Netflix ontdektquote:
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Netflix ontdekt![]()
Lekker trouwens dat jullie een hulp hebben gevonden. Zo heerlijk.
Hoe doen de kinderen het? Zitten ze al op een school(geen idee hoe oud ze zijn). En zijn alle dozen al uitgepakt?
Weet niet meer of ik dit vanmorgen al had gezegd of alleen bedacht, maar ik vind het echt fijn voor je dat de verhuizing meteen zo goed uitpakt voor jullie kinderen. Meteen bevestiging dat het een goede keuze voor ze is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
GoedEentje wel maar die zat hier al, ander niet, maar die is afgelopen maanden langzaam overgegaan naar een kinderdagverblijf hier in de buurt. Voor allebei is dus eigenlijk het huis het enige nieuwe. En dat bevalt ze dusdanig goed dat ze helemaal niet meer naar het oude terugwillen. Snap ik wel natuurlijk, met het mooiste huis van de wereld
Nee, maar er moeten er nog max 10. Van de 100 oid.
tquote:
Wat fijn dat ze het lekker doen, dat maakt t voor jullie ook een heel stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
GoedEentje wel maar die zat hier al, ander niet, maar die is afgelopen maanden langzaam overgegaan naar een kinderdagverblijf hier in de buurt. Voor allebei is dus eigenlijk het huis het enige nieuwe. En dat bevalt ze dusdanig goed dat ze helemaal niet meer naar het oude terugwillen. Snap ik wel natuurlijk, met het mooiste huis van de wereld
Nee, maar er moeten er nog max 10. Van de 100 oid.
Genieten, hè. The Crown.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Laatste aflevering van the crown. Zometeen klaar en dan naar bed![]()
Wil ik ook niet, 7 uur is vroeg genoeg, 5 uur heeft geen zin, totaal niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:54 schreef mjan het volgende:
Ik ga ook slapen. En niet midden in de nacht wakker worden. Gewoon niet doen.![]()
Welterusten!
Ja, heerlijk. Ik verheug me nu al op de volgende serie.quote:
Hij is fijn he? Ik vind de stijlcitaten naar Vietnamoorlogfilms zo gaaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:56 schreef minilot het volgende:
Aaaaaaaaaaa wat genoot ik mij zojuist toch weer helemaal te pletter bij Rogue One!![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:53 schreef FranticDJ het volgende:
Gooooooodmorning Vietnam!
En goodmorning SC!
Toevallig deze week een soortgelijke discussie aan boord gehad met onder andere onze leerlingen. Het is een wereldje waar je tussen past of niet. Een middenweg werkt in de praktijk niet, dan ga je er onder door. En dat is helemaal niet erg, dit komt in iedere beroepsgroep voor. Ik weet van mijzelf dat ik niet in de wieg ben gelegd voor een kantoorbaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:04 schreef AnneX het volgende:
Hé frantic...dit las ik zojuist https://www.nrc.nl/nieuws(...)lui-6134303-a1540559
Trustenquote:Morgen weer een dag....trusten
Mag ik aanschuivenquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Liefde is: als g een pannenkoek voor je bakt om 1 uur snachts![]()
![]()
![]()
![]()
Even uitschrijven voor de mailtjes (linkje staat onderin) en je hebt er geen last meer van.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:44 schreef RobinOok het volgende:
Van het weekend die laptoptas besteld bij Etsy en nu al iets van 6 fuckimg irri spammails over wat ik allemaal nog meer zou kunnen bestellen volgens hun. Serieus, als dit zo doorgaat ga ik zo auw die tas binnen is mijn account deleten en hun mail blocken! Achterlijk kutspammers !!!
quote:
Je liegt 't!quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:20 schreef mjan het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk heb jij precies de associaties (TT) die ik zelf in mijn hoofd had
Nope, geen grap.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Je liegt 't!![]()
Helpt het een beetje, een goeie nacht vol nachtrust?
Ik was toen nog prins.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:21 schreef minilot het volgende:
Krea, wat deed jij voor werk ten paleize?
Ik ken eigenlijk best een hoop mensen die het een tof concept vonden (al kan dat natuurlijk ook liggen aan mijn bubbel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:34 schreef mjan het volgende:
[..]
..maar op dat gebied hebben we weinig medestanders, volgens mij.
'Prins Krea'.. Ik heb daar toch eerder een carnavalesk idee bij dan iets dat struis - en met kroontje op de golvende haardos - op een wit paard door donkere wouden galloppeert.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was toen nog prins.
...ingehuurd om een systeem te implementeren.
Ik kon gisteren niet meer op de juiste naam komen, maar het was dus de Luie Lakei!quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk best een hoop mensen die het een tof concept vonden (al kan dat natuurlijk ook liggen aan mijn bubbel.) - het Land van Ooit ging uiteindelijk vooral ten onder aan waanzinnig beroerd financieel mismanagement, niet eens zozeer aan te lage bezoekerscijfers..
En jeuj voor goed geslapen! Tuurlijk helpt het. En als je hier wilt spuien/sparren over de shizzle waar je over piekert - daar zijn we (ook voor) hè?
Mijn beeld van Krea, wat doe je nuquote:Op woensdag 11 januari 2017 07:41 schreef minilot het volgende:
[..]
'Prins Krea'.. Ik heb daar toch eerder een carnavalesk idee bij dan iets dat struis - en met kroontje op de golvende haardos - op een wit paard door donkere wouden galloppeert.
Grappig dat dat soort dingen zo puik lopen de laatste jaren. Het hele idee dat je voor (veel) minder dan twintig euro ergens gewoon een niet hemelschokkend creatieve maar wel verder prima maaltijd buiten de deur kunt eten bij een keten - dat is in Nederland een behoorlijk nieuw concept.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Proeflokaal Bregje was echt goed. Kregen een gastvrouw (meisje van 17 haha), 2 serveersters tegelijk, tijd tussen de gangen door en normale bescheiden porties. En dan de rekening... 12,50 voor 3-gangenmenu (excl. drinken/fooi). Echt ongelooflijk!
Snap wel dat zo'n concept heel snel groeit. Restaurant zat helemaal vol op dinsdag. En het zag er nog leuk uit ook van binnen
Thanks! Gelukkig pas om 1 uur, nog ff de laatste dingen stampen. Eerst ontbijten met een carrotcake muffin van Koekela.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:19 schreef minilot het volgende:
Myra, succes met je tentamen vandaag!
Ik ben vooral fan van de kaaskroketjes.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Myra; fijn dat t lekker was! Wat vond je allemaal lekker? Kan zoveel van die knoflookgarnalen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |