Wat, waar!? Bij dat Bregje?quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:14 schreef mjan het volgende:
Ik ben echt geen zeikende purist, maar een salade caprese met pecannoten en guacamole?
Van alles wat. Keel, oor, spierpijn in armen, een neus die blijft produceren. Geen koorts, maar voor de rest...quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Och Boriszje!Wat heb je opgelopen?
Bah zeg. Beterschap dan maar!quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Van alles wat. Keel, oor, spierpijn in armen, een neus die blijft produceren. Geen koorts, maar voor de rest...
Hier op het werk ook weer een paar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Van alles wat. Keel, oor, spierpijn in armen, een neus die blijft produceren. Geen koorts, maar voor de rest...
prins II ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was toen nog prins.
...ingehuurd om een systeem te implementeren.
Omelet. Met ham, kaas, tomaat en champignons.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef minilot het volgende:
Ik heb vandaag maar iets van een kwartiertje tijd om te koken.![]()
Wat zal ik eens maken? (Voorwaarden: Liever geen pasta. Liefst vegetarisch.)
4 lomp grote hamburgers bakken; plakkie kaas, uitje, broodje eromheen. Saus naar believen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef minilot het volgende:
Beetje schamel voor avondeten, vind ik. Maar dankquote:Op woensdag 11 januari 2017 08:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Omelet. Met ham, kaas, tomaat en champignons.
Oh, dat is wel een idee! Stomen is lekkerder, maar niet stomen is nog steeds heel lekker. Ik heb nog wel wat groentenrestjes liggen en een bonkje feta voor erdoor. Jup. Merci.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:54 schreef mjan het volgende:
Met zo weinig tijd zou ik voor iets met couscous gaan.
dat is inderdaad lief!quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Liefde is: als g een pannenkoek voor je bakt om 1 uur snachts![]()
![]()
![]()
![]()
In het magazijn ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik ga de monteurs maar even pesten beneden in het magazijn.![]()
couscoussalade en haloumni.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef minilot het volgende:
Couscous wordt het inderdaad!quote:
ah, ik had nog niet verder gelezen, maar GMTA enzo.quote:
Als ik wat te lezen mee mag nemen ben ik best zoet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet al te lang vliegen, want dat is met mini niet zo leuk.
och, zonder wat te lezen ook wel denk ik. Kom je ook mee?quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik wat te lezen mee mag nemen ben ik best zoet hoor.
quote:
Betere plek dan eerst?quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:27 schreef AnneX het volgende:
...en gaat naar werk in de Jeugdbieb op nieuwe plek in de basisschool![]()
och, voor mijn mini maakt dat niet zoveel uit. Die gaat gewoon mee en is denk ik blij zolang wij er zijn. Maar ik wil het mezelf niet aan doen om 8 uur in het vliegtuig te zitten met een dreumes die alleen maar wil lopen en niet stil kan zitten..quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Hier helaas ook geen tips. Nog nooit met een ukkie op reis geweest, weet helemaal niet wat daar wel en niet voor geschikt is..
Dank je! Is prijzig btwquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:27 schreef AnneX het volgende:
Valt binnen...strooit beterschapswensen uit hier en daar...
Plaatst een link voor Pietverdriet...hopelijk leest hij terug? of komt straks langs:
Over geite bokjes http://www.bokkenbunker.nl/
Helaasch JT geen handige tips voor je voor (vlieg) reizen en bestemming voor jullie en kind.
Zelf denk ik aan prettige temp in Portugal of Italië.
Zuid Frankrijk is dichterbij.
...en gaat naar werk in de Jeugdbieb op nieuwe plek in de basisschool![]()
kofferbak is waarschijnlijk kouder dan je koelkast 's nachts. Tenminste, als het daar net zo koud is als hier...quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:04 schreef fietsie het volgende:
Oow ik moet nu natuurlijk gezonde lunch voor 2 dagen meeslepen naar Eindhoven.
Ach, in de auto is het vast koud zat om dag-2 koud te houden...
Zouden jullie dat ook wel aandurven, gekookt / gebakken spul dag + nacht in kofferbak ?
Nee heel noord europa heeft winter, en NL heeft herfst gekregen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kofferbak is waarschijnlijk kouder dan je koelkast 's nachts. Tenminste, als het daar net zo koud is als hier...
Krokante sushirolquote:Op woensdag 11 januari 2017 08:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Grappig dat dat soort dingen zo puik lopen de laatste jaren. Het hele idee dat je voor (veel) minder dan twintig euro ergens gewoon een niet hemelschokkend creatieve maar wel verder prima maaltijd buiten de deur kunt eten bij een keten - dat is in Nederland een behoorlijk nieuw concept.
Wat at je er zelf, FFT?
Herkenning. In mijn geval: Fok & schrijven van een werkgerelateerd projectplan wat ik ook donderdagavond zou kunnen schrijven in mijn hotelkamer..quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Studieontwijkendgedrag: telefoon opruimen.
Ik heb net een nieuwe CV ketel besteld, en de plaatsing daarvan stellen ze voor op korte termijn... hmz...quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Over een paar dagen niet meer. Dan is het ook hier echt winter..
Fok. Reddit. Telefoon. Ik moet vandaag een document af hebben, maar dat kost me hooguit nog 30 minuten.quote:
Zwaaaaaar zulke dagenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap borisz!
Klinkt goed FFT...
In hotel uitgeslapen tot 10:30, daarna half uur gedoucht en nu koffie met slagroom. Ontijten over een uurowweweee wat is dit toch fijn. Alles doen wat je zelf wil. Vanmiddag fitnessen en sauna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |