Mooi op tijd voor de bitchfightquote:
nee jij bent wel de laatste om wie ik me druk maak. Er komt weinig zinnigs uit. Crip kan tenminste nog shots uitdelenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhhh, verwijs je me nou naar jong omdat je me niet aardig vindt? schattig dat je niet tegen mijn aanwezigheid kan
weenie, als je er zin in hebt en je hebt het bij je. Maar lijkt me irritant als het zo heet is, dan heb je liever een bloot gezichtje tochquote:Op maandag 9 januari 2017 21:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
please uiteindelijk doet niemand dat voor zichzelf. Als je op een onbewoond eiland zit ga je dan elke dag makeup opdoen? Ik wed van niet.
Jij gelooft alles wat je vrienden zeggen? Dat is een beetje van het niveau 'Dat hep op Facebook gestaan!'quote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is grappig. de koran van mijn vrienden zegt andere dingen
moest gniffelenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn koran zegt niks want boeken kunnen niet praten.
doe niet zo domquote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is grappig. de koran van mijn vrienden zegt andere dingen
Nee maar je komt nogal achterlijk over als je als maagdelijke hijabi hier constant over seks praat.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Godzijdank leven wij allen in een vrij lang waarbij iedereen een geheel eigen invulling mag geven aan dingen als: kledingstijl, godsdienst, invulling van deze godsdienst, gedrag, uitingen, mening.
ik ging mij altijd opmaken in marokko op mn opa's boerderij km van de stad af niemand nabij.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wed van Crip wel hoor, want het is haar hobby en je hebt daar toch geen fuck te doen.
wel als het zelf moslima's zijn die de koran hebben gelezen joaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je vrienden zeggen? Dat is een beetje van het niveau 'Dat hep op Facebook gestaan!'
dan wel tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en als we er samen zaten?
waarom vraag je dan aan me waarom ik continue tegen je praat? Je kan me trouwens ook gewoon negeren, want op deze manier praat jij ook continue tegen mij.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee jij bent wel de laatste om wie ik me druk maak. Er komt weinig zinnigs uit. Crip kan tenminste nog shots uitdelen
Ik doe thuis mijn haar al ga ik de deur niet uit hoor, wil gewoon even kunnen knipogen als ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 9 januari 2017 21:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
please uiteindelijk doet niemand dat voor zichzelf. Als je op een onbewoond eiland zit ga je dan elke dag makeup opdoen? Ik wed van niet.
Dat snap ikquote:
quote:
alle religies zijn hoax confirmed?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn koran zegt niks want boeken kunnen niet praten.
Lezen is iets anders dan in staat zijn het te interpreteren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wel als het zelf moslima's zijn die de koran hebben gelezen joa
hihiquote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan wel tuurlijkik wil je niet weg jagen
Haha.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vraag je dan aan me waarom ik continue tegen je praat? Je kan me trouwens ook gewoon negeren, want op deze manier praat jij ook continue tegen mij.
wist je dat de islam 25+ stromingen heeft?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wel als het zelf moslima's zijn die de koran hebben gelezen joa
supergirl goes girly8quote:
Hoezoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee maar je komt nogal achterlijk over als je als maagdelijke hijabi hier constant over seks praat.
dat zijn zequote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lezen is iets anders dan in staat zijn het te interpreteren.
hehehequote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vraag je dan aan me waarom ik continue tegen je praat? Je kan me trouwens ook gewoon negeren, want op deze manier praat jij ook continue tegen mij.
*voorbeeldfunctiequote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezoalleen omdat andere mensen vinden dat je als hijabi je op een bepaalde manier moet gedragen dan is dat maar zo? Ik hoor hier nooit iemand zeggen dat ik minder debiel moet doen omdat ik als meester een voorbeeld functie heb.
dit is de sleutel. snel we moeten opzoek naar de Nederlandse grondwet en hem in limoensappen dompelen.quote:
en 1 koran.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
wist je dat de islam 25+ stromingen heeft?
Denk je dat ze me nou gaat negeren?quote:
ohquote:
Het is wel problematisch ja. Vanochtend kreeg ik het voor elkaar om "neus van jouw" te schrijven.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
*voorbeeldfunctie
Kan echt niet, als meester zo belabberd schrijven.
ik wil achter jou staanquote:Op maandag 9 januari 2017 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ohje druk maken om andermans religie
crip heeft iets gevonden waar ze achter staat en wat waarde heeft voor haarhoe mooi is dat
hey nielsquote:
snel, tweet ook even naar sylvana dat zwarte piet helemaal niet bestáát zodat we ons op deze missie kunnen focusenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
dit is de sleutel. snel we moeten opzoek naar de Nederlandse grondwet en hem in limoensappen dompelen.
alleen wat ik net post staat letterlijk in de koran, dus als zei het jou anders vertellen, dan intrepeteren ze het dus verkeerd, en daar kan iemand dus prima over oordelenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zijn zedaar kan ik beter over oordelen dan jij denk ik, want jij kent ze niet
Ah, daar is mijn kennisquote:
ja hahaha ik zag hetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is wel problematisch ja. Vanochtend kreeg ik het voor elkaar om "neus van jouw" te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |