quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...a yellow submarine :Bluh dat zijn de minder toffe kajuitsloepjes. Sterkte daarmee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
beetje trillerig? vind dat je er best cool onder bent (zo online ieg) ik zou echt zooooooooooo balen (en me doodschamen ftm), echt mega bummerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef AnneX het volgende:
Tja, ik ben er toch wel wat trillerig ervan.
Vooral omdat mn.X écht wel van streek is en kan relativeren.
David was de berger, die het in zijn uppie klaarde.
Inruilwaarde nul.
En het plan was om in te ruilen voor een nieuwer exemplaar.
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
beetje trillerig? vind dat je er best cool onder bent (zo online ieg) ik zou echt zooooooooooo balen (en me doodschamen ftm), echt mega bummer
dat stukje solo daarheen lijkt me welhaast een heerlijke opluchting (maar dat is een slechte gedachte me know)quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.
Dat betekent dat ik voorlopig niet solo naar sch.ouwechies rijd en terug kan wanneer ik wil.![]()
Mea culpa. Mea maxima culpa. Ofwel suffe muts
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat stukje solo daarheen lijkt me welhaast een heerlijke opluchting (maar dat is een slechte gedachte me know)
Wat doe jij allemaal met je schouder?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:09 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij is mijn schouder ontstoken oid. Pijn..
owwwwwwwwwwwwww ja..... *blond* ja dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.
👍 😜 😎quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.
Relativée Overflakée: Je zat er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.
Dat betekent dat ik voorlopig niet solo naar sch.ouwechies rijd en terug kan wanneer ik wil.![]()
Mea culpa. Mea maxima culpa. Ofwel suffe muts
Mensen op laten uithuilen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je schouder?
Goed zoquote:
Sorry....maar ik probeerde er nog iets positiefs in te zoekenquote:
Just like a highschool historybook: White wash it!quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Brittany is zo coolIk zou bijna een tafeltje gaan maken.
Ik gebruik nooit de handremquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef RobinOok het volgende:
Mijn auto is nog nooit gaan rollen. Vefbaas me dat dat zoveel mensen is overkomen. Zetten jullie hem vaker niet op de handrem? Niet op slot gebeurt me wel sinds de beepbeep sleutel, maar niet op de handrem nooit. Is automatisme.
Handbak zet ik ook in de versnelling weg. Handrem is alleen voor om mee te spelen.quote:
Ik gebruik altijd de handrem. Maar die ene keer dus niet. Eigenlijk moet ik het afleren. Of in elk geval niet doen als het vriest.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef RobinOok het volgende:
Mijn auto is nog nooit gaan rollen. Vefbaas me dat dat zoveel mensen is overkomen. Zetten jullie hem vaker niet op de handrem? Niet op slot gebeurt me wel sinds de beepbeep sleutel, maar niet op de handrem nooit. Is automatisme.
Extra handeling als je weg wilt rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:59 schreef RobinOok het volgende:
Wat is er in godsnaam tegen de handrem gebruiken, die is daarvoor bedoeld. De versnelling daarentegen....
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef RobinOok het volgende:
Net terug van proefles Tai Chi.
Moest het maar gewoon eens gaan doen. Het was wel enigzins genant dat ik zelfs van die slome oefeningen rood aanliep en buiten adem raakte.Dus ja, eens kijken of het wat voor me is als ik die dansjes (mag je vast niet zeggen, maar ik vond het slome dansjes) geleerd krijg. Goed voor mijn houding, ademhaling, ontspanning en ik denk zelfs conditie.
Of vastplakken, toen ik mijn auto instapte na twee maanden in NZ te zijn geweest zat de handrem ook vast, doorheen gedrukt, voelde nog steeds een aanlopen in de remschijven, weg op, naar 100 kmh getrokken en vol op de rem gaan staan. Toen was het weg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Extra handeling als je weg wilt rijden.
Een handrem kan alleen maar vastvriezen.
Er vroor altijd van alles vast aan mijn auto, maar nog nooit de handrem.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, hier gelukkig geen muziek! Dat zou ik echt niet trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigTotdat ik genoeg had van de 'rustgevende' muziek die altijd aan stond.
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Er vroor altijd van alles vast aan mijn auto, maar nog nooit de handrem.
Ik vind het echt een domme gewoonte, in de versnelling wegezetten. Al een ander eens mey rijden, draait contct om, boem, op de voorliger of tegen de muur. En als ie uit de versnellibg schiet, hoppa, dan rijdt ie weg.
Of na een lange afdaling de auto lekker op de handrem in een file oidquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of vastplakken, toen ik mijn auto instapte na twee maanden in NZ te zijn geweest zat de handrem ook vast, doorheen gedrukt, voelde nog steeds een aanlopen in de remschijven, weg op, naar 100 kmh getrokken en vol op de rem gaan staan. Toen was het weg.
Ja, duhuh, als je de handrem niet kunt gebruiken moet je niet rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je start met koppeling (handbak) of rem (automaat) kan dat niet gebeuren. Sommige auto's starten überhaupt niet zonder.
Als je de rem of koppeling niet kunt bedienen moet je niet rijden.
Ik kan met beide overwegquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, duhuh, als je de handrem niet kunt gebruiken moet je niet rijden.
Dit. Ook eens gebeurd...vandaar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel agressief worden van rustgevende muziek; iets waar ik normaal nooit last van heb. Geen muziek klinkt zoveel beter, Robinook! Dacht dat dat altijd met jeukmuziek wasquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef mjan het volgende:
Ook een tijdje gedaan, vond het wel prettigTotdat ik genoeg had van de 'rustgevende' muziek die altijd aan stond.
Jij zegt zelf dat als je dan start, zonder koppeling dat je op een muur oid kunt knallen. Als je niet ziet dat een auto in de versnelling staat en daarom niet de koppeling gebruikt, dan ben je dom bezig. Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:26 schreef RobinOok het volgende:
Oja, en mensen die de handrem gebruiken kunnen niet met een pookje overweg. Sure.
Dat doe ik, ook. Ben niet zo eigenwijs als jijquote:Anyway, heb even gegoogelt en ik hou het bij de handrem.
Zo'n beetje alle gevallen van wegrollende, geparkeerde auto's stonden niet op de handrem.
Klaar.
Doe jij wat je wilt, maar ik blijf gewoon de handrem gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |