die in een oude loods stond voor 60 euro
edit: zoiets dus:
[ afbeelding ]
In Amerika. Niet zozeer in Europa.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Lot_1 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-century_modern
We hebben hier wat hoogwaardiger toerisme ja. Maar daar kan je je woonplaats op uitzoeken hèquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt, buren deden het poosje heel veel. LHO heeft denk ik niet veel ervaring met stomdronken toeristen die snachts in tuin of op balkon staan te schreeuwen
In Scandinavië ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In Amerika. Niet zozeer in Europa.
En nu is het een soort vintage om die ouwe troep van mijn ouders en mijn jeugd weer in huis te zetten.
Bluezz ook. Daarom is ze met mij getrouwd.quote:
Heel hartelijk dank!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
http://www.euregio-mr.com(...)-ticket-bus-en-trein
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben hier wat hoogwaardiger toerisme ja. Maar daar kan je je woonplaats op uitzoeken hè
Als ik de fotos zo zie is het imho vrijwel allemaal Pastoe wat daar staat, een van de grote Nederlandse meubelfabrieken wat design betreft, invloeden van de Amsterdamse school en art deco. Tentoonstellingen aan gewijd in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.
En zo is het!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik de fotos zo zie is het imho vrijwel allemaal Pastoe wat daar staat, een van de grote Nederlandse meubelfabrieken wat design betreft, invloeden van de Amsterdamse school en art deco. Tentoonstellingen aan gewijd in binnen en buitenland.
Lust ik niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Vergeet de fabrieksverkoop van Lindt niet als je van chocolade houdt!
Goh! Dat hoor je ook niet vaak over chocolade!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik krijg het wel weg als het moet.
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.paolos.nl/de-originele-bolognesesaus-ragu-bolognese/
Dit gemaakt. Ipv gehakt heb ik riblap gepakt en ipv room een scheut 'volle' melk.
Wat lekker zeg
Hehe, of die aflevering van de keuringsdienst van waarde dat ze in Bologna Italianen Bolognesechips lieten proeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2
Die gaat vandaag over spaghetti Bolognese.
Haha, dat is toevallig. Ik wou het nog steeds een keer maken na het zien van de KVW aflevering over bolognesequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2
Die gaat vandaag over spaghetti Bolognese.
Jonguh, aan de hand van je muziek hou ik al je cycli bijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik kan aan hoe leuk ik het vind om naar Depeche Mode te kijken merken aan waar ik ongeveer in mijn maandelijkse vruchtbaarheidscyclus zit.
</randompost>
Met verschillende kleurtjes viltstift op je kalender ja?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jonguh, aan de hand van je muziek hou ik al je cycli bij![]()
Ik vanmorgen ook ja.quote:
Als je borstcrawl kan, ben je sowieso al sneller dan ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook ja.. Ik heb niet de indruk dat ik al sneller ga zwemmen.
#slakkentempo
Nope. Alleen schoolslag en dan nog maar amper. Meer een hybride-zwemtechniek van schoolslag en 'kreupel hondje'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je borstcrawl kan, ben je sowieso al sneller dan ik
Oh ja, jij gaat voor de kroost!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:56 schreef fietsie het volgende:
Ik faciliteer he: uitkleden, zwem-kleren uitdoen na 12 minuten, demonstratief positief toekijken, koffie drinken met de zwem-mamma's, helpen met douchen (haarelastiekzooi) en drogen / aankleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |