welke bijbel is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
Supergirl reken je christenen die op zondag naar de kerk gaan ook af als ze hun liegende kinderen niet onthoofden? Want ja als je het ene doet uit de bijbel moet je het andere ook doen.
nee je bent gewoon lompquote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
In my defence had ik wel handschoenen aan.
ik ben toch gewoon hierquote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef madeliefff het volgende:
Wie quote tardis ffe voor me. K zot mobiel
Dezelfde bijbel die zegt dat mensen die een berg in Egypte aanraken met stenen en pijlen gedood dienen te worden. Je mag deze mensen echter niet aanraken met je handen anders moet je ook gedood worden.quote:
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen wat ik net post staat letterlijk in de koran, dus als zei het jou anders vertellen, dan intrepeteren ze het dus verkeerd, en daar kan iemand dus prima over oordelen
lig in het zieknhuis vriend, daarna kom ik weerquote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom was je niet in de sportschool?
Ik vind een plaatje van David Hasselhoff wel toepasselijk voor de OPquote:
Hoelang moet je blijven? In ziekenhuis liggen is zo vreselijk saai.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lig in het zieknhuis vriend, daarna kom ik weer
zou wel passen iddquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind een plaatje van David Hasselhoff wel toepasselijk voor de OP
o okok. K wou wat zeggen muhaha. Dat je dat thuis doet is toch omdat je weet dat je er dan nog beter uitziet en t effect dat t uiteindelijk op anderen heeft. Dat er dan op dat moment niemamd is maakt niet uit. Je brein slaat t zo opquote:
vijftien jaarquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoelang moet je blijven? In ziekenhuis liggen is zo vreselijk saai.
geen idee wat je zegtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o okok. K wou wat zeggen muhaha. Dat je dat thuis doet is toch omdat je weet dat je er dan nog beter uitziet en t effect dat t uiteindelijk op anderen heeft. Dat er dan op dat moment niemamd is maakt niet uit. Je brein slaat t zo op
Neu, houd me er verder niet zo mee bezig wat gelovigen wel of niet doen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
Supergirl reken je christenen die op zondag naar de kerk gaan ook af als ze hun liegende kinderen niet onthoofden? Want ja als je het ene doet uit de bijbel moet je het andere ook doen.
?? beterschap man, zal een offer brengen aan Odinquote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lig in het zieknhuis vriend, daarna kom ik weer
wat betekent dit?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken.
Ik denk wel een beetje aan je, boterklontjequote:
1 nachtjequote:
weet ik toch, suikerbietjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk wel een beetje aan je, boterklontje
Zo stereotype weer dit.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neu, houd me er verder niet zo mee bezig wat gelovigen wel of niet doen.
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
>hou me niet bezigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
hahahahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vet kut want ben de oplader van m'n laptop vergeten
maar los van dat, al staat het in je geloofsboek, laat een ieder lekker zijn geloof op zijn manier beleven, zolang je geen anderen kwetstquote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.
Whehehe.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
>hou me niet bezig
>hele sc betogen erover schrijven
Ik ben toch praktiserend Christen en neuk ook geen kleine jongetjes. Tradities moet je breken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol lees dit nu pas.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef zeer het volgende:
Snap ook nooit die ophef over die steniging shit daar.
Ama is toch ook gwn stoned till death.
Dat is zelf nadenken, dat gaat sommigen de pet te boven.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar los van dat, al staat het in je geloofsboek, laat een ieder lekker zijn geloof op zijn manier beleven, zolang je geen anderen kwetst
ik vroeg me wat afquote:
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het geheel zijn dingen natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren. De bijbel is door mensen geschreven en menselijkheid bestaat bij de gratie van fouten maken. Dat gegeven zou al tot de conclusie kunnen leiden om bepaalde zaken met een korreltje zout te nemen.
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Mozy het volgende:
ik zeg dan ook dat ik me er verder niet mee bezig houd. verder wil dus zeggen: met dit puntje nu ff wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
>hou me niet bezig
>hele sc betogen erover schrijven
Vind dat Crip maar ons weer moet vermaken met haar zin in iemands dick te leegzuigen. Dat is lekker mal, helemaal hihi.quote:
laat hemquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg me wat af
waarom kom jij hier als eigenlijk iedereen kut tegen je doet?
mag jij wel chocolade eten??quote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Crip het volgende:
wie wilt stukj chocolade, heb kaolo lekkere chocolade
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou er dan ook over opquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zeg dan ook dat ik me er verder niet mee bezig houd. verder wil dus zeggen: met dit puntje nu ff wel.
moet ik het nog meer verduidelijken voor je?
laat mijquote:
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaatquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
hee hoiquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
nee gaat er gewoon om dat ze de islam verwerpelijk vind meer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?
het bedeken van je juwelen kun je ook heel basaal nemen en puur als vagijn en borsten omschrijvenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
wow jaquote:
van mij mag het wel hoor, mja, je weet het nooitquote:
laten ze zich maar opblazen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
en terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen niet van huismerk volgens mij.
nou nou nou TARDIS.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaat
Kan jij je niet langdurig verslikken ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
laten ze zich maar opblazen.
Hey Chrollebolletjequote:
Zo geforceerd weer, neem even afstand van je computer en haal rustig adem.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
hoi levenspartnerquote:
En vervolgens wordt er een hele beerput opengetrokkenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jonge als er tegen me gepraat wordt, dan reageer ik.. dat is wel zo netjes
Ben jij eigenlijk gelovig?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij gaat het niet aan het hart hoor. Aan die onsamenhangende betogen te zien, supergirl en madelief wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zo geforceerd weer, neem even afstand van je computer en haal rustig adem.
dan ga je toch, dat woord is hier verbodenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ze missen mij wel in GRTD volgens mij.
Ehm nee ewquote:
quote:Komt omdat al dat volk in KLB gaat posten
Zoals sof en Amarantha enzo, die normaal gewoon hier posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |