Dit heb ik alle 3 al gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werkontwijkendgedrag: Moltalk en de RLS van Peter Jan Rens gekeken. Nu toch echt aan de slag.
Oh nee, ik kan nog supermarktfolders lezen
Hells yeah, ik volg het topic in SHO al jaren op de voet. Geen schaamte. Is het enige van dit soort pulp dat ik kijk. Eentje mag bestquote:
Die man is zo dom. En die vrouw nog veel dommer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hells yeah, ik volg het topic in SHO al jaren op de voet. Geen schaamte. Is het enige van dit soort pulp dat ik kijk. Eentje mag best
Zeker. Morgen ben ik in Jourequote:
Dat is dus niet waar. Zij stijgt echt enorm op welke ladder dan ook als ze naast PJR staat. Echt waar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Die man is zo dom. En die vrouw nog veel dommer.
Mijn mening is gebaseerd op enkele flitsen. Kijk nooit te lang naar die twee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Zij stijgt echt enorm op welke ladder dan ook als ze naast PJR staat. Echt waar.
Sure, ze is een tokkie. Maar voor die begrippen best oke. Zeker naast PJR heeft ze wel verstand en zegt ze zinnige dingen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op enkele flitsen. Kijk nooit te lang naar die twee.
Het vermaak zit hem vooral in het feit dat hij nogal hoogmoedswaanzin heeft. Hij is er heilig van overtuigd dat hij gods gift to media is en dat hij vol met fantastische ideeën zit die het medialandschap gaan veranderen. Ondertussen krijgt hij niets voor elkaar, maakt hij overal schulden en ziet hij totaal niet in dat hij echt de sneuheid zelve is die zo aan de grond zit dat hij op moet treden in een vervallen attractiepark met Johan Vlemminx.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Die man is zo dom. En die vrouw nog veel dommer.
Misschien maakt dat het wel leuk om te kijken.
Ik heb dat soort programma's nooit zo leuk gevonden. Net als Oh Oh Cherso en die shit.
Daarentegen vond ik De Zomer Voorbij altijd wel
Ik ben ook echt verbaasd. Ze komt uit een tokkienest en heeft tokkies als vrienden en familie maar is zelf helemaal niet zo erg. Met wat goede wil kan ze zich er best aan onttrekken maar toch doet ze dat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sure, ze is een tokkie. Maar voor die begrippen best oke. Zeker naast PJR heeft ze wel verstand en zegt ze zinnige dingen.
Dat heb ik niet eens hoeven doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:18 schreef golfer het volgende:
De laatste keer dat ik naar Rens heb gekeken was toen mijn zoon erg klein was en hij Meneer Kaktus speelde. Daarna nooit meer en dat wil ik, als ik het zo hier nalees, graag zo houden.
Dit. Behalve dan dat ik in deze context de zoon ben.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:18 schreef golfer het volgende:
De laatste keer dat ik naar Rens heb gekeken was toen mijn zoon erg klein was en hij Meneer Kaktus speelde. Daarna nooit meer en dat wil ik, als ik het zo hier nalees, graag zo houden.
Echt he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verbaasd. Ze komt uit een tokkienest en heeft tokkies als vrienden en familie maar is zelf helemaal niet zo erg. Met wat goede wil kan ze zich er best aan onttrekken maar toch doet ze dat niet.
Jij bent de zoon van Golfer?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Behalve dan dat ik in deze context de zoon ben.
Alleen spiritueel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij bent de zoon van Golfer?
<3quote:
De hele dag al hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Paardje
De buren van mijn schoonouders hebben ook een shetlander, en die ga ik ook altijd even aaien, die komt ook altijd.Mijn schoonouders vinden het maar raar maar zijn er inmiddels wel aangewend.
Dat is v toch niet zo heel moeilijk te zien.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
:
Geertje! (geen idee hoe hij/zij echt heet dus)
Te leuk om niet te quotenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik kan sowieso niet van alles wat paard of poes is afblijven
FTFYquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik kan sowieso niet van alles wat paard of poes beest is afblijven
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hele dag al hier
En lekker gewandeld en mn vriendje gelokt voor een foto, eigenlijk komt ie dan altijd wel aanwaggelen:
Het hij/zij gedeelte moet niet lastig te spotten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
Of bij een Shetland hengst moet de verhouding lichaam/geslachtsdeel al heel anders liggenquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het hij/zij gedeelte moet niet lastig te spotten zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hele dag al hier
En lekker gewandeld en mn vriendje gelokt voor een foto, eigenlijk komt ie dan altijd wel aanwaggelen:
Wat een leuke pluk manenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Vandaar dus Geertje.quote:
Ja dat is een raar fenomeen hequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ook de oogarts ziet verbetering
Over 3 maanden terug, rond die tijd met de neuroloog kijken naar medicatie afbouw
Heb oogdruppels gekregen zodat ik wijde pupillen kreeg, zie echt niks nu en zie er uit alsof ik aan de drugs zit
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Over 3 maanden terug, rond die tijd met de neuroloog kijken naar medicatie afbouw
Heb oogdruppels gekregen zodat ik wijde pupillen kreeg, zie echt niks nu en zie er uit alsof ik aan de drugs zit
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Weet niet meer of ik dit vanmorgen al had gezegd of alleen bedacht, maar ik vind het echt fijn voor je dat de verhuizing meteen zo goed uitpakt voor jullie kinderen. Meteen bevestiging dat het een goede keuze voor ze is.
Met mdma op hebben mijn ogen ook altijd een diafragma van F1.8, inclusief de bijhorende optische veranderingen. Alles lekker licht maar een tikje moeite met scherptequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Bij welke brandpuntsafstand? Andere moet je wel heule grote ogen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met mdma op hebben mijn ogen ook altijd een diafragma van F1.8, inclusief de bijhorende optische veranderingen. Alles lekker licht maar een tikje moeite met scherpte
25mm aldus Google.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij welke brandpuntsafstand? Andere moet je wel heule grote ogen hebben
Ja, paar vrienden van me laatst gedaan(kon niet meedoen ivm medicatie), maar ik heb ze verslagen als het gaat om wijde pupillenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met mdma op hebben mijn ogen ook altijd een diafragma van F1.8, inclusief de bijhorende optische veranderingen. Alles lekker licht maar een tikje moeite met scherpte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |