oh man, het houdt niet op he. Wat een shit-zooi...quote:Op donderdag 12 januari 2017 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen seconde geslapen door de pijn. 8 uur maar weer de huisarts bellen.
Ben het zoooo zat.
Je hebt van die dingen op een stok en duplo kan ook op een tafelquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
oh man, het houdt niet op he. Wat een shit-zooi...![]()
Ik was vanmorgen ook bij de huisarts, hechtingen eruit. Dat ging snel zeg. Nu nog een weekje niet op m''n hurken zitten enzo. Dat zal leuk zijn, ik ben volgende week de hele week alleen thuis met mini, en hoe moet ik dan de grond schoonmaken onder zijn eetstoel, of met duplo spelen?
Mijn huisarts heeft alleen maar inloopspreekuur. Gaat om 8 uur open. Ze deelt haar praktijk met een orthopeed, en die heeft ook een inloopspreekuur. Daar staan mensen soms al om 7 uur voor de deur zodat ze hopen dat ze aan de beurt komen. Ik was er vanmorgen om 8.05, en had nog niet eens m'n jas uitgedaan in de wachtkamer en ik was al aan de beurt. Ik vind het wel een fijn systeem...quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze verontschuldigde zich dat ze pas een spoedplek had om 3 uurIk moet zeggen dat ik over 7 uur uur niet zo heel spoed vind, maar ok. Spoed vind ik: komt u deze kant maar direct op. Maar goed, logistiek gezien was het natuurlijk een open plekje in het afsprakenrooster bedoeld voor tussendoor komende spoed.
Voordeel: ze zei eerst dat ze geen plek bij mijn eigen ha had, maar hij bleek wel de spoed van vandaag te doen.
Op m'n billen op de grond gaat wel inderdaad. Het grootste probleem is het schoonmaken, want mini houdt nogal van eten op de grond gooien. Helaas. Maar goed, dat zal ook wel weer goed komen. Bij lopen weinig last. Ik kan m'n been niet helemaal naar me toe trekken, en traplopen is nog wat lastig. Verder gaat het de goede kant op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt van die dingen op een stok en duplo kan ook op een tafelOf op je billen zitten.
Heb je ook nog last bij lopen oid?
(en nee, het houdt maar niet op, maar is wel allemaal gerelateerd, dus ooit zal het toch wel ophouden?)
Inloopspreekuurquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn huisarts heeft alleen maar inloopspreekuur. Gaat om 8 uur open. Ze deelt haar praktijk met een orthopeed, en die heeft ook een inloopspreekuur. Daar staan mensen soms al om 7 uur voor de deur zodat ze hopen dat ze aan de beurt komen. Ik was er vanmorgen om 8.05, en had nog niet eens m'n jas uitgedaan in de wachtkamer en ik was al aan de beurt. Ik vind het wel een fijn systeem...
Ja, traplopen lijkt me erg vervelend met een pijnlijke knie + hechtingenquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Op m'n billen op de grond gaat wel inderdaad. Het grootste probleem is het schoonmaken, want mini houdt nogal van eten op de grond gooien. Helaas. Maar goed, dat zal ook wel weer goed komen. Bij lopen weinig last. Ik kan m'n been niet helemaal naar me toe trekken, en traplopen is nog wat lastig. Verder gaat het de goede kant op.
En vast houdt het ooit op. Ik hoop voor jou dat ooit snel komt.
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen hier. Gelukkig heb ik ook vrijwel nooit wat, dat scheelt. Maar, die 3x dat ik bij de huisarts geweest ben in de laatste anderhalf jaar heb ik nooit lang hoeven wachten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InloopspreekuurDat had mijn tandarts vroeger, dat was een ramp. Hele hal + wachtkamer helemaal stampvol, mensen die hutjemutje staan en dan maar uren wachten. Daar was het blijkbaar minder goed geregeld
Dan heb ik liever geen dooier dan een lange grijze haarquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man is ook snipverkouden.
Ik hap net in hardgekookt ei, heeft het geen dooier. Is de eerste keer dat ik dit meemaak. Als ik het goegel lees ik dat het vaker gebeurd. Mijn zwager had ooit een lange grijze haar (of een ander iets wat er op lijkt) in zijn ei.
Gatver niet leukquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:01 schreef Lonaa het volgende:
Oh dit intieme knuffelmoment zorgde wel voor een ontdekking van een knobbeltje in d'r oksel.
We gaan morgen even naar de dierenarts.
Hondjequote:
Nee. Gelukkig is ie klein, zit ie helemaal los in d'r vel (dat lijkt me goed) en mag ik er aan zitten.quote:
Ik zat me net te bedenken dat hond toch al zowaar sinds mei niet meer stuk is gegaan. Die anderhalf jaar daarvoor was echt heel matig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
HondjeHond moet niet stukgaan, ik duim voor een vetbultje.
Hen had daarvoor een dubbeldekker gelegd en n was even door de dooiers heen zekerquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man is ook snipverkouden.
Ik hap net in hardgekookt ei, heeft het geen dooier. Is de eerste keer dat ik dit meemaak. Als ik het goegel lees ik dat het vaker gebeurd. Mijn zwager had ooit een lange grijze haar (of een ander iets wat er op lijkt) in zijn ei.
Dat was die aanval door tokkie-terrier?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat hond toch al zowaar sinds mei niet meer stuk is gegaan. Die anderhalf jaar daarvoor was echt heel matig.![]()
Dikke vette winkelhaak in oor omdat andere hond greep. Tumortje op oogrand + hersteloperatie omdat de hechtingen niet goed zaten, gescheurde bandjes in pinkteen, 2x botstukjes in polsgewricht.
Hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |