laat hemquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg me wat af
waarom kom jij hier als eigenlijk iedereen kut tegen je doet?
mag jij wel chocolade eten??quote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Crip het volgende:
wie wilt stukj chocolade, heb kaolo lekkere chocolade
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neu, houd me er verder niet zo mee bezig wat gelovigen wel of niet doen.
Ik vond het hele ding van een moslima die om seks bedelt nogal frappant dat is alles.
Hou er dan ook over opquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zeg dan ook dat ik me er verder niet mee bezig houd. verder wil dus zeggen: met dit puntje nu ff wel.
moet ik het nog meer verduidelijken voor je?
laat mijquote:
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaatquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
hee hoiquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het merendeel van de Christenen de Bijbel niet meer letterlijk. Dit, in tegenstelling tot de aanhangers van een andere grote monotheïstische godsdienst.
nee gaat er gewoon om dat ze de islam verwerpelijk vind meer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 21:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ze moslim is is het ineens wel frappant. Want iedereen mag zijn geloof naar hartenlust invullen behalve moslims?
het bedeken van je juwelen kun je ook heel basaal nemen en puur als vagijn en borsten omschrijvenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hoofddoek en makeup hebben toch met hetzelfde te maken? Het bedekken van je juwelen. Vind je t dan niet tegenstrijdig om t een af te dekken en t ander te accentueren?
wow jaquote:
van mij mag het wel hoor, mja, je weet het nooitquote:
laten ze zich maar opblazen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Supergirl en madelief nemen die shit uit de Koran ook hoog op. Denk dat we moeten oppassen dat ze niet gaan radicaliseren.
en terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen niet van huismerk volgens mij.
nou nou nou TARDIS.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zal je tieten eens bedekken met een laag zaad als je zo doorgaat
Kan jij je niet langdurig verslikken ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
laten ze zich maar opblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |