Haha.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vraag je dan aan me waarom ik continue tegen je praat? Je kan me trouwens ook gewoon negeren, want op deze manier praat jij ook continue tegen mij.
wist je dat de islam 25+ stromingen heeft?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wel als het zelf moslima's zijn die de koran hebben gelezen joa
supergirl goes girly8quote:
Hoezoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee maar je komt nogal achterlijk over als je als maagdelijke hijabi hier constant over seks praat.
dat zijn zequote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lezen is iets anders dan in staat zijn het te interpreteren.
hehehequote:Op maandag 9 januari 2017 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vraag je dan aan me waarom ik continue tegen je praat? Je kan me trouwens ook gewoon negeren, want op deze manier praat jij ook continue tegen mij.
*voorbeeldfunctiequote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezoalleen omdat andere mensen vinden dat je als hijabi je op een bepaalde manier moet gedragen dan is dat maar zo? Ik hoor hier nooit iemand zeggen dat ik minder debiel moet doen omdat ik als meester een voorbeeld functie heb.
dit is de sleutel. snel we moeten opzoek naar de Nederlandse grondwet en hem in limoensappen dompelen.quote:
en 1 koran.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
wist je dat de islam 25+ stromingen heeft?
Denk je dat ze me nou gaat negeren?quote:
ohquote:
Het is wel problematisch ja. Vanochtend kreeg ik het voor elkaar om "neus van jouw" te schrijven.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
*voorbeeldfunctie
Kan echt niet, als meester zo belabberd schrijven.
ik wil achter jou staanquote:Op maandag 9 januari 2017 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ohje druk maken om andermans religie
crip heeft iets gevonden waar ze achter staat en wat waarde heeft voor haarhoe mooi is dat
hey nielsquote:
snel, tweet ook even naar sylvana dat zwarte piet helemaal niet bestáát zodat we ons op deze missie kunnen focusenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
dit is de sleutel. snel we moeten opzoek naar de Nederlandse grondwet en hem in limoensappen dompelen.
alleen wat ik net post staat letterlijk in de koran, dus als zei het jou anders vertellen, dan intrepeteren ze het dus verkeerd, en daar kan iemand dus prima over oordelenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zijn zedaar kan ik beter over oordelen dan jij denk ik, want jij kent ze niet
Ah, daar is mijn kennisquote:
ja hahaha ik zag hetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is wel problematisch ja. Vanochtend kreeg ik het voor elkaar om "neus van jouw" te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |