Just like a highschool historybook: White wash it!quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Brittany is zo coolIk zou bijna een tafeltje gaan maken.
Ik gebruik nooit de handremquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef RobinOok het volgende:
Mijn auto is nog nooit gaan rollen. Vefbaas me dat dat zoveel mensen is overkomen. Zetten jullie hem vaker niet op de handrem? Niet op slot gebeurt me wel sinds de beepbeep sleutel, maar niet op de handrem nooit. Is automatisme.
Handbak zet ik ook in de versnelling weg. Handrem is alleen voor om mee te spelen.quote:
Ik gebruik altijd de handrem. Maar die ene keer dus niet. Eigenlijk moet ik het afleren. Of in elk geval niet doen als het vriest.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef RobinOok het volgende:
Mijn auto is nog nooit gaan rollen. Vefbaas me dat dat zoveel mensen is overkomen. Zetten jullie hem vaker niet op de handrem? Niet op slot gebeurt me wel sinds de beepbeep sleutel, maar niet op de handrem nooit. Is automatisme.
Extra handeling als je weg wilt rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:59 schreef RobinOok het volgende:
Wat is er in godsnaam tegen de handrem gebruiken, die is daarvoor bedoeld. De versnelling daarentegen....
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef RobinOok het volgende:
Net terug van proefles Tai Chi.
Moest het maar gewoon eens gaan doen. Het was wel enigzins genant dat ik zelfs van die slome oefeningen rood aanliep en buiten adem raakte.Dus ja, eens kijken of het wat voor me is als ik die dansjes (mag je vast niet zeggen, maar ik vond het slome dansjes) geleerd krijg. Goed voor mijn houding, ademhaling, ontspanning en ik denk zelfs conditie.
Of vastplakken, toen ik mijn auto instapte na twee maanden in NZ te zijn geweest zat de handrem ook vast, doorheen gedrukt, voelde nog steeds een aanlopen in de remschijven, weg op, naar 100 kmh getrokken en vol op de rem gaan staan. Toen was het weg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Extra handeling als je weg wilt rijden.
Een handrem kan alleen maar vastvriezen.
Er vroor altijd van alles vast aan mijn auto, maar nog nooit de handrem.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Extra handeling als je weg wilt rijden.
Een handrem kan alleen maar vastvriezen.
Oh, hier gelukkig geen muziek! Dat zou ik echt niet trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigTotdat ik genoeg had van de 'rustgevende' muziek die altijd aan stond.
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Er vroor altijd van alles vast aan mijn auto, maar nog nooit de handrem.
Ik vind het echt een domme gewoonte, in de versnelling wegezetten. Al een ander eens mey rijden, draait contct om, boem, op de voorliger of tegen de muur. En als ie uit de versnellibg schiet, hoppa, dan rijdt ie weg.
Of na een lange afdaling de auto lekker op de handrem in een file oidquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of vastplakken, toen ik mijn auto instapte na twee maanden in NZ te zijn geweest zat de handrem ook vast, doorheen gedrukt, voelde nog steeds een aanlopen in de remschijven, weg op, naar 100 kmh getrokken en vol op de rem gaan staan. Toen was het weg.
Ja, duhuh, als je de handrem niet kunt gebruiken moet je niet rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.
Als je de rem of koppeling niet kunt bedienen moet je niet rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |