wat betekent dit?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken.
Ik denk wel een beetje aan je, boterklontjequote:
1 nachtjequote:
weet ik toch, suikerbietjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk wel een beetje aan je, boterklontje
Zo stereotype weer dit.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neu, houd me er verder niet zo mee bezig wat gelovigen wel of niet doen.
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
>hou me niet bezigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
hahahahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vet kut want ben de oplader van m'n laptop vergeten
maar los van dat, al staat het in je geloofsboek, laat een ieder lekker zijn geloof op zijn manier beleven, zolang je geen anderen kwetstquote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.
Whehehe.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
>hou me niet bezig
>hele sc betogen erover schrijven
Ik ben toch praktiserend Christen en neuk ook geen kleine jongetjes. Tradities moet je breken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol lees dit nu pas.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef zeer het volgende:
Snap ook nooit die ophef over die steniging shit daar.
Ama is toch ook gwn stoned till death.
Dat is zelf nadenken, dat gaat sommigen de pet te boven.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar los van dat, al staat het in je geloofsboek, laat een ieder lekker zijn geloof op zijn manier beleven, zolang je geen anderen kwetst
ik vroeg me wat afquote:
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
Supergirl reken je christenen die op zondag naar de kerk gaan ook af als ze hun liegende kinderen niet onthoofden? Want ja als je het ene doet uit de bijbel moet je het andere ook doen.
ik zeg dan ook dat ik me er verder niet mee bezig houd. verder wil dus zeggen: met dit puntje nu ff wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
>hou me niet bezig
>hele sc betogen erover schrijven
Vind dat Crip maar ons weer moet vermaken met haar zin in iemands dick te leegzuigen. Dat is lekker mal, helemaal hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |