hee hoiquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
nee gaat er gewoon om dat ze de islam verwerpelijk vind meer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?
het bedeken van je juwelen kun je ook heel basaal nemen en puur als vagijn en borsten omschrijvenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
wow jaquote:
van mij mag het wel hoor, mja, je weet het nooitquote:
laten ze zich maar opblazen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
en terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen niet van huismerk volgens mij.
nou nou nou TARDIS.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaat
Kan jij je niet langdurig verslikken ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
laten ze zich maar opblazen.
Hey Chrollebolletjequote:
Zo geforceerd weer, neem even afstand van je computer en haal rustig adem.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
hoi levenspartnerquote:
En vervolgens wordt er een hele beerput opengetrokkenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jonge als er tegen me gepraat wordt, dan reageer ik.. dat is wel zo netjes
Ben jij eigenlijk gelovig?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij gaat het niet aan het hart hoor. Aan die onsamenhangende betogen te zien, supergirl en madelief wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zo geforceerd weer, neem even afstand van je computer en haal rustig adem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |