welke bijbel is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
Supergirl reken je christenen die op zondag naar de kerk gaan ook af als ze hun liegende kinderen niet onthoofden? Want ja als je het ene doet uit de bijbel moet je het andere ook doen.
nee je bent gewoon lompquote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
In my defence had ik wel handschoenen aan.
ik ben toch gewoon hierquote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef madeliefff het volgende:
Wie quote tardis ffe voor me. K zot mobiel
Dezelfde bijbel die zegt dat mensen die een berg in Egypte aanraken met stenen en pijlen gedood dienen te worden. Je mag deze mensen echter niet aanraken met je handen anders moet je ook gedood worden.quote:
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen wat ik net post staat letterlijk in de koran, dus als zei het jou anders vertellen, dan intrepeteren ze het dus verkeerd, en daar kan iemand dus prima over oordelen
lig in het zieknhuis vriend, daarna kom ik weerquote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom was je niet in de sportschool?
Ik vind een plaatje van David Hasselhoff wel toepasselijk voor de OPquote:
Hoelang moet je blijven? In ziekenhuis liggen is zo vreselijk saai.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lig in het zieknhuis vriend, daarna kom ik weer
zou wel passen iddquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind een plaatje van David Hasselhoff wel toepasselijk voor de OP
o okok. K wou wat zeggen muhaha. Dat je dat thuis doet is toch omdat je weet dat je er dan nog beter uitziet en t effect dat t uiteindelijk op anderen heeft. Dat er dan op dat moment niemamd is maakt niet uit. Je brein slaat t zo opquote:
vijftien jaarquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoelang moet je blijven? In ziekenhuis liggen is zo vreselijk saai.
geen idee wat je zegtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o okok. K wou wat zeggen muhaha. Dat je dat thuis doet is toch omdat je weet dat je er dan nog beter uitziet en t effect dat t uiteindelijk op anderen heeft. Dat er dan op dat moment niemamd is maakt niet uit. Je brein slaat t zo op
Neu, houd me er verder niet zo mee bezig wat gelovigen wel of niet doen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
Supergirl reken je christenen die op zondag naar de kerk gaan ook af als ze hun liegende kinderen niet onthoofden? Want ja als je het ene doet uit de bijbel moet je het andere ook doen.
?? beterschap man, zal een offer brengen aan Odinquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lig in het zieknhuis vriend, daarna kom ik weer
wat betekent dit?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken.
Ik denk wel een beetje aan je, boterklontjequote:
1 nachtjequote:
weet ik toch, suikerbietjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk wel een beetje aan je, boterklontje
Zo stereotype weer dit.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neu, houd me er verder niet zo mee bezig wat gelovigen wel of niet doen.
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
>hou me niet bezigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
hahahahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vet kut want ben de oplader van m'n laptop vergeten
maar los van dat, al staat het in je geloofsboek, laat een ieder lekker zijn geloof op zijn manier beleven, zolang je geen anderen kwetstquote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.
Whehehe.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
>hou me niet bezig
>hele sc betogen erover schrijven
Ik ben toch praktiserend Christen en neuk ook geen kleine jongetjes. Tradities moet je breken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol lees dit nu pas.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef zeer het volgende:
Snap ook nooit die ophef over die steniging shit daar.
Ama is toch ook gwn stoned till death.
Dat is zelf nadenken, dat gaat sommigen de pet te boven.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar los van dat, al staat het in je geloofsboek, laat een ieder lekker zijn geloof op zijn manier beleven, zolang je geen anderen kwetst
ik vroeg me wat afquote:
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
ik zeg dan ook dat ik me er verder niet mee bezig houd. verder wil dus zeggen: met dit puntje nu ff wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
>hou me niet bezig
>hele sc betogen erover schrijven
Vind dat Crip maar ons weer moet vermaken met haar zin in iemands dick te leegzuigen. Dat is lekker mal, helemaal hihi.quote:
laat hemquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg me wat af
waarom kom jij hier als eigenlijk iedereen kut tegen je doet?
mag jij wel chocolade eten??quote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Crip het volgende:
wie wilt stukj chocolade, heb kaolo lekkere chocolade
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou er dan ook over opquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zeg dan ook dat ik me er verder niet mee bezig houd. verder wil dus zeggen: met dit puntje nu ff wel.
moet ik het nog meer verduidelijken voor je?
laat mijquote:
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaatquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
hee hoiquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
nee gaat er gewoon om dat ze de islam verwerpelijk vind meer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?
het bedeken van je juwelen kun je ook heel basaal nemen en puur als vagijn en borsten omschrijvenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
wow jaquote:
van mij mag het wel hoor, mja, je weet het nooitquote:
laten ze zich maar opblazen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
en terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen niet van huismerk volgens mij.
nou nou nou TARDIS.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaat
Kan jij je niet langdurig verslikken ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
laten ze zich maar opblazen.
Hey Chrollebolletjequote:
Zo geforceerd weer, neem even afstand van je computer en haal rustig adem.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
hoi levenspartnerquote:
En vervolgens wordt er een hele beerput opengetrokkenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jonge als er tegen me gepraat wordt, dan reageer ik.. dat is wel zo netjes
Ben jij eigenlijk gelovig?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij gaat het niet aan het hart hoor. Aan die onsamenhangende betogen te zien, supergirl en madelief wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zo geforceerd weer, neem even afstand van je computer en haal rustig adem.
dan ga je toch, dat woord is hier verbodenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ze missen mij wel in GRTD volgens mij.
Ehm nee ewquote:
quote:Komt omdat al dat volk in KLB gaat posten
Zoals sof en Amarantha enzo, die normaal gewoon hier posten
ff proberenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan jij je niet langdurig verslikken ofzo?
wrm niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Is trouwens niet de eerste keer. Maar ik zit daar al een tijdje niet meer.
Ik blijf gezellig bij jullie.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan ga je toch, dat woord is hier verboden
ja heb wel een chille eerste werkdag gehadquote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hey ha SG
Is jou vakantie ook weer voorbij
ik vind t altijd maar creepy dat je uberhaupt ieys moet bedekken ik wil gewoon naakt over staat kunnenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
het bedeken van je juwelen kun je ook heel basaal nemen en puur als vagijn en borsten omschrijven
Het bedekken van haar moet alleen als je bidt of het woord van god spreekt.
Waar werk je ?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja heb wel een chille eerste werkdag gehad
In zoverre dat mijn waarheid de enige mogelijke waarheid is wel, verder niet. Daarom heb ik zulke lange tenen.quote:
Waarom wel? Ik vond het alleen oprecht jammer dat ik Sof niet meer sprak maar die zit nu ook hier.quote:
Nieuwe stage weer? Of nu voor de echtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja heb wel een chille eerste werkdag gehad
Buuf, geef me even een seintje als je naar buiten gaatquote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind t altijd maar creepy dat je uberhaupt ieys moet bedekken ik wil gewoon naakt over staat kunnen
Wij ook, madeliefff. Wij ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind t altijd maar creepy dat je uberhaupt ieys moet bedekken ik wil gewoon naakt over staat kunnen
Volgens de moslimvriendinnen van SG wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef MAHL het volgende:
Maar in de Koran staat toch helemaal niet dat je een hoofddoek moet dragen?
Draagt Chloortje eigenlijk een kopvo hoofddoek?
niks moet, islam is een vrijwillige overgave.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ok tot zoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaat
Niet iedereen doet kut tegen me.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg me wat af
waarom kom jij hier als eigenlijk iedereen kut tegen je doet?
en mij dan/?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Amarantha het volgende:
En Inso komt af en toe hier langs. Mag ik ook wel.
Wat heb ik er nou mee te makenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef MAHL het volgende:
Maar in de Koran staat toch helemaal niet dat je een hoofddoek moet dragen?
Draagt Chloortje eigenlijk een kopvo hoofddoek?
Oh maar dat jij niet gelooft is ook maar een geloof hoorrrrquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
In zoverre dat mijn waarheid de enige mogelijke waarheid is wel, verder niet. Daarom heb ik zulke lange tenen.
ben je ismaili ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks moet, islam is een vrijwillige overgave.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie praten mensen tegen zichzelf omdat ik pijpen zei
zo lekkere fudgy chocolade hngquote:Op maandag 9 januari 2017 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
tenminste, crip heeft het ondertussen over chocola dus het is een eenzijdig betoog geworden
Hou dan ook gewoon keer je mond dicht, vieze virginquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie praten mensen tegen zichzelf omdat ik pijpen zei
Heeft ze het in haar eentje over chocola terwijl niemand erop reageert? Wat Niels van Crip.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
tenminste, crip heeft het ondertussen over chocola dus het is een eenzijdig betoog geworden
SG heeft moslimvriendinnen?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens de moslimvriendinnen van SG wel.
had het juist erover dat ik hem wel vaker wijd open doequote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon keer je mond dicht, vieze virgin
z'n begeleider hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toto is Niels zijn BFF in deze SC .
insoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Amarantha het volgende:
En Inso komt af en toe hier langs. Mag ik ook wel.
nee moe van dat domme gelul van mensen die denken te weten wat islam precies is en ondertussen is het omgekeerde het geval maar gaan ze wel roeptoeteren, kut pvv sfeerquote:
nee ik praat met haar over chocolaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft ze het in haar eentje over chocola terwijl niemand erop reageert? Wat Niels van Crip.
Het gaat gewoon te snel kerel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef dopfles1 het volgende:
Chloroform negeert mij ook al
gezellig hier
Crip bedelt om seks en praat over pijpen.quote:
he lekker gevoel man.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tong omkrullen naar achteren en krachtig slikken
HET IS ALLES OF NIETS GODVERDOMME LEES JE EIGENLIJK WEL MEE DOMME NEP MOSLIM????quote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Neverknown het volgende:
Maar nu ik neerlandsche broerloze meid.
wil niet zeggen geloofsloos. want geloof wel btje.
okok. Nu lig ik onder een dikke deken met sokken aan dus ik zou nog effies wachtenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Buuf, geef me even een seintje als je naar buiten gaat
Of misschien dat ze bedoeld mosselvriendinnen (gezien Zeeland enzo) en je begrijpt haar verkeerdquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Leugentje om bestwil, was ook niet erg overtuigend.
je ui schrikt me altijd af dus durf nooit te pratenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef dopfles1 het volgende:
Chloroform negeert mij ook al
gezellig hier
Ahh Montelly, de user die alles weet over andermans seksleven en dat foutloos weet te interpreteren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip bedelt om seks en praat over pijpen.
Chai en Mozy voelen zich geroepen om Crip te whiteknighten.
ja ging toch over een hoofddoek en welk gedrag erbij hoort of nie:$quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
HET IS ALLES OF NIETS GODVERDOMME LEES JE EIGENLIJK WEL MEE DOMME NEP MOSLIM????
Nee, ben geen moslim. Vind elke vorm van geloof hypocriet as fuck maar verder moet iedereen lekker weten wat ie ermee doetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij was toch Perzisch islamitisch prinses
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of misschien dat ze bedoeld mosselvriendinnen (gezien Zeeland enzo) en je begrijpt haar verkeerd
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Crip het volgende:
moge jullie nog jaren vol met ranzige kinky seks hebben
Gepijpt worden door iemand met een burka, is dat ook een soort gloryhole?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip bedelt om seks en praat over pijpen.
Chai en Mozy voelen zich geroepen om Crip te whiteknighten.
Lees m'n sig maarquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
Wisten jullie dat negeren ook pesten is?
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
Als jullie me nu willen excuseren, dan ga ik samen met haar verloofde kijken hoe CY kkhard uitgewoond wordt door Panzermaus.
oquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee moe van dat domme gelul van mensen die denken te weten wat islam precies is en ondertussen is het omgekeerde het geval maar gaan ze wel roeptoeteren, kut pvv sfeer
Ja waarom eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nee is niet zo, ik dm haar ook elke dag__________
die 2 zijn gescheiden tochquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
Als jullie me nu willen excuseren, dan ga ik samen met haar verloofde kijken hoe CY kkhard uitgewoond wordt door Panzermaus.
Panzermausquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
Geilquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
Mhm. Maar wel vanuit huis uit mee opgevoed?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben geen moslim. Vind elke vorm van geloof hypocriet as fuck maar verder moet iedereen lekker weten wat ie ermee doet
ik moest lachen hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk
Heb gvd 1 keer gevraagd of je lekker bent en meteen denk je is bff
wat kom je doen danquote:
Ja ze is nu verloofd met een ander maar dan kan ze nog wel neuken met Panzer terwijl wij kijken.quote:
ik niet, boeit me echt geen flikker al geloof je in vliegend spaghetti monster. als jou dat blij maaktquote:
het is echt zoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Leugentje om bestwil, was ook niet erg overtuigend.
kleine mannen, grote penerquote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm. Maar wel vanuit huis uit mee opgevoed?
Ruikt in ieder geval wel naar visquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Is dat ook met scharen tijdens het mosselfeest enz.?
kom maar hier shatjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
ik heb buikpijn
wie maakt een kruikje voor me
Ongesteld?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
ik heb buikpijn
wie maakt een kruikje voor me
Wat een wormpjesquote:
was ie daw cute aan de foon?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik niet, boeit me echt geen flikker al geloof je in vliegend spaghetti monster. als jou dat blij maakt
panzermaus had een tijdje dat ie zich heel wat voelde doordat ie ineens aand8 kreeg van vrouwen ofzo. toen had ik echt zin om hem te martelequote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ze is nu verloofd met een ander maar dan kan ze nog wel neuken met Panzer terwijl wij kijken.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een man dit tegen me zei dan kon ik twee euroknallers halenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik moest lachen haha
ja ik mis je gewoon, vond ons gesprek destijds gewoon erg leuk en smacht naar meer
dankjewel liefjequote:
nee bedoel niet de gelovige per se maar meer de religie. ik ben het er niet mee eens ya3niquote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik niet, boeit me echt geen flikker al geloof je in vliegend spaghetti monster. als jou dat blij maakt
Nee hoor. Sws gewoon mensen individueel beoordelen. Vroeger ook bevriend geweest met moslim. Kan het met collega-moslim ook wel goed vinden.quote:
Dat is niet heel veel. Maar ik heb dus concurrentie?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een man dit tegen me zei dan kon ik twee euroknallers halen
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet meer zeggen dat iemand iets kan koppen.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Neverknown het volgende:
toen ie die huidige andere fokmeid als vriendin had, die gwn ook nog lief was ook. had gwn kortemetten gemaakt met zn arrogante gezever.
ja dat boeit mij ook niequote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee bedoel niet de gelovige per se maar meer de religie. ik ben het er niet mee eens ya3ni
toen ie ging sporten enz werd de roem hem wat te veelquote:
Gepest worden door mannen die zich voordoen als vrouw is nog erger.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er zitten geen vrouwen op fok, dom jong
vond jou kaaklijn wel redelijk mannelijk iddquote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Gepest worden door mannen die zich voordoen als vrouw is nog erger.
Juist!quote:
enig voor jequote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
panzermaus had een tijdje dat ie zich heel wat voelde doordat ie ineens aand8 kreeg van vrouwen ofzo. toen had ik echt zin om hem te martele
drug is liefquote:Op maandag 9 januari 2017 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
wie drug? ja echt snoesje met leuke stem.
Modeltreintjes koppen is toch niet dodelijk?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist!
Of: ik hoop dat je met een blote voet op een Legoblokje stapt. Dat soort dingen.
ik had Penisbaard op msn destijds. en we gingen samen paar x tot in de ochtend nachtbraken.quote:
Heb je het niet gehoord? Mijn ex wilde niet met mij neuken maar neukte wel met hem toen we nog samen waren!!quote:
Het is geen ziekte ofzo hèquote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee hoor. Sws gewoon mensen individueel beoordelen. Vroeger ook bevriend geweest met moslim. Kan het met collega-moslim ook wel goed vinden.
Thnx ben bezig met mijn transitie naar male.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
vond jou kaaklijn wel redelijk mannelijk idd![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx ben bezig met mijn transitie naar male.
Ja, dus?quote:
Je heb uiterlijk van een 12 jarige knul met terugtrekkende haarlijn, denk niet dat zij nat van je wordt.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
enig voor je
wanneer gaan wij weer neuken?
ik weet niet eens hoe je dop eruit ziet vriend. zet me nu niet neer als een fok snolletje bespaar me die leed.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
enig voor je
wanneer gaan wij weer neuken?
Wil wel met jou neuken hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? Mijn ex wilde niet met mij neuken maar neukte wel met hem toen we nog samen waren!!!!
Is er toevallig een bekend persoon die je op hem vindt lijken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je heb uiterlijk van een 12 jarige knul met terugtrekkende haarlijn, denk niet dat zij nat van je wordt.
sorry ik heb het uiterlijk van een 12 jarige knul met een terugtrekkende haarlijn ik denk niet dat je daar nat van wordtquote:
Lol nee allemaal faggotsquote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Mensen met aids dienen net zo goed individueel beoordeeld te worden.
AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Is er toevallig een bekend persoon die je op hem vindt lijken?
Daar kwam ik niet mee weg.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Modeltreintjes koppen is toch niet dodelijk?
Ja..quote:
rtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry ik heb het uiterlijk van een 12 jarige knul met een terugtrekkende haarlijn ik denk niet dat je daar nat van wordt
watquote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? Mijn ex wilde niet met mij neuken maar neukte wel met hem toen we nog samen waren!!!!
Klopt maar tochquote:Op maandag 9 januari 2017 21:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry ik heb het uiterlijk van een 12 jarige knul met een terugtrekkende haarlijn ik denk niet dat je daar nat van wordt
Jij bent nog steeds rijp voor de sloopquote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik had Penisbaard op msn destijds. en we gingen samen paar x tot in de ochtend nachtbraken.
beide schoolloos en rijp voor de sloop, de een wat intelligenter dan de ander maar dat maakt niet uit.
Rijke ijzerman die mn adelarenbloed in zn handen krijgquote:Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds rijp voor de sloop
Montelly is heel gepassioneerd over dit onderwerp en is bezig met een biografie, details bij hem.quote:
TR! dm openbaringquote:Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
SG is ook de liefste niet, wtf. Moet volgens haar een trein koppen![]()
![]()
Ze is inmiddels al gesloopt. Door tetouaribo.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds rijp voor de sloop
Nou, je komt uit islamitisch land (redelijk streng zelfs), maar je bent zelf niet islamitisch opgevoed. Vraag ik mij af hoe dat komt.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al gesloopt. Door tetouaribo.
stuur me foto van je ass dan ga ik die ook slopenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rijke ijzerman die mn adelarenbloed in zn handen krijg
Als bejaarde ga ik sws alleen nog maar vapen. Mijn longen kunnen dan echt geen rook meer handelen.quote:
mn lichaam is inmiddels weer intact. refurbished girl.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Montelly schijnt ook heel veel informatie te hebben over hoe je groter voor te doen dan je bent.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Montelly is heel gepassioneerd over dit onderwerp en is bezig met een biografie, details bij hem.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als bejaarde ga ik sws alleen nog maar vapen. Mijn longen kunnen dan echt geen rook meer handelen.
Chai? kun je ff komen kijken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
stuur me foto van je ass dan ga ik die ook slopen
Is hij praktiserend?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Montelly schijnt ook heel veel informatie te hebben over hoe je groter voor te doen dan je bent.
;squote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is niks praktisch aan hoor. Je moet van houtenblokken van ongeveer 30cm onder je voet binden elke ochtend en dan moet moeite de 1.70 aantikken.quote:
mwoh kan toch tegenvallen als je de bus moet halenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is niks praktisch aan hoor. Je moet van houtenblokken van ongeveer 30cm onder je voet binden elke ochtend en dan moet moeite de 1.70 aantikken.
Oké sterkte hiermeequote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nou, je komt uit islamitisch land (redelijk streng zelfs), maar je bent zelf niet islamitisch opgevoed. Vraag ik mij af hoe dat komt.
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.quote:
quote:
maar, kan je ook spareribs maken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.
verder kan ik wel OK koken en bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |