quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...a yellow submarine :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat jammer!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...a yellow submarine :Bluh dat zijn de minder toffe kajuitsloepjes. Sterkte daarmee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
beetje trillerig? vind dat je er best cool onder bent (zo online ieg) ik zou echt zooooooooooo balen (en me doodschamen ftm), echt mega bummerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef AnneX het volgende:
Tja, ik ben er toch wel wat trillerig ervan.
Vooral omdat mn.X écht wel van streek is en kan relativeren.
David was de berger, die het in zijn uppie klaarde.
Inruilwaarde nul.
En het plan was om in te ruilen voor een nieuwer exemplaar.
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
beetje trillerig? vind dat je er best cool onder bent (zo online ieg) ik zou echt zooooooooooo balen (en me doodschamen ftm), echt mega bummer
dat stukje solo daarheen lijkt me welhaast een heerlijke opluchting (maar dat is een slechte gedachte me know)quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.
Dat betekent dat ik voorlopig niet solo naar sch.ouwechies rijd en terug kan wanneer ik wil.![]()
Mea culpa. Mea maxima culpa. Ofwel suffe muts
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat stukje solo daarheen lijkt me welhaast een heerlijke opluchting (maar dat is een slechte gedachte me know)
Wat doe jij allemaal met je schouder?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:09 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij is mijn schouder ontstoken oid. Pijn..
owwwwwwwwwwwwww ja..... *blond* ja dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.
👍 😜 😎quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik las het juist als méér tijd bij schoonouders moeten spenderen; niet meer zelf weg kunnen gaan.
Relativée Overflakée: Je zat er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:
Voorlopig baal ik van de konsekwentie dat er een auto minder is.
Dat betekent dat ik voorlopig niet solo naar sch.ouwechies rijd en terug kan wanneer ik wil.![]()
Mea culpa. Mea maxima culpa. Ofwel suffe muts
Mensen op laten uithuilen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je schouder?
Goed zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |